Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben je stout geweest, neetje?
De tekst was zoiets als:
Al op bladzijde 17 :eek: als het alleen om de hoeveelheid gaat die er in een log gedropt wordt ben je al een winnaar.
Maar veel succes met de competitie.
 
Vanmorgen lowerbody:

Bb squat
10x 20kg 5x 40kg 4x5x 50kg

Bb deadlift
10x 15kg 4x6x 55kg

Leg press
10x127kg 10x 136kg. 2x10x 146kg woopwoop

Seated leg curl
4x8x 50kg

Calf press
4x20x 43kg

Erna had ik een kinderfeestje en ik was uitgenodigd voor een etentje. Als toetje een zuchtig reuze kinderbueno-ijsje en bij de aanblik van het gevaarte voelde ik me al opzwellen. Heb toch de helft opgegeten, anders zou het onbeleefd zijn, niet? Haha. Nu ben ik strafcardio aan het doen.

Alsof ik een vies boek aan het lezen ben bah
 
Er was een post geciteerd die ik verwijderd heb. De reactie daarop heb ik er dus uitgehaald.

De geciteerde post was nu ook niet aanstootgevend of jennend vind ik, maar goed.

Straf dat je maar de helft van het ijsje at! Sterke leg curl ook!
 
De geciteerde post was nu ook niet aanstootgevend of jennend vind ik, maar goed.

Straf dat je maar de helft van het ijsje at! Sterke leg curl ook!
Klopt, maar was weer als reactie op posts die dat wel waren. Ik haal dan zo'n hele 'conversatie' weg.
 
Klopt, maar was weer als reactie op posts die dat wel waren. Ik haal dan zo'n hele 'conversatie' weg.

Ah ok :)
Dan is het wel verstaanbaar ;)
 
Vandaag upperbody:

Bb bench press
10x 20kg. 4x5x 40kg

Incl db press
4x8x 12kg

Lat pulldown kleine greep
8x 77kg. 3x8x 82kg

Ohp
4x6x 30kg

Face pull
8x 41kg. 3x8x 46kg

Ez curl
4x8x 19,5kg

Reverse grip tricep pushdown
10x 27kg. 4x8x 32kg

Ik merk nog best wat krachttoename, dat kan betekenen dat ik voorheen als een pussy trainde of ik eet te veel en maak gains of een combinatie van die twee.
 
Ik merk nog best wat krachttoename, dat kan betekenen dat ik voorheen als een pussy trainde of ik eet te veel en maak gains of een combinatie van die twee.
Hoe dan ook.... lekker doorbouwen zolang er vooruitgang in zit :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Sterke OHP! Ik was vorige week al trots met mijn 14,5kg haha :roflol:
 
Sterke training inderdaad..ben benieuwd naar de reden ervan:

Ik merk nog best wat krachttoename, dat kan betekenen dat ik voorheen als een pussy trainde of ik eet te veel en maak gains of een combinatie van die twee.
 
Bekijk bijlage 458326 Even gemeten en na bijna 3 weken ben ik een halve kilo aangekomen, m’n armen,benen en rug zijn gegroeid en taille en navelomtrek is omlaag gegaan. Deze gegevens samen met het feit dat ik krachtgains heb gemaakt kunnen toch maar 1 ding betekenen? Spier erbij en vet eraf, woop woop

Bekijk bijlage 458327
 
Jah idd.. Beetje mijn stijl:bow::wave2:
 
Twee rustdagen gehad waarvan een met cardio. Gisteren naar m’n energetisch therapeut geweest en aan wat dingetjes gewerkt, naast wat zwaardere dingen oa aan mijn mensenafkeer en onstilbare honger haha. Het helpt normaal echt goed, ben benieuwd of het hiermee ook helpt.

Vandaag lowerbody:

Bb front squat
4x10x 36kg

Bb lunge
4x10x 36 kg

Sumo dl
4x10x 35kg

Bb bridge
4x12x 75kg

Leg extension
4x15x 43kg

Outer thigh
20x 64kg

Calf press
4x20x 36kg

Ab wheel
4x7

Ab machine
4x12x 27kg

Serratus crunch
4x12x 30kg
 
Pittige training :thumb:
 
Nette shape!
 
Energetisch therapeut, wat is dat voor iets? Is dat à la mental coach of life coach en consoorten?
Goed getraind weer vandaag btw!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven