AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua gewicht gebeurt er niet veel. Ik word wel droger, maar wil eigenlijk niet lager gaan zitten anders heb ik straks theezakjes en kontzakken.

Mijn energiestack tegenwoordig:
B1EE41A2-0378-4679-82A2-86FC0735AE31.jpeg
Dit traint wel erg lekker, veel energie en kracht. Vandaag upperbody en beetje cardio. Woop woop aan de slag.
 
Qua gewicht gebeurt er niet veel. Ik word wel droger, maar wil eigenlijk niet lager gaan zitten anders heb ik straks theezakjes en kontzakken.
Dat kan niet de bedoeling zijn he.:P Je bent top bezig; toch super om droger te worden en op gewicht te blijven, precies goed. :D
Mijn energiestack tegenwoordig:
Bekijk bijlage 458761
Dit traint wel erg lekker, veel energie en kracht. Vandaag upperbody en beetje cardio. Woop woop aan de slag.
Maak ik ook deel uit van je energiestack? ;)
Succes me je training! :)
 
Laatst bewerkt:
Dat kan niet de bedoeling zijn he.:P Je bent top bezig; toch super om droger te worden en op gewicht te blijven, precies goed. :D

Maak ik ook deel uit van je energiestack? ;)
Succes me je training! :)
[/QUOTE]

Jij maakt deel uit van mijn goedezinstack:)
 

Jij maakt deel uit van mijn goedezinstack:)[/QUOTE]
:eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat kan niet de bedoeling zijn he.:P Je bent top bezig; toch super om droger te worden en op gewicht te blijven, precies goed. :D

Maak ik ook deel uit van je energiestack? ;)
Succes me je training! :)
[/QUOTE]


Jij maakt deel uit van mijn goedezinstack:)[/QUOTE]
Even zoeken naar een emoticon voor braken ....
:kots:ah... deze .... :p
 



Jij maakt deel uit van mijn goedezinstack:)[/QUOTE]
Even zoeken naar een emoticon voor braken ....
:kots:ah... deze .... :p[/QUOTE]

Drink een glas cola, dat helpt als je misselijk bent:sukkeltje:
 
Bb bench press
2x3x 46kg meer halve reps dus verlaagd
3x5x 40kg

Incl db press
4x10x 12kg

Bor
10x 20kg
4x3x 56kg

Pull down kleine greep
4x8x 82kg

Chin up
4x1

Ohp
10x 20kg
4x5x 36kg

Front db raise
4x8x 7kg

2arm db raise
2x20x 4kg

Face pull
4x12x 41kg

Ez curl
8x 23,5kg
7x 23,5kg
3x10x 19,5kg

Tricep pushdown cable
10x 32kg
4x12x 27kg

Geen cardio gedaan, snel naar huis gegaan, want katje is niet lekker.
 
Bb bench press
2x3x 46kg meer halve reps dus verlaagd
3x5x 40kg

Incl db press
4x10x 12kg

Bor
10x 20kg
4x3x 56kg

Pull down kleine greep
4x8x 82kg

Chin up
4x1

Ohp
10x 20kg
4x5x 36kg

Front db raise
4x8x 7kg

2arm db raise
2x20x 4kg

Face pull
4x12x 41kg

Ez curl
8x 23,5kg
7x 23,5kg
3x10x 19,5kg

Tricep pushdown cable
10x 32kg
4x12x 27kg

Geen cardio gedaan, snel naar huis gegaan, want katje is niet lekker.
 
Warmte..? Wacht t maar niet te lang af.
 
Warmte..? Wacht t maar niet te lang af.

Ik weet het niet, nee zeker niet. Ze eet wel snoepjes, maar ik moet uit haar buurt blijven. Straks visje voor haar maken, kijken of ze dan enthousiaster is. Ze gaat op de zolder liggen, super heet daar. Dat helpt niet echt...
 
De kat en hond liggen hier ook alsof ze dood zijn, heb de airco de ganse dag aanstaan zodat ze het toch een beetje aangenaam hebben.

Is je kat al wat ouder? Veel beestjes zoeken afzondering als ze voelen dat hun tijd is gekomen.. (al hoop ik van harte dat dit niet het geval is en dat het beestje gewoon niet verstandig genoeg is om een koele plek te zoeken ;) )
 
Dit topic leest inmiddels weg als een doktersromannetje :roflol:

Maar nice om te zien dat de klik er is, gun het jullie van harte hoor! :clap:

Die contest voor 28taP en het kuren van BB_ hebben tot nu toe in ieder geval geval genoeg gainzzzz opgeleverd :o
 
Ik weet het niet, nee zeker niet. Ze eet wel snoepjes, maar ik moet uit haar buurt blijven. Straks visje voor haar maken, kijken of ze dan enthousiaster is. Ze gaat op de zolder liggen, super heet daar. Dat helpt niet echt...

Katten weten op zich zelf wel goed te bepalen wat ze willen en nodig hebben.. wellicht gaat ze naar zolder omdat ze het zo warm heeft en irritant vindt dat je haar continu eten aanbied e.d. terwijl ze helemaal geen trek heeft. Klinkt een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet.

Onze katten zijn in de warmte ook niet happig op onze aandacht en zoeken ook hun eigen weg. Spits, oud baasje (nouja valt mee) van 12 die gaat op de eerste verdieping vlak achter het raam in de volle zon liggen braden.. Dan denk ik ook, doe normaal! Die komt er dan ook helemaal uitgemergeld en uitgedroogd vandaan (met zo'n oude mannen zonder gebit bekje)..

Je kunt er altijd nog voor kiezen een koude fles (frisdrank uit de koelkast) neer te leggen met een handdoek oid, of iets uit de diepvries, zodat als ze dat zou willen er tegen aan kan gaan liggen voor verkoeling. Of de toegang naar zolder ontzeggen komende tijd, als je daar deur dicht kan doen ofzo.

Katten kunnen echter over het algemeen door niets uit te voeren en gewoon te chillen de warmte goed uithouden.

Zolang ze dagelijks wat te eten binnen krijgt zal leververvetting niet al te gauw optreden, daarvoor moet ze toch al enkele dagen helemaal niet eten, al weet ik niet hoe dat zit met een kat die suiker heeft..

Anyways, goed dat je er zo goed voor zorgt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven