AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BB_, de ideale vrouw voor jou bestaat.
 
Ok, toch maar even doorbikkelen op lage calorieën en ik heb mezelf een cadeautje gegeven, een hometrainer. 9 jaar geleden, tijdens de vorige contest nam ik er ook regelmatig plaats op en dat werkte als een trein dus.... woop woop.
 
Ja waarom zou ik liegen, mijn bed staat zelfs in de woonkamer voor het comfort om series te kijken.
Dus als iemand op de koffie komt wordt dat al snel koffie op bed?
 
Dus als iemand op de koffie komt wordt dat al snel koffie op bed?

Haha! Ik krijg nooit iemand op de koffie, komt door mijn anti-sociale persoonlijkheid denk ik. Heb wel een bank, voor bezoek. Zit het plastic nog om.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Haha! Ik krijg nooit iemand op de koffie, komt door mijn anti-sociale persoonlijkheid denk ik. Heb wel een bank, voor bezoek. Zit het plastic nog om.
Verwacht binnen enkele ogenblikken wat PMs van forumleden die graag koffie bij je komen drinken en je bank helpen uitpakken.
 
Haha! Ik krijg nooit iemand op de koffie, komt door mijn anti-sociale persoonlijkheid denk ik. Heb wel een bank, voor bezoek. Zit het plastic nog om.
BB_
Bert heeft dibs.
 
is Bert bezeten?
 
Ik was de eerste die Bert tagde, vergeet dat niet.
 
Geen idee maar hij is in elk geval nog niet bezet, heeft het libido van een konijn en het lichaam van een Griekse god.

Ik ook niet, door de honger ben ik een draak en heb het lichaam van Venus. Ik zie overeenkomsten.
 
Ik ook niet, door de honger ben ik een draak en heb het lichaam van Venus. Ik zie overeenkomsten.
BB_ hoeft niet eens naar dominator dit jaar. hij kan gewoon naar 28taP. jullie zijn gemaakt voor elkaar. hij zou wel elke week het stuk plastic vervangen van je bank want dan is dat weer schoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven