AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! goed gedaan hoor. Altijd een geweldig gevoel om een mijlpaal te halen :cheer:
 
Yes! goed gedaan hoor. Altijd een geweldig gevoel om een mijlpaal te halen :cheer:

Echt he! Vroeger was mijn doel absoluut niet boven de 50 kilo komen, maar toen was ik niet helemaal geestelijk gezond. 59 met spieren en rondingen is prima. Sinds ik krachttraining doe heb ik geen magerzucht meer. Eten blijft wel lastig en vetrollen zijn de horror, maar ja.
 
Laatste freestyle training, vanaf morgen weer aan m’n schema houden. Als de pwo inkickt, blijf ik bezig.

Cable squat
5x10x 50kg

Db deadlift
5x5x 28kg

Pull through
5x12x 46kg

Sumo deadlift
5x12x 42kg

Db shoulder press
4x15x 10kg

Cable side raises
4x15x 5kg

Cable front raises
4x15x 5kg

Face pull
4x15x 36kg

One leg curl
4x20x 23kg

One leg extension
4x15x 23kg

Abs rope
4x15x 36kg

Bicep curl iso
5x8x 10kg

Inner bicep curl
5x10x 7kg

Reverse grip tricep pushdown
5x12x 23kg

Tricep pushdown rope
5x12x 18kg

Outer thigh
20x 84kg

Calf press
4x12x 71kg

Seated calf press
5x10x 60kg
 
Geen behoefte om je borstspier te trainen?
 
17 oefeningen x4 a 5 sets? :tanden:
 
pff wat een volume zeg, hoelang heb je in de gym gestaan? 2 uur?
 
Jack zijn schuld, ik kan niet stoppen dan. Dan denk ik nog een oefening of vorige keer heb ik meer gedaan, nog een extra setje. Ocd-training.
 
Is daar een reden voor? Vind je het niet fijn of ben je bang dat je eruit gaat zien zoals Bert?
Dat laatste snap ik wel.

Jawel, maar ik heb al een mannenrug en wil hem niet nog breder maken. Met teveel borst trainen ben ik bang dat je eerst spier krijgt en dan een zakje erop.
 
Jawel, maar ik heb al een mannenrug en wil hem niet nog breder maken. Met teveel borst trainen ben ik bang dat je eerst spier krijgt en dan een zakje erop.

Daar zijn prima oplossingen voor :eyebrow:
 
Woah, dat is echt een ellenlange lijst aan oefeningen :haar:.
Daar doe je toch geen cardio meer na??
Mijn vorige schema had 10 verschillende oefeningen (zonder buikspieren) en ik vond dat al (te)veel en was er bijna 2u mee bezig (zonder cardio) :eek2:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven