AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zijn prima oplossingen voor :eyebrow:

upload_2019-8-13_14-49-36.png
 
Ben jij een kliniek voor plastische chirurgie begonnen vandaag? :roflol:

Nee aard van het beestje (ivm werk), daar waar mensen problemen zien denk ik vaak in oplossingen. En geef dan ongevraagd de mogelijkheden vaak weer, ook in privé sferen :roflol: Dus waarom niet op DBB :D

En I'm doing this for team guys :rolleyes:

tenor.gif
 
Daar zijn prima oplossingen voor :eyebrow:

Ja, niet teveel borst trainen:laugh:. Nee, weet ik, maar wil ik liever niet. Iets met dat je gevoel kan verdwijnen en je om de zoveel tijd weer onder het mes moet.
 
Ja, niet teveel borst trainen:laugh:. Nee, weet ik, maar wil ik liever niet. Iets met dat je gevoel kan verdwijnen en je om de zoveel tijd weer onder het mes moet.

Ja is niet zonder gedoe inderdaad + kost een hoop geld :emo: Maar ik zou niet meer zonder willen :sad:
 
Ja is niet zonder gedoe inderdaad + kost een hoop geld :emo: Maar ik zou niet meer zonder willen :sad:

Snap ik, maar wat je niet kent kan je ook niet missen.
 
Nee aard van het beestje (ivm werk), daar waar mensen problemen zien denk ik vaak in oplossingen. En geef dan ongevraagd de mogelijkheden vaak weer, ook in privé sferen :roflol: Dus waarom niet op DBB :D

En I'm doing this for team guys :rolleyes:

Bekijk bijlage 463310
ik heb nog wel een vrije werkbank , een shitload aan silicone en genoeg scherp gereedschap .ik zeg begin maar te consulteren we gaan cashen :P
 
Wow, wat een training en sterke calves. :heart:

Inderdaad:dunno:
BB_ ik zou me maar zorgen gaan maken
Hoezo? Jack3d is ook mijn vriend. Daarmee is er tenminste nog energie over na de training voor 'cardio'. :P
Ja, niet teveel borst trainen:laugh:. Nee, weet ik, maar wil ik liever niet. Iets met dat je gevoel kan verdwijnen en je om de zoveel tijd weer onder het mes moet.
Je bent supermooi zoals je bent schat. :heart:
Ook al maakt ie soms stomme grapjes, ik blijf gek op en trouw aan B.
:o
dus de koffie gaat niet door :P
Jawel, samen op vakantie! :cheer:
Als Pat nog met mij wil...:bang:
 
Wow, wat een training en sterke calves. :heart:


Hoezo? Jack3d is ook mijn vriend. Daarmee is er tenminste nog energie over na de training voor 'cardio'. :P

Je bent supermooi zoals je bent schat. :heart:

:o

Jawel, samen op vakantie! :cheer:
Als Pat nog met mij wil...:bang:

Geen last van stim dick na gebruik van zware PWO?
 
Wow, wat een training en sterke calves. :heart:


Hoezo? Jack3d is ook mijn vriend. Daarmee is er tenminste nog energie over na de training voor 'cardio'. :P

Je bent supermooi zoals je bent schat. :heart:

:o

Jawel, samen op vakantie! :cheer:
Als Pat nog met mij wil...:bang:

Natuurlijk, lijkt me hartstikke leuk.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven