AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst heb ik Pat gecreëerd en 8 jaar later Bert. :trollface:

Dus geboren als vrouw, maar daar niet content mee? En toen Bert van laten maken? Knap besluit :p

zit maar te zeiken hè? dat hebben jullie hopelijk door...
 
Dus geboren als vrouw, maar daar niet content mee? En toen Bert van laten maken? Knap besluit :p

zit maar te zeiken hè? dat hebben jullie hopelijk door...

Niet echt. Bert is gemaakt uit mijn rib.
 
Of BB_ heeft 28taP na een paar dates om het leven gebracht in opdracht van Camelus en heeft nu haar account overgenomen om te laten lijken alsof er niks gebeurd is.
 
:eek:
Time to quit the challenge!

Even een paar dagen alles los laten, alleen eiwitten tellen en gewoon trainen. Dan verder kijken. Moet even een begin hebben.
 
Het is een stuk relaxter dan de rest van je leven calorieën tellen.

Dat zeker, maar dan heb ik ook varkensarmpjes. Balans zou gewoon al prettig zijn. Wat zou het fijn zijn me gewoon niet druk te maken om eten en mijn lichaam.
 
Dat zeker, maar dan heb ik ook varkensarmpjes. Balans zou gewoon al prettig zijn. Wat zou het fijn zijn me gewoon niet druk te maken om eten en mijn lichaam.
Intuitive eating is niet hetzelfde als alles eten waar je op dat moment zin in hebt. Ook dan is de basis nog steeds gezonde voeding.
 
Intuitive eating is niet hetzelfde als alles eten waar je op dat moment zin in hebt. Ook dan is de basis nog steeds gezonde voeding.

Klopt, als ik dat zou doen had ik nu obesitas. Mijn lijf vraagt niet uit haarzelf om gezonde voeding. Ik zal er nog eens over lezen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven