Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dat komt wel. Gewoontes gaan vanzelf ;) lekker genieten van die reep chocolade en als je volgen van je voedingsschema werkt en je rust geeft is dat ook goed.
Ik heb ook echt m'n momenten dat ik de sportschool in loop en denk train vandaag alleen waar ik zin in heb. Even de druk eraf. ( Zware burnout gehad ) heeft even geduurd voor ik besefte dat het oke is niet altijd maar te moeten

Ja zo fijn, geen druk. Ik maak redelijk gezonde keuzes als ik alles mag nemen wat ik wil. Dat is al mooi. Wil wel graag mijn lichaam voeden. Fijn dat je nu wel beseft dat altijd moeten niet goed voor je is.
 
Ja zo fijn, geen druk. Ik maak redelijk gezonde keuzes als ik alles mag nemen wat ik wil. Dat is al mooi. Wil wel graag mijn lichaam voeden. Fijn dat je nu wel beseft dat altijd moeten niet goed voor je is.
Klinkt goed! :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja zo fijn, geen druk. Ik maak redelijk gezonde keuzes als ik alles mag nemen wat ik wil. Dat is al mooi. Wil wel graag mijn lichaam voeden. Fijn dat je nu wel beseft dat altijd moeten niet goed voor je is.
Precies dit! Dit is wellicht de levensstijl waar je uiteindelijk zou willen uitkomen, namelijk een levensstijl waarbij je niets trackt en jezelf ook niets ontzegt. Maar doordat je gezondheid (of zoals jij het mooi verwoordt: "je lichaam voeden ") voorop stelt, ga je eigenlijk vanzelf altijd (of toch in de meeste gevallen) de gezondere keuze maken qua voedingsmiddelen (bv van nature uit oprecht liever noten eten ipv zin hebben in chips, of echt van nature uit zin hebben in een stuk fruit etcetera). Dat is inderdaad al erg mooi. :)
 
Precies dit! Dit is wellicht de levensstijl waar je uiteindelijk zou willen uitkomen, namelijk een levensstijl waarbij je niets trackt en jezelf ook niets ontzegt. Maar doordat je gezondheid (of zoals jij het mooi verwoordt: "je lichaam voeden ") voorop stelt, ga je eigenlijk vanzelf altijd (of toch in de meeste gevallen) de gezondere keuze maken qua voedingsmiddelen (bv van nature uit oprecht liever noten eten ipv zin hebben in chips, of echt van nature uit zin hebben in een stuk fruit etcetera). Dat is inderdaad al erg mooi. :)

Ja, toch dat intuïtieve eten. Heerlijk op zo’n manier leven. Alleen bij het recompen van je lijf is tracken wel nodig. Misschien dat ook even los laten en kijken wat het doet met mijn lijf als ik een tijdje trackloos en op gevoel eet. Ik eet ook helemaal niet gezond, qua groenten en fruit, dus wellicht het proberen waard. Heb even volgens bffm gegeten en dat was ook goed te doen. Dan eet je ook zonder te tracken, maar wel gezond.
 
Dapper dat je je struggles deelt en je kwetsbaar durft op te stellen. Zoals eerder gezegd je ziet er prachtig uit maar dat is soms lastig om het zelf te zien. We kijken vaak naar wat nog moet ipv wat we al bereikt hebben.
Kan het niet deels met hormonen te maken hebben ? Ik heb 2 weken dat ik prima op 1400 a 1500 calorien kan leven en dan 2 weken waar in ik mega honger heb en na 2500 gezonde calorien nog honger heb, dat is vaak vlak voordat ik ongesteld wordt. Blijkbaar heeft mijn lichaam dan meer nodig. Toch lukt het om aardig op gewicht te blijven zonder rare fratsen. Je lichaam is geen robot. Schommelingen zijn irritant maar ze horen er wel bij.
Herkenbaar. Ik kan tijdens de cut prima 14 weken op 2500 schone kcal zitten zonder cheat of buiten m'n schema te gaan. Als ik dan ga bulken op 4000+ kcal, heb ik vaak nog trek om meer te eten. :roflol: Je lichaam is een raar ding. :P
Ergens durf ik dat hier wel, aangezien in deze sport en op dit forum best wat mensen zitten, zo niet allemaal, met een obsessie. In de buitenwereld zal ik het niet zomaar delen, dan wordt er gezegd, ga gewoon eten. Ja, als het zo makkelijk zou gaan.. Het hormoonverhaal gaat bij mij denk ik niet op door het slikken van de pil.

Net best keurig getraind en me ingehouden :bow:.

Bb deadlift
5x 65kg
4x5x 55kg

Front squat
4x8x 40kg

Bb bp
5x5x 40kg

Incl db bp
4x8x 14 woop woop

Seated db press
5x 14kg woop woop maar meer lukte niet
3x8x 13kg

Rope bor
4x8x 46kg

Chin up
6x 2

Cable pull through
4x15x 46kg

Leg extension
4x8x 50kg

Leg curl
4x8x 36kg

Tricep dip machine
4x10x 64kg

Bicep curl machine
4x8x 12,5kg

:flexbiceps:
Super Front Squats & Dips! :clap:
Ja inderdaad! Even niet ermee bezig zijn. Dat vergeet ik ook niet, wil nooit meer terug, niet qua fysiek, maar ook niet qua gesteldheid.

Mijn hoofd werkt zo raar, in de supermarkt zei ik tegen mezelf, je mag alles kopen waar je zin in hebt. Leef je uit! Kom ik de winkel uit met witte broodjes, bananen, kwark, kipfilet en een reep chocolade???. Niet tracken lukt verder wel, alleen eiwitten tellen gaat vanzelf:dunno:.
:woot::kiss:
Precies dit! Dit is wellicht de levensstijl waar je uiteindelijk zou willen uitkomen, namelijk een levensstijl waarbij je niets trackt en jezelf ook niets ontzegt. Maar doordat je gezondheid (of zoals jij het mooi verwoordt: "je lichaam voeden ") voorop stelt, ga je eigenlijk vanzelf altijd (of toch in de meeste gevallen) de gezondere keuze maken qua voedingsmiddelen (bv van nature uit oprecht liever noten eten ipv zin hebben in chips, of echt van nature uit zin hebben in een stuk fruit etcetera). Dat is inderdaad al erg mooi. :)
Herkenbaar. Veel mensen in de buitenwereld begrijpen dit helaas niet.
 
Er zijn trouwens ook steeds meer producten op de markt met goeie macro's die ook nog eens superlekker zijn. Denk aan Optimel kwark, Skyr, XXL Light Sauce (Teriyaki drool:), Oppo/Breyers ijs, producten van Musclemeat (gekruide kip, biefstukpuntjes en kant-en-klare producten met goeie macro's). Zero frisdranken, Monster Ultra. Daarnaast is simpelweg roerbakken met kip, groenten en kruiden ook easy, gezond en lekker (althans, vind ik). :)

Een lekker groentenomelet, havermoutpannenkoekjes, eiwitpannenkoeken. Zelfs muffins kun je clean maken met veel eiwitten. :)
 
Er zijn trouwens ook steeds meer producten op de markt met goeie macro's die ook nog eens superlekker zijn. Denk aan Optimel kwark, Skyr, XXL Light Sauce (Teriyaki drool:), Oppo/Breyers ijs, producten van Musclemeat (gekruide kip, biefstukpuntjes en kant-en-klare producten met goeie macro's). Zero frisdranken, Monster Ultra. Daarnaast is simpelweg roerbakken met kip, groenten en kruiden ook easy, gezond en lekker (althans, vind ik). :)

Een lekker groentenomelet, havermoutpannenkoekjes, eiwitpannenkoeken. Zelfs muffins kun je clean maken met veel eiwitten. :)

Dank je voor de tips. Jij kan lekker koken:heart:, ik ga het ook leren. Wordt eens tijd op mijn leeftijd.
 
Dank je voor de tips. Jij kan lekker koken:heart:, ik ga het ook leren. Wordt eens tijd op mijn leeftijd.
Samen koken! :D
Jij kan lekker eitjes bakken. drool: En nog wel meer dingen lekker. :eyebrow:
 
Samen koken! :D
Jij kan lekker eitjes bakken. drool: En nog wel meer dingen lekker. :eyebrow:

Ook leuk! Hou die gedachte vast, mind over body.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Er zijn trouwens ook steeds meer producten op de markt met goeie macro's die ook nog eens superlekker zijn. Denk aan Optimel kwark, Skyr, XXL Light Sauce (Teriyaki drool:), Oppo/Breyers ijs, producten van Musclemeat (gekruide kip, biefstukpuntjes en kant-en-klare producten met goeie macro's). Zero frisdranken, Monster Ultra. Daarnaast is simpelweg roerbakken met kip, groenten en kruiden ook easy, gezond en lekker (althans, vind ik). :)

Een lekker groentenomelet, havermoutpannenkoekjes, eiwitpannenkoeken. Zelfs muffins kun je clean maken met veel eiwitten. :)
Inderdaad. Allemaal heel erg puur en lekker! En toevallig ook nog gezond. Win win! :o
 
Ik werd wakker van het tracken in mijn hoofd, haha. Dus toch nog maar een paar weekjes doen, na de contest laat ik het los. Nieuwe planning vanaf zaterdag: 1600kcals, veel groenten, fruit en andere goede voeding. Lekker hard, maar gedoseerd trainen en regelmatig een stuk fietsen en dan kan ik hopelijk mooie eindfoto’s insturen. Als ik weer capriolen ga uithalen laat ik alles meteen los. :flex::flex::flex:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven