MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustahg! Net gekuurd. Time on = time off he. ;)

Of we gaan hier maar niet verder speculeren.

Het gaat goed komen, morgen ben ik er weer! :)

Euh... bedankt.
Je bedoelt: iemand die zegt wat de ander wel en niet mag eten en de ander van alles verbiedt (wat ie zelf hoogstwaarschijnlijk wel eet). Nee sorry, zo ben ik niet. Niets mis met hoe Pun en Hill het doen overigens hoor, maar volgens mij wil Hil ook (uit zelfbescherming) dat Pun haar schema bepaalt en/of voedingscoach is.

28taP Je doet het super schat! Morgen hebben we het er wel over, zolang jij maar een goed ritme vindt waar jij je goed bij voelt. :kiss:
Ach jee. Hier gaat het mis. Dat meisje heeft duidelijkheid nodig.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ach jee. Hier gaat het mis. Dat meisje heeft duidelijkheid nodig.
Ik ga het niet op het forum over hebben. Wil je ophouden met dit soort dingen. Je weet niet wat er speelt.
 
Nee klopt ik en alle andere lezers weten niet wat er speelt, maar als iemand bepaalde zaken op een openbaar forum deelt, zullen daar reacties opkomen en sommige reacties zullen niet altijd even leuk zijn. Zolang het niet schofferend of respectloos is moet het imo gezegd kunnen worden.
 
Ach jee. Hier gaat het mis. Dat meisje heeft duidelijkheid nodig.
Wat versta je trouwens onder duidelijkheid? Iemand die 28taP een schema oplegt? Knap trouwens dat jij zo weet je constateren wat het probleem is en de oplossing is, iets waar mensen met een eetstoornis doorgaans meerdere jaren voor bij de psycholoog lopen. Ja, ik spreek uit (deels eigen) ervaring en ik heb bijvoorbeeld bij mijn eigen zus gezien wat anorexia bij iemand kan doen. Uiteindelijk zul je zelf je patroon moeten vinden en niet iemand anders jou iets moeten laten opleggen, tenzij je dit graag wilt (zoals een coach die je schema bepaalt), maar dat moet dan wel werken. Dat werkt dus niet als iemand dan toch de verleiding heeft meer te gaan eten en te gaan vomeren. Ik weet ook niet of 'op gevoel eten' daarom zomaar gaat werken. Al met al zijn dit geen gemakkelijke dingen en zeker niet iets waar je hier op een forum zomaar even uitkomt. Daar wil ik het bij laten en ik ga verdere dingen hier ook niet op dit forum delen. Aannames zoals 'daar gaat het mis' vind ik gewoon kutopmerkingen en houd dat lekker voor je.
 
Nee klopt ik en alle andere lezers weten niet wat er speelt, maar als iemand bepaalde zaken op een openbaar forum deelt, zullen daar reacties opkomen en sommige reacties zullen niet altijd even leuk zijn. Zolang het niet schofferend of respectloos is moet het imo gezegd kunnen worden.
Jouw reactie was verder ook niets mis mee. Ik snap dat er reacties komen. Iedereen bedoelt het goed en behulpzaam en een deel van de reacties zijn ook zeker van meerwaarde, maar vaak zitten er ook adviezen tussen die averechts werken en denken sommige mensen 'expert' te zijn of de oplossing te weten. Dan is het voor TS niet te doen uit alle reacties op te maken welke adviezen hij/zij wel en niet moet aannemen. Overigens vind ik stoppen met de contest wel een goed advies.
 
Wat versta je trouwens onder duidelijkheid? Iemand die 28taP een schema oplegt? Knap trouwens dat jij zo weet je constateren wat het probleem is en de oplossing is, iets waar mensen met een eetstoornis doorgaans meerdere jaren voor bij de psycholoog lopen. Ja, ik spreek uit (deels eigen) ervaring en ik heb bijvoorbeeld bij mijn eigen zus gezien wat anorexia bij iemand kan doen. Uiteindelijk zul je zelf je patroon moeten vinden en niet iemand anders jou iets moeten laten opleggen, tenzij je dit graag wilt (zoals een coach die je schema bepaalt), maar dat moet dan wel werken. Dat werkt dus niet als iemand dan toch de verleiding heeft meer te gaan eten en te gaan vomeren. Ik weet ook niet of 'op gevoel eten' daarom zomaar gaat werken. Al met al zijn dit geen gemakkelijke dingen en zeker niet iets waar je hier op een forum zomaar even uitkomt. Daar wil ik het bij laten en ik ga verdere dingen hier ook niet op dit forum delen. Aannames zoals 'daar gaat het mis' vind ik gewoon kutopmerkingen en houd dat lekker voor je.
Ach.. Je kan het op zijn minst eens proberen. Al is het voor een paar weken. Was niet kut bedoeld. Wilde je niet boos maken.
 
Zie ik zeker in.

Mensen, ik heb besloten mij toch terug te trekken. Ik word gek in mijn hoofd en dat maakt me verdrietig. Eerst weer in balans komen is nu voor mij het belangrijkste. Ik train wel gewoon verder en zal ook verder loggen in mijn andere log.
Hey patje. Enerzijds erg triest om dit te lezen... Anderzijds dikke chapeau dat je blijkbaar momenteel zelf beseft dat het op mentaal vlak niet helemaal gaat zoals je zelf wou willen. En dat is - denk ik - al een hele grote stap in de goede richting om het tij te doen keren. Neem nu gewoon tijd voor jezelf en laat alles wat met de contest te maken heeft even los. Of zoals je het zelf mooi verwoordt: op weg naar balans!
 
Ach.. Je kan het op zijn minst eens proberen. Al is het voor een paar weken. Was niet kut bedoeld. Wilde je niet boos maken.
Nee. 28taP had toch een schema, maar dat werkte dus niet goed. Wie ben ik bovendien om iemand anders iets op te leggen.
 
Sterkte lieve Pat, laat je niet gek maken.

Goed idee om je terug te trekken. Even voor jezelf weer bepalen hoe je alles weer op het juiste pad krijgt. Komt wel weer goed :kiss: je bent immers hartstikke sterk.
 
bodybuilding is maar een hobby,geestelijke gezond en relaties zijn 100.000 X belangrijker
Klopt zeker, maar geestelijke gezondheid en BB staan niet helemaal los van elkaar. Hoeveel mensen gaan er wel niet BB'en omdat ze onzeker zijn of niet lekker in hun vel zitten. Hoeveel (top)sporters hebben wel niet een lichte (eet)stoornis. Ik kan dingen hierdoor juist prima onder controle houden. Voor sommigen werkt het juist weer beter op gevoel te eten en het extreem gecontroleerde (met tracken enzo) los te laten, zoals imnewhere zegt. Hoe Vonk en HillR het doen, is ook knap, maar werkt niet voor iedereen.
 
Zie ik zeker in.

Mensen, ik heb besloten mij toch terug te trekken. Ik word gek in mijn hoofd en dat maakt me verdrietig. Eerst weer in balans komen is nu voor mij het belangrijkste. Ik train wel gewoon verder en zal ook verder loggen in mijn andere log.

:aai:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven