XXL Nutrition

Gestopt Pat82 Summercontest 2011

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat je wedstrijdambities hebt! Naturel is heel goed mogelijk! Zo heb ik het zelf ook gedaan. Ik denk dat daarin het belangrijkste is: je motivatie, waarom wil je het en waarom naturel. De verleiding kan behoorlijk groot zijn om toch even wat te gebruiken, zeker als het veel om je heen gebeurt. Ik vind het een teken van karakter als je het puur op eigen kracht doet. Daarin is aanvulling op je voeding soms wel noodzakelijk (eiwitten, glutamine, bcaa, vit, visolie), zeker als je het druk hebt is het niet altijd haalbaar om alles uit je voeding te halen... Het is wel prettig als je een begeleider kan vinden. En van te voren weten dat je zeker momenten zult hebben dat je echt niet meer wil. En dat het na een wedstrijd best even lastig kan zijn om weer terug te komen. Dat moet je gewoon incalculleren, en aan jou hoe je er mee omgaat :p De laatste drie maanden zijn vrij pittig qua trainen, voeding en cardio (2 keer per dag zat ik). Maar als je doel eenmaal in zicht komt... :D Plus je zult trots op je zelf zijn dat je de discipline hebt! Nou goed als je vragen hebt, stel ze! succes

+1

Leuk dat je podiumabities hebt, wat Sue al zei..Natural is heel goed mogelijk!
Ik heb t natuurlijk ook zo gedaan..er zitten mij iets teveel risico's aan vast voor dat beetje meer spiermassa;)
Als je een wedstrijd bij de Ybf doet word je ingedeeld op je fysiek en dat is mi wel zo eerlijk..
Ja en die 3 mnd naar de wedstrijd toe zijn heftig..maar dan als de dag is aangebroken: Kicken hoor:D

Voor nu...even lekker kijken waar je uitkomt! succes
 
Super dat je mee gaat doen in een wedstrijd:thumbs:
 
Thanks! Ik ben eigenlijk nooit ergens goed in geweest en wie weet kan dit iets zijn waar ik wel echt goed in ben!

Ja dat moet ik natuurlijk niet doen ,6 maanden niks doen!Ik vind de dames wel mooi in de bikiniklasse en zou erg trots zijn met zo'n fysiek!Ik merk dat ik een echt doel moet hebben omdat ik anders niet echt weet waarom ik het doe!Twisted mind!

Als ik het natuurlijk zou doen dan zou ik meer het idee hebben dat ik het zelf heb bereikt zeg maar,gewoon kijken hoe ver mijn mogelijkheden liggen qua fysiek.

Zal eens bij die wedstrijd kijken Cynthia!

Leuk dat jullie het beide ook naturel deden!

Heb al een begeleider gevonden,hij draait zelf ook wedstrijden en hij heeft me vorig jaar ook zo'n beetje begeleid.Hij woont ook nog om de hoek dus dat is helemaal handig!Moet het alleen nog vragen!

Ben alleen aan het denken of ik dan nu al moet gaan bulken om wat meer spiermassa te krijgen of eerst verder cutten en erna clean bulken?Wil bij deze contest er natuurlijk ook op mijn best bijstaan!
 
Nee niet echt moet ik eerlijk zeggen,ik verlies altijd een beetje mijn motivatie! Dan denk ik wat is er mis met een wulps lichaam en wat om vast te houden en stop ik er mee.
Laatste keer was ik wel gemotiveerd maar zoveel prive gedoe dat ik er de energie gewoon niet voor had.Nu staat niks me meer in de weg!

Ja ik zag het dat er alleen maar mannen in de d klasse genoemd werden maar ik geloof dat ze je bekijken en dan oordelen in welke klasse je komt.
 
Leuk dat je een wedstrijd wilt gaan doen!
 
Het hele jaar door stevig trainen, cardio en schoon eten is ook niet helemaal gezond hoor. Alleen wel goed door blijven trainen (gericht) en op je voeding blijven letten, is wel "wenselijk". Je moet het zien als wedstrijdvoorbereiding en off-season... Als ik niet in voorbereiding ben, train ik gericht en naar mijn zin (afhankelijk hoe "vet" ik me voel) doe ik meer of minder cardio. En ik ben wat minder streng met voeding, maar probeer dat wel bij het "hoognodige" te houden (verjaardagen, feestjes, visite) en niet dagelijks te snacken en het snacken binnen de perken te houden. En een snackdag per week (of junkmaaltijd per week in voorbereiding). Ik denk dat je even met je begeleider moet bespreken wanneer je eerste wedstrijd zal zijn om nu te bepalen wat je gaat doen. Ik zou in ieder geval nu niet al te zeer op cardio en cutten richten om spierverlies te beperken. Voor mij is bv nu opbouwen van spiermassa het belangrijkste voor de wedstrijd na de zomer, daar is mijn training op gericht. Heb dan ook de hoeveelheid cardio moeten beperken en ik zit op onderhoud qua voeding. Je moet je ook bedenken dat het niet zozeer gaat om de meeste slankste dame en dat het bb-gehalte ook meetelt met de wedstrijd (denk aan de uitslag van vorig jaar), dus misschein toch iets meer richten op spiermassa pakken. Je bent al vrij slank en die vormen zul je dan ook zeker gaan zien! Maar nogmaals, even je doelen en prioriteiten bepalen...
En iedereen is ergens goed in! Dit gaat je zeker lukken, als je maar wil!
 
Ja een net % heb je zeker al, dus ik zou ook richten op massa opbouw!
Dan gaat dat er zeker tip-top uitzien, hoewel je dat al bent, maar wat meer massa gaat je zeker niet misstaan:)
 
je bent zo lekker smatje

xxx
 
Heb in elk geval een goede begeleider nu! Volgende week gaan we even om de tafel zitten en een plan van aanpak maken.Heb toch behoorlijk wat vet hoor!Ging vandaag bikini's passen,wat een horror!Zal inderdaad een beetje massa bouwen worden en verder flink afgetraind worden.Gaan kijken hoe ik er in december voor sta ,nog niet goed genoeg dan pakken we de wedstrijd in maart.Ondertussen lekker doortrainen wil hier natuurlijk ook alles gegeven hebben!

squat 4x15 40 kilo
lunges 4x15 30 kilo
legpress 4x15 40 kilo
leg curl 4x15 20 kilo
leg extension 4x 15 20 kilo
hipabductor 4x 15 25 kilo
hipadductor 4x 14 25 kilo

seated row 4x 15 15 kilo
superset latpulldown 8 x 15 15 kilo
back extension 4x 15 25 kilo

shoulder press 4x 15 15 kilo
dumbbell uitzwaaien 4x15 4 kilo
dumbbell voor zwaaien 4x 15 4 kilo

peck deck 4 x 8 10 kilo
cable fly 4x 15 3,75 kilo
incline dumbbell press 4x 15 4 kilo

cable curl 4 x 8 3,75 kilo
cable pushdown 4 x 15 15 kilo
cable one arm tricep 4x15 3,75 kilo
iso curl 1x 8 4 kilo 1x8 6 kilo 1x 8 8 kilo fail 1x 8 6 kilo
freestylen 4 x 15 3,75 kilo 4 x 15 3,75
lucht tricep 4x 15 3,75 kilo

schuine buik 4 x 20 15 kilo
rechte buik 4 x 20 20 kilo

Erna nog buiten hardgelopen maar ik was vergeten mijn mp3 uit te zetten en hij was leeg dus dat was nogal saai.Heb maar wat gerend tot ik nog meer zweette en toen was ik klaar!
 
Laatst bewerkt:
alleen als je massa wil bouwen neem ik aan dat je begeleider niet dit schema gaat aanhouden. Want is voor massa echt way to much hh..maar die wist je al:)
 
Damn wat een training haha echt super veel herhalingen. :p Wat voor pre-workout neem je hier voor? :P
 
Superpump! Gaat echt superlekker dan!
Ik denk dat het schema wel iets anders wordt ja!
 
ben heel benieuwd en bovenal of jij dat gaat trekken dan? Wat zal je snel klaar zijn dan:)
 
Hehe lol! Ik was vandaag ook supersnel klaar ,in twee uurtjes was ik helemaal klaar met trilpaat en al.Ik houd maar heel ff rust tussen setjes en dan ga ik weer door.Mensen worden moe van mij als ze dat zien zeggen ze tegen me!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Moet durven vertrouwen op een ander dat wordt wel lastig aangezien ik nogal eigenwijs ben!
 
Wat een energie heb je toch... Om jaloers op te worden :P
 
Echt leuk dat je het podium op wilt. De goede looks heb je in ieder geval al!
Nu nog in het schema van voeding en training komen die bij je passen en wat je ook vol kunt blijven houden..ik ben wel super benieuwd naar je massa op bouw trainingen :p:D:D
 
Komt uit een potje tigercatty! Ben echt zo lui als wat normaal !
Uhh thanks pretty lady! Wanneer ga jij??
Ja ik ook ! We gaan ook samen trainen en hij is echt een beest dus ben benieuwd! Heb wel veel vertrouwen in hem ! Ik zal maar gewoon volgen,lekker makkelijk ook!
 
wanneer gaat hij een schema voor je maken? Just curious:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven