MuscleMeat

Gestopt Pat82 Summercontest 2011

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende week ergens ga ik langs en dan zal ik een paar dagen later wel de schema's krijgen.Daaag pindakaas! Daaag tonijnsalade met transvet van de johma maar supersuperlekker!Daaaag lange training!Hoi veel cardio!
 
hihi maar zoveel cardio zal toch wel mee vallen;) ik ben benieuwd en Oh pindakaas is lekkerr zucht
 
Ja in het begin wel maar daarna 2 x per dag...Je weet het zelf hoe het gaat..Ja heerlijk pindakaas!Denk niet dat ik het zo lang volhoud als jou met niet junken!
 
Hahaha tuurlijk wel, stoere meid:)

By the way, ik ga even lekker naar mijn mandje toe, ik spreek je morgen wel weer..
 
Laatst bewerkt:
Nu ga ik ook af en toe op de fiets om elf uur in de avond een paar snoepjes halen bij de frituur,lol! Paar lange rijen en een paar colaflesjes mmmmm.Dat ga ik wel missen!
 
hahaha... en daar moet je dus niet aan gaan denken, in het begin is het lastig:p
Maar op een gegeven moment wil je dat niet eens meer haha.
Zeker als je der gelijk misselijk van word. ben je gelijk genezen haha:D
 
Ach, als je het er dan gelijk weer affietst. Ik woon boven een donerzaak waar ze dat ook allemaal verkopen, niet heel handig als je savonds op de bank zit :)
Jij deed toch aan Iifiym? Past een beetje pindakaas nooit?
 
goed bezig! Leuk dat je een wedstrijd wilt gaan doen! :)
 
Ik ga je volgen!
 
Reageer morgen even uitgebreider.Vandaag speed training gedaan(4 sets van 15 met 5 sec rust ertussen) en erna half uurtje hardgelopen.
 
Dus een oefening of 40 denk ik;):D
 
Nou dat zal idd wel weer een hoog volume betekenen..ben je al bij je begeleider geweest?
 
Hoe gaat het ermee dan Patje??
Nog wat zware trainingen gehad, of inmiddels een nieuwe aanpak met nieuw schema?
 
Lol! Ik heb helemaal niet meer getraind sinds woensdag!Ben wel goed afgevallen want ben flink ziek geweest.Nu ben ik weer bijna de oude dus vrijdag ga ik weer stevig ertegenaan.Ga volgende week langs bij mijn begeleider en dan zal ik nieuwe schema's krijgen.
 
Oh das altijd vervelend..ziek zijn. Nu weer knallen!
 
Goed dat je je weer bijna de oude voelt!!
Kan je der weer keihard tegen aan!
 
Fijn, dat je bijna de oude bent, nog even uitzieken en dan knallen :)
 
Wel helemaal uitzieken! Het was trouwens wel erg stil zonder je hier;)
 
Ze was zo ziek dat ze niet eens online kwam!!!
Dan ben je idd echt ziek geweest!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven