XXL Nutrition

Gestopt Pat82 Summercontest 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

28taP

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
3.228
Waardering
5.530
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Echt super erg ,heb gewoon 6 maanden niks gedaan ! Mijn lijf heeft zich redelijk stand gehouden tegen de luiheid en het vele vette eten maar ik zie toch wel uit als een plumpudding.Heel toevallig heb ik sinds gisteren mijn motivatie terug en dacht ik ik ga eens kijken hier op het forum!Daar was ie dan de contest 2011! Geweldig!!

Ik ga weer lekker trainen als een beest en weer loggen!

I am back!
 
Ik volg je ;)
You go girl x
 
Ik volg je.
 
Net de foto's gemaakt en vooral de achterkant heeft weer veel te lijden gehad.Echt zo stom dat ik niet ben doorgegaan! Maar ja nu nieuwe ronde,nieuwe kansen!
 
Zo slecht vind ik het toch niet maar je fysiek is beter geweest en dat weet je zelf ook maar dan denk ik dat je daaruit motivatie kan halen , je weet dat je het kan dus waar wacht je dan nog op ?
 
Tot de sportschool open gaat!
 
She's back :D
Succes!
 
Succes!!!
En zo erg vind ik de schade niet hoor haha.
 
Veel succes.. ik vind je lichaam zo al mooi hoor. ;)
 
patje dacht al waar zit die meid nou, goed dat je motivatie terug is en ik vind je al erg goed uit zien hoor, succes met je contest

ik volg je schoonheid

groeten
 
Succes, ik volg alhoewel ik het er niet erg uit vind zien!
 
Je heb nog veel werk meid maar potentie heb je wel een leuk koppie staat er iig al op!
 
Ahh thanks guys! Ik weet wat ik kan bereiken en dat wil ik dit keer weer!
 
succes! Ik ben meer plumpudding dan jij!
 
Voor 6 maanden had ik veel erger verwacht. Een paar kg aangekomen zo te zien but nothing serious. Ben benieuwd hoe je het gaat doen. Deze jaar top 3 he :P Veel succes!
 
Waarom zijn alle dbbrs opeens zo aardig als er een foto´s van een vrouw op staan haha, Succes ik vind de schade ook wel mee vallen ben benieuwt wat je gaat bereiken.
 
zeg het niet snel en ben meestal wel netjes maar ik vind dit nog steeds verdomd geil uitzien.

succes
 
Waarom zijn alle dbbrs opeens zo aardig als er een foto´s van een vrouw op staan haha, Succes ik vind de schade ook wel mee vallen ben benieuwt wat je gaat bereiken.

ja,idd meestal worden mannen of jongens flink afgekraakt hier op dbb:D maar een vrouw die intendief met sport bezig is..heb ik ook respect voor in dit overgewicht landje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven