Fitness Seller

Patat+Ronnie Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Romanticus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
44
Waardering
0
Nou heb k dus laatst die film Ronnie Coleman the Unbelievable gezien (Zker een aanrader,voor degene nog niet gezien hebben).
Maar k zag Ronnie daar gewoon patat zien eten!
NOu vraag k me af, waarom hij dit eet?
En ik vraag me ook af ,hoe kan zijn vetpercentage zo laag zijn, terwijl hij dit gewoon eet. (komt het misschien dat hij meer dan 1.5uur wandelt op de loopband per/dag)???
Want als dat zo ,dan wandel ik ook wel 1.5uur op de loopband. Want soms mis k die junkfood echt!
 
Door al zijn "supplementen" maakt hij minder rap vet aan denk ik.......
 
s

Een keer een portie patat eten is toch niet erg, je wordt daar echt niet zomaar dikker van. Zeker Coleman niet, die man is 150 kilo of zo, zo'n enorm lichaam heeft dagelijks veel calorieen nodig. Dan ondervindt zo'n enorm lichaam weinig effecten van een kleine portie friet.En die friet werkt natuurlijk ook motivatieverhogend.
 
ik eet ook nog wel es patat maar das vaak op degen dat ik net wat minder eet dan anders end an krijg je honger hahaha maar omdat je nog onder het aantal calorieen blijft dat je kan/mag binnenkrijgen kom je niet aan
 
waarschijnlijk is dit ook geen friet zoals wij dat kennen. zal niet met echt frituurvet gemaakt zijn, misschien uit de oven. en daarbij heeft hij tal van supplemeneten n fatblockers tot zn beschikking dat die friet niet echt veel bij hem zal verwaarlozen
 
Genetisch bepaald waarschijnlijk.
Als ik een pak friet binnenspeel mag ik er zeker van zijn dat die er de volgende dag is bijgekomen.
 
Het gaat uiteindelijk toch om de calorieen. Zelfs al gebruik je geen AAS of 'supplementen' dan kun je nog afvallen met patat. Het is niet zo dat je van patat gelijk vet wordt, het is alleen niet echt aan te raden.
 
Originally posted by burn
Het gaat uiteindelijk toch om de calorieen. Zelfs al gebruik je geen AAS of 'supplementen' dan kun je nog afvallen met patat. Het is niet zo dat je van patat gelijk vet wordt, het is alleen niet echt aan te raden.
Precies!

Iemand die per dag 6000 kcal verbruikt, zal niet vetter worden als hij/zij er 5500 eet.
 
Zoals je zag ging zijn patat in de magnetron...dus niet zoals we het hier kennen, in de frituurpan.
 
Originally posted by Robin
Zoals je zag ging zijn patat in de magnetron...dus niet zoals we het hier kennen, in de frituurpan.

In principe is het dan gewoon een soort van aardappel..

Ik heet heel af en toe ook wel eens oven patat als mijn moeder het maakt..

is niet vet, maar het smaakt ook lang niet zo aantrekkelijk als gewone patat..

Ik denk dat het vooral de vorm is die doet denken dat het lekkerder is als gewone aardappelen
 
Hij zit gewoon extreem aan de as, slin,insuline, t3, Zijn schildklier maakt overuren, en hij kan eten wat die wilt, simpel
 
Oven patat kan op z'n tijd geen kwaad, ze hebben nu ook hier al magnetron friet van aviko !

Als je de totale kcal inname in de gaten houdt kan je best af en toe een lekker bak frieten eten.....maar wel met tomaten ketchup natuurlijk !
 
@ Levrone, helemaal mee eens, zo gaat dat he. Die mannen eten off-season meer pizza's en ander yunkfood dan velen denken. Het zijn fretzakken:D
 
Ja, dit was alleen geen offseizon, maar 4 weken voor de Mr. O geloof ik...die vlieger gaat dus niet op bro!
 
Back
Naar boven