Fitness Seller

Patrick Moore updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Moore-BB-IMG6501-Asun.jpg



 
Als dit soort fysieken het nieuwe open bodybuilding wordt ben ik erg enthousiast.
Ik ben het eens dat ik dit meer pleasing vind .. al zie ik ook graag freaks
 
Ik ben het eens dat ik dit meer pleasing vind .. al zie ik ook graag freaks

Ik vind het ook een freak hoor :)

Betere fysiek wel dan sommige andere bb'ers in open klasse
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Weet iemand hoe oud hij is? Ik vind het een prachtig fysiek.
 
Eigenlijk wel jammer. Als hij een stuk jonger was geweest had hij sowieso nog een mooie toekomst gehad. 35 is ook zeker niet te oud.
 
Eigenlijk wel jammer. Als hij een stuk jonger was geweest had hij sowieso nog een mooie toekomst gehad. 35 is ook zeker niet te oud.

Mwa, ik denk niet dat hij zijn drug use overdrijft en echt sicke dingen doet (werkt bovendien met Aceto), dus hij moet zeker nog een jaar of 10 meekunnen en in die tijd kan nog veel gebeuren.
 

Beetje zonde van de tatoeages.
 
Kan me niet voorstellen dat hij daadwerkelijk de toekomst is. Of 't zal een Rhoden'tje worden. Gozer is al 35.
 
Klopt.
Voordat hij groot genoeg is om überhaupt kans te maken op de titel is hij al (bijna) 40. Hij geeft zelf aan dat hij niet snel massa wil pakken.

Sergio is ook al redelijk in de 30 toch?

Je ziet weinig twintigers meer op dat niveau opduiken jammer genoeg
 
Sergio: October 20, 1984

Patrick lijkt erg z'n best te doen om zijn geboortejaar verborgen te houden. 't Staat zelfs niet op z'n website.
 
Ik ben het ook eens met jullie wat betreft Patrick Moore. Als hij er nog een paar kilo op plakt zie ik hem zeker nog meerdere pro shows winnen en wellicht zelfs ooit een zwak bezette Anrold a la Cedric, maar Patrick Moore is geen future Mister Olympia wat mij betreft. En Sergio overigens ook niet.

Het fascinerende van al die gasten is toch dat je ziet hoe fucking moeilijk open pro bodybuilding is. Je kan de zoon zijn van een Mister O, een goldenboy op IG of iemand die met superveel adelbrieven overkomt van de amateurs, maar eenmaal in de pro scene worden al die gasten de eerste paar jaar compleet weggevaagd door de rest van de pro’s (hoewel Sergio wel een uitzondering is omdat hij zijn eerste pro show won). Zijn inmiddels al zoveel voorbeelden van... Slechts een enkeling van die supertalenten weet echt door te dringen tot de echte top.

Ik ben daarom ook superbenieuwd hoe het Hunter Labrada zal vergaan in zijn eerste paar pro shows (als die doorgaan).
 
Laatst bewerkt:
'k Vind Patrick toch ietwat zwak overkomen door Kamali te bashen. Waarom is zijn mening, als Patrick zijnde, relevant? :dunno:
 
'k Vind Patrick toch ietwat zwak overkomen door Kamali te bashen. Waarom is zijn mening, als Patrick zijnde, relevant? :dunno:

Ik heb het Kamali niet horen zeggen maar als hij heeft gezegd dat Patrick niet in Open BB hoort en beter terug kan gaan naar Classic mag hij zich toch best verdedigen?
 

6:02
Ik heb het Kamali niet horen zeggen maar als hij heeft gezegd dat Patrick niet in Open BB hoort en beter terug kan gaan naar Classic mag hij zich toch best verdedigen?
Jazeker, maar zeggen dat Kamali een matig fysiek had vind ik niet echt een argument. :p
 
Bodybuilders houden nu eenmaal niet van kritiek. We zijn zelf onze eigen grootste criticasters en dan wil je de ongezouten mening van een ander er ff niet bij hebben. Vooral niet die van zo een mongool als Kamali die altijd goedkoop probeert te scoren.

Sowieso zou ik graag een bom op het hoofdkantoor van Generation Iron willen gooien zodat we daar in 1 klap van af zijn. Je hebt sinds een jaar ofzo ook een Generation Iron Russia. Het enige wat ze daar doen is reportages maken over shit zoals synthol en over hoe kut bodybuilding eigenlijk wel niet is. Hopelijk krijgen ze daar allemaal corona ofzo.
 
Back
Naar boven