Fitness Seller

Patrick Moore updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Generation Iron

Overgrote deel van de content die bij hen vandaan komt is echt kut maar ze hebben ook wel goede dingen. De films/docu's die ze uitbrengen zijn wel chill.
 
Overgrote deel van de content die bij hen vandaan komt is echt kut maar ze hebben ook wel goede dingen. De films/docu's die ze uitbrengen zijn wel chill.

Dunno bro. Volgens mij brengen ze bodybuilding meer in diskrediet dan dat ze van toegevoegde waarde zijn in deze scene
 
Dunno bro. Volgens mij brengen ze bodybuilding meer in diskrediet dan dat ze van toegevoegde waarde zijn in deze scene
Die docu van die tony is ook een pareltje voor bbing
 
Eigenlijk is zo'n beetje alle bodybuilding media, in meer of mindere mate, mentaal gehandicapt. :o Dat Muscular Development nog steeds bestaat is het achtste wereldwonder. Al jaren zijn er geruchten over een mogelijk faillissement.
 
Die docu van die tony is ook een pareltje voor bbing

Ja dat is idd een pareltje :roflol:

Bedoel meer die van:
Dorian Yates
Chris Cormier
Ronnie Coleman
Lee Priest
Generation Iron 1-2-3
 
Generation Iron was in de 80's en 90's. Nu is het Generation Boardshorts.
 
Hij is wel erg in zichzelf gaan geloven na die laatste O. Gelukkig dat ‘ie een beetje gedist is tijdens de AC en zich nu wat stiller houdt.
Ik ben benieuwd in hoeverre en nog rek in zit bij hem om meer massa aan te zetten. Hij is toch ook al eind 30.
 
Die gozer is gek.
 
Hij is wel erg in zichzelf gaan geloven na die laatste O. Gelukkig dat ‘ie een beetje gedist is tijdens de AC en zich nu wat stiller houdt.
Ik ben benieuwd in hoeverre en nog rek in zit bij hem om meer massa aan te zetten. Hij is toch ook al eind 30.
Jezelf new blood en the future noemen dat kan je gewoon beter niet doen... En die New Jack city snor.... Kan je ook beter nie doen
 
Zelfvertrouwen is prima. Alsook enige arrogantie. Alleen is het, mijns inziens, bizar dat hij er zo zeker van is ooit nog Mr. Olympia te kunnen worden.

Hij is alweer 35 jaar oud (?). Zelfs voor genetische freaks is er een limiet op wat ze elk jaar kunnen gainen. Realistisch gezien zal het niet voldoende zijn om de titel te bemachtigen.

Ah ja, Ik sluit een Rhoden'tje niet volledig uit. Want je weet maar nooit... Kap alleen met dat gezwets!
 
Laatst bewerkt:
Zelfvertrouwen is prima. Alsook enige arrogantie. Alleen is het, mijns inziens, bizar dat hij er zo zeker van is ooit nog Mr. Olympia te kunnen worden.

Hij is alweer 35 jaar oud (?). Zelfs voor genetische freaks is er een limiet op wat ze elk jaar kunnen gainen. Realistisch gezien zal het niet voldoende zijn om de titel te bemachtigen.

Ah ja, Ik sluit een Rhoden'tje niet volledig uit. Want je weet maar nooit... Kap alleen met dat gezwets!

Rhoden had wel altijd al benen en deze gast is al 35 en het is nog steeds zijn zwakste spiergroep. Dan ga je niks winnen op dat niveau.
 
Wat was hij kwaad toen Kamali kritiek had op hem. :roflol:
 
Mwah ik vond die opmerking van Kamali ook wel ongepast dat hij beter classic kon gaan doen of beter in classic zou passen, weet de exacte quote zo niet.
Hij is misschien niet groot genoeg om met de top van Olympia direct mee te draaien maar voor classic zou hij volgens mij 20kg moeten downsizen.
Krijg je zo'n Regan Grimes geval.
 
Zelfs voor genetische freaks is er een limiet op wat ze elk jaar kunnen gainen.
Rhoden had wel altijd al benen en deze gast is al 35 en het is nog steeds zijn zwakste spiergroep.
Heeft Yates niet eens zoiets gezegd over Nasser? "Hoe zal/kon hij op één jaar tijd een rug bouwen waarmee hij mij het vuur aan de schenen kan/kon leggen?" (of zoiets)

Misschien beeld ik het me in. :o
 
Laatst bewerkt:
Mwah ik vond die opmerking van Kamali ook wel ongepast dat hij beter classic kon gaan doen of beter in classic zou passen, weet de exacte quote zo niet.
Hij is misschien niet groot genoeg om met de top van Olympia direct mee te draaien maar voor classic zou hij volgens mij 20kg moeten downsizen.
Krijg je zo'n Regan Grimes geval.
Vond het een beetje teergevoelig. Alleen zien we dat wel vaker bij deze generatie.
 
Weg met die pannenkoek.
 
Back
Naar boven