MuscleMeat

Patsers in de sportschool

Bezoekers in dit topic

a1s zei:
Hebben ze het met dat 'domme' trainen toch beter voor elkaar als jou, ik ruik jaloezie.
Oja, als ik aan het deadliften ben komt er ook weleens een kreetje los en dat is echt niet omdat ik het wil ofzo :)

ok a1s
 
Panharing zei:
Kerel, daar gaat het niet om. Ik heb respect voor mensen die sporten en zo'n fysiek weten te bereiken. Wat ik wil zeggen is, is het zo moeilijk om anderen in hun waarde laten? Beetje wederzijds respect is niet teveel gevraagd vind ik zelf.
Er zitten gelukkig ook gasten bij die wel gewoon vriendelijk en behulpzaam zijn. Dus zo kan het wel :thumb:

En zeg dit nu nog eens tegen je eigen en je had dit draadje niet eens hoeven openen.....;)
 
SCREWBEAST zei:
En zeg dit nu nog eens tegen je eigen en je had dit draadje niet eens hoeven openen.....;)

Tegen jezelf.
 
Ik kan niet tegen kerels die in plaats van uit te ademen een soort van slangenluid maken dat zich dan door heel de gym verspreidt.


"Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss"
 
ik irriteer me daar niet aan. Zolang ze mij maar met rust laten vind ik het best. Ik ben trouwens ook niet de gezelligste als ik aan het trainen ben.
 
SCREWBEAST zei:
En zeg dit nu nog eens tegen je eigen en je had dit draadje niet eens hoeven openen.....;)

Ik zou niet weten waarom...

Jammer dat dit door bepaalde mensen wordt gezien als jaloezie. Ik voel zelf geen behoefte om denegrerend tegen anderen te doen, ongeacht wie. Uit mezelf ga ik geen mensen lopen uitlachen als ze minder weten of minder gespierd zijn dan ik. Als het bijvoorbeeld er echt uitziet dat iemand er erg weinig van begrijpt, zal ik eerder vriendelijk proberen duidelijk te maken hoe het op een betere manier kan. Voor opbouwende kritiek sta ik zelf ook altijd open.
 
Panharing zei:
De laatste tijd valt het me op dat er bij mij in de sportschool van die figuren rondlopen die het nodig vinden om ook echt te laten merken dat ze er zijn. Met gewichten smijten. Als je ze niet ziet, is het wel het gebrul wat je hoort als ze bezig zijn. Het zijn ook voornamelijk de grote gespierde gasten die 't doen. Echt hardcore getraind wordt er ook niet, meer praten dan trainen. Een zo'n gast is echt hilarisch. Die staat met zo'n geweld aan de triceps pulldown pully te trekken dat dat ding op z'n grondvesten staat te trillen. Wat bezielt die mensen, hebben ze het zelf niet door of is het gewoon macho gedrag ???

Ook eens gehad dat een van die gasten me echt sarcastisch toesprak bij het bankdrukken van: "Dat gaat maar net goed he!" Zegt ie tegen een andere gast, "help 'm dan even als ie 't net niet redt". Ik proberen uit te leggen dat ik met opzet weinig reps doe om sterker te worden in bankdrukken. Zegt die gast weer op zo'n manier alsof ik er niet sta, "Dan moet ie het maar vragen, he". Ik was toen gewoon geconcentreerd bezig met setjes puur voor kracht, 3 reps, en ja, ik druk nog geen monster gewichten, so ****ing what ??? Je moet ergens beginnen. Ik irriteer me mateloos aan die patsers. Wel breed en gespierd zijn, maar schijnbaar er toch geen **** van begrijpen.

Af en toe doe ik tijdens een training ook Lunges met een barbell op m'n schouders. Staat er zo'n gorilla met tieten me op een sarcastische wijze grijnzend aan te kijken. Ik wou haast stoppen en vragen: "Is er iets?" Mijn god zeg, die gasten zie ik nooit benen trainen of hooguit wat legpresses doen. Ik denk dan wtf is jouw probleem ??? Ik denk wel eens, doe ik iets vreemds. Er loopt bij mij wel een instructeur rond die kennis van zaken heeft en die heb ik nooit horen klagen over m'n techniek en manier van trainen. Die's vrij positief over m'n vooruitgang. Het kan me echt uit m'n concentratie brengen zoiets.

Herkennen meer mensen dit?

ben het helemaal met je eens. Karma voor jou
 
akiraC zei:
Ik kan niet tegen kerels die in plaats van uit te ademen een soort van slangenluid maken dat zich dan door heel de gym verspreidt.


"Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss"

Uh....hoe wil je anders druk opbouwen? Met je bek open ofoz? :D

Ik speel ook voor slang in de gym.....en laat ik nu nog giftig zijn ook want als ik train dan train ik en dan houd de rest maar fijn zijn kop.
 
lol door je mond dicht te houden :cool:
 
Azrael zei:
Uh....hoe wil je anders druk opbouwen? Met je bek open ofoz? :D
Ik speel ook voor slang in de gym.....en laat ik nu nog giftig zijn ook want als ik train dan train ik en dan houd de rest maar fijn zijn kop.
Waarom wil je druk opbouwen?:rolleyes:
 
je moet niet groot doen, maar groot zijn.
mensen hebben veel meer respect voor je als je gewoon normaal opstelt.
je bent niks meer dan een ander, als je toevallig wat meer spiertjes hebt.
 
Panharing zei:
triceps pulldown pully pullende puller ???

Herkennen meer mensen dit?

Bij ons is het vaak zo dat er een wildvreemde bij je komt staan als je flink gewicht erop hebt zitten. Voor de veiligheid. Ik was eerst heel anders gewend en toen voor het eerst zo'n gast achter me kwam staan en riep: OP OP OP!! NOG 1!!, vond ik dat echt geweldig.
 
Mighty zei:
Waarom wil je druk opbouwen?:rolleyes:

Omdat ik kick op hoge bloeddruk , bloedneus en het gevoel alsof ik moet schijten.

Of anders gezegd , adem inhouden of sissen kan je kracht ten goede komen.
 
Dat scheeuwen is gewoon irritant en bij die gasten moet je een dumbbell in de bek stouwen.
 
martie zei:
Dat scheeuwen is gewoon irritant en bij die gasten moet je een dumbbell in de bek stouwen.

Karma als je daar een olympische halterstang van maakt. :D
 
Panharing zei:
De laatste tijd valt het me op dat er bij mij in de sportschool van die figuren rondlopen die het nodig vinden om ook echt te laten merken dat ze er zijn. Met gewichten smijten. Als je ze niet ziet, is het wel het gebrul wat je hoort als ze bezig zijn. Het zijn ook voornamelijk de grote gespierde gasten die 't doen. Echt hardcore getraind wordt er ook niet, meer praten dan trainen. Een zo'n gast is echt hilarisch. Die staat met zo'n geweld aan de triceps pulldown pully te trekken dat dat ding op z'n grondvesten staat te trillen. Wat bezielt die mensen, hebben ze het zelf niet door of is het gewoon macho gedrag ???

Ook eens gehad dat een van die gasten me echt sarcastisch toesprak bij het bankdrukken van: "Dat gaat maar net goed he!" Zegt ie tegen een andere gast, "help 'm dan even als ie 't net niet redt". Ik proberen uit te leggen dat ik met opzet weinig reps doe om sterker te worden in bankdrukken. Zegt die gast weer op zo'n manier alsof ik er niet sta, "Dan moet ie het maar vragen, he". Ik was toen gewoon geconcentreerd bezig met setjes puur voor kracht, 3 reps, en ja, ik druk nog geen monster gewichten, so ****ing what ??? Je moet ergens beginnen. Ik irriteer me mateloos aan die patsers. Wel breed en gespierd zijn, maar schijnbaar er toch geen **** van begrijpen.

Af en toe doe ik tijdens een training ook Lunges met een barbell op m'n schouders. Staat er zo'n gorilla met tieten me op een sarcastische wijze grijnzend aan te kijken. Ik wou haast stoppen en vragen: "Is er iets?" Mijn god zeg, die gasten zie ik nooit benen trainen of hooguit wat legpresses doen. Ik denk dan wtf is jouw probleem ??? Ik denk wel eens, doe ik iets vreemds. Er loopt bij mij wel een instructeur rond die kennis van zaken heeft en die heb ik nooit horen klagen over m'n techniek en manier van trainen. Die's vrij positief over m'n vooruitgang. Het kan me echt uit m'n concentratie brengen zoiets.

Herkennen meer mensen dit?
Nee. Beetje onzeker? :D
 
Patsers doen 't bij mij in de gym goed bij de chickies, dus ik schuif meestal bij hun aan na de training.
 
Wij hebben dr ook zo een, flink veel geluid maken, gooien met gewichten, breed lopen, etc. Maar die gast heeft dan ook wel het fysiek waarmee je dat kan doen.

Mij maakt het niet zo veel uit wat al die gasten doen, als ik geconcentreerd ben krijg je me niet zo snel uit mn concentratie. Ik heb meer last van die ecto's die barbell curl in het squatrek gaan doen. (Met een stang zonder gewicht er aan...)
 
Ik erger mij uberhaupt aan mensen die een squatrek voor barbellcurls gebruiken. Dat ding kunnen ze zeker niet van de grond krijgen ofzo.....
 
Back
Naar boven