Fitness Seller

Patsers in de sportschool

Bezoekers in dit topic

Sommige mensen geven hier zulke domme reacties, als iemand die heel bekend op dit forum is en veel Karma heeft deze post had gemaakt zouden er wel andere reacties zijn gevallen, allemaal geslijm, echt viezigheid gewoon!
 
Azrael zei:
Omdat ik kick op hoge bloeddruk , bloedneus en het gevoel alsof ik moet schijten.

Of anders gezegd , adem inhouden of sissen kan je kracht ten goede komen.
Of anders gezegd; dat zit tussen je oren......:D

Toen ik nog in mijn ouwe sportschool trainde, kwam ik altijd binnen, gooide mijn tas neer en riep;" Ja hoor, daar is ie weer! De grootste is binnen!!!".:D
Maja, ik was nu eenmaal de grootste debiel, die er rond liep.:cool:
 
Ik zie ze ook dagelijks. Een mannetje is echt te erg. Staat met 25kg op elke kant te squatten en schreeuwt het uit alsof ie 530kg staat de squatten. Ik erger me er niet aan, vind het alleen maar grappig. Dan heb je er nog een die bij elke beweging ''shhhhhhtttttttt'' roept, mja hij is dan wel behoorlijk sterk en groot. Wilt niet zeggen dat ik het niet een beetje overdreven vind.
 
Trickolutions zei:
Sommige mensen geven hier zulke domme reacties, als iemand die heel bekend op dit forum is en veel Karma heeft deze post had gemaakt zouden er wel andere reacties zijn gevallen, allemaal geslijm, echt viezigheid gewoon!
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar iemand, die heel bekend is op dit forum en traint, let waarschijnlijk meer op zijn training dan op alle mensen in de sportschool. En als je je irriteert aan de mensen in je gym, spreek je die mensen gewoon aan op hun gedrag of je gaat naar een andere gym, waar je je wel lekker voelt.
 
Trickolutions zei:
Sommige mensen geven hier zulke domme reacties, als iemand die heel bekend op dit forum is en veel Karma heeft deze post had gemaakt zouden er wel andere reacties zijn gevallen, allemaal geslijm, echt viezigheid gewoon!

so true, so true!:D
 
Trickolutions zei:
Sommige mensen geven hier zulke domme reacties, als iemand die heel bekend op dit forum is en veel Karma heeft deze post had gemaakt zouden er wel andere reacties zijn gevallen, allemaal geslijm, echt viezigheid gewoon!

Stoor me er niet zo aan hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Goed om te horen dat niet iedereen van die karma kontlikkers zijn :p
 
Ik denk dat je dat soort gasten in alle sportscholen wel hebt ...
waar ik me het meest aan erger zijn die lui die denken serieus te trainen (zie ik dat ze 140 kg klaar hebben liggen op het squatrack)
De stang word op de nek gelegt.. trainingsmaat staat er bij de eerste herhaling al omheen met de armen te spotten.. en ze doen quartersquats...
Voor de rest valt het me niet zo op .. ik ben er om te trainen, niet om naar andere lui te kijken of op andere lui te letten ..

Pest is wel dat je met dat soort oerwoudgeluiden de concentratie snel verliest, dat heeft me in januari al een fikse onderrugblessure toen op gelevert.. wel weer over naar 2 week ... maar toch..
 
Dat sommigen overal zo op letten, snap ik echt niet, hoor. Waarvoor trainen jullie eigenlijk? Voor jezelf of om de hele tijd anderen in de gaten te houden???
 
Mighty zei:
Dat sommigen overal zo op letten, snap ik echt niet, hoor. Waarvoor trainen jullie eigenlijk? Voor jezelf of om de hele tijd anderen in de gaten te houden???

Superset jij de hele training?
 
Panharing zei:
Superset jij de hele training?
Hoezo? Omdat ik niet op elk kuchje en hijgje van de andere gymbezoekers lette?
 
Mighty zei:
Hoezo? Omdat ik niet op elk kuchje en hijgje van de andere gymbezoekers lette?

Omdat ik rust tussen setjes, en ja om me heen kijk als ik rust, is mijn training niet goed? Dat suggereer jij namelijk.
 
Marijn zei:
Bij ons is het vaak zo dat er een wildvreemde bij je komt staan als je flink gewicht erop hebt zitten. Voor de veiligheid. Ik was eerst heel anders gewend en toen voor het eerst zo'n gast achter me kwam staan en riep: OP OP OP!! NOG 1!!, vond ik dat echt geweldig.


Precies, doe dat zelf ook.
Even kijken of dat goed gaat met een ander, je weet maar nooit.
Karma voor jou, onee ken niet.:D
 
Kan me wel storen aan het typische superman gedrag, maar ik moet zeggen dat ik zelf ook grom bij (voor mij) zware gewichten. Geen oerkreet dat door heel de gym heen gaat maar de mensen in de buurt zullen me best horen grommen en ik kan me nog voorstellen ook dat sommige mensen dat als 'patserig' ervaren.

Als ik 'grom' (beetje grommend vanuit m'n keel lol) dan kan ik gewoon 10kg meer drukken. Ik moet mezelf een beetje boos maken en opfokken om alles eruit te persen wat erin zit.
 
Panharing zei:
Omdat ik rust tussen setjes, en ja om me heen kijk als ik rust, is mijn training niet goed? Dat suggereer jij namelijk.
Dan moet jij eens beter leren lezen. Ik schreef, dat sommigen hier meer met hun omgeving bezig zijn, tijdens hun training dan met hun training zelf.
 
Mighty zei:
Dan moet jij eens beter leren lezen. Ik schreef, dat sommigen hier meer met hun omgeving bezig zijn, tijdens hun training dan met hun training zelf.

Ik kan het niet helpen Mighty. Ik zal de volgende keer met m'n ogen dicht gaan zitten en gaan mediteren tussen m'n sets.

Ok Mighty?
 
50 Dollar zei:
Dan heb je er nog een die bij elke beweging ''shhhhhhtttttttt'' roept, mja hij is dan wel behoorlijk sterk en groot. Wilt niet zeggen dat ik het niet een beetje overdreven vind.

Haha jullie zijn toch wel heel erg weinig gewoon, als er iemand een scheet laat tijdens het squatten dan vind je dat ook niet kunnen zeker? Of als bij het deadliften de baar iets te hard wordt neergezet geeft dat ook geluidsoverlast zodat jij je niet kan concentreren?

@Panharing: IK denk dat het idd voor een groot deel machogedrag is. Kerels trainen al lang en voelen zich de man. Ze lijken te vergeten waar zij begonnen zijn.
 
Nou, het enigste wat ik ervan weet is dat er bij mij in de gym niet zoveel BB zijn die denken dat ze beter zijn,maar toch genoeg. Mss heeft het te zien met het feit dat ik ecto ben en nog niet echt lang train (en dus ook nog niet zoveel kg pak).
Dus word ik waarschijnlijk wel eens aangezien voor breezah door die grote gasten.
Niet dat het me intresseert wat die kleerkasten denken.
Maar de meerderheid is vriendelijk, en behulpzaam als 2e man en voor info over voeding enzo...

Ik durf wedden, moest ik een kuurtje doen voor een beetje extra massa, zouden die onaardige BBers wel wat aardiger zijn...
Tlijkt wel of ze hun eigen beter vinden dan de rest, je moet toch ergens beginnen. Ik kan niet 120 kg bankdrukke als ik maar 65 weeg...
En het is mss een feit dat de meeste gasten hun oefeningen niet goed doen, maar er zijn jongens die luisteren als je hun zegt hoe het wel moet.
 
Back
Naar boven