AndroidHealthClinic

Patsers in de sportschool

Bezoekers in dit topic

Ik sluit me volledig bij jou aan panharing. Al zijn het bij ons wel meestal de niet-breden die zo doen. Ik vind brullen tout court gewoon belachelijk, verspilde energie die je ook intrinsiek had kunnen benutten. Je heft niet meer omdat je brult en niemand met het iq lager dan dat van een holbewoner bewondert iemand die als een holbewoner staat te trainen.

Maar goed je hebt overal van die nietsnutten die ih leven niets voorstellen en na de traditionele 8-17u fabrieksdag toch ff moeten kunnen bewijzen dat zij ook iets 'voorstellen'. De lading van dat gevolg die niet tot id gym raakt doet hetzelfde ad toog in een café

Amen
 
Gewoon niks van aantrekken en je ding doen. Doen ze lastig, zeg dan dat ze kunnen ophoepelen. Jezelf druk maken in dit soort dingen kan verklaard worden door onzekerheid, zoals Dani al zei.

Wel herkenbaar btw, maar ik stoor me er weinig aan. Wees blij dat je zelf niet zo simpel bent en probeer wat toleranter te zijn; een eigenschap die het leven een pak eenvoudiger maakt.
 
Wat ik wel grappig vind aan al die verhaaltjes is dat grote struize venten die benchen geluiden mogen maken , maar andere mensen niet .

Ik zie echter geen verschil in een mager ventje dat zen max drukt of een grote beer die dat doet ...
 
Little Me zei:
Wat ik wel grappig vind aan al die verhaaltjes is dat grote struize venten die benchen geluiden mogen maken , maar andere mensen niet .

Ik zie echter geen verschil in een mager ventje dat zen max drukt of een grote beer die dat doet ...
Wie zegt dat magere ventjes geen geluiden mogen maken, ze moeten alleen niet gaan bellen of andere mensen afleiden.
 
Outer zei:
Wie zegt dat magere ventjes geen geluiden mogen maken, ze moeten alleen niet gaan bellen of andere mensen afleiden.

Moet je eens heel het draadje lezen , veel mensen vinden het grappig/stom als iemand met lichte gewichten geluiden maakt .

Anyway ieder doet zijn ding als ze inderdaad maar trainen en niet koffieclatchen
 
Outer zei:
Wie zegt dat magere ventjes geen geluiden mogen maken, ze moeten alleen niet gaan bellen of andere mensen afleiden.

Idd, toen ik begon en biceps trainde maakte ik ook wel eens geluiden, niet te hard dat mensen er echt last van hebben
Zolang je maar hard traint@
 
Kerel rot lekker op uit een echte gym en ga GAYY trainenn..

Jij bent de ultimate ecto denk die iedereen wel kent die alle toestellen bezet houdt en denkt alles te weten maar er alleen NIET uitziet.

amen..
 
hardgainers zei:
Kerel rot lekker op uit een echte gym en ga GAYY trainenn..

Jij bent de ultimate ecto denk die iedereen wel kent die alle toestellen bezet houdt en denkt alles te weten maar er alleen NIET uitziet.

amen..

:roflol: was dat op de topicstarter ?
 
Ik schreeuw ook altijd als een baviaan. En als de gewichten zwaar zijn trilt de sportschool soms wel es een beetje... boeie.
 
hardgainers zei:
Kerel rot lekker op uit een echte gym en ga GAYY trainenn..

Jij bent de ultimate ecto denk die iedereen wel kent die alle toestellen bezet houdt en denkt alles te weten maar er alleen NIET uitziet.

amen..

pcies:D
 
hardgainers zei:
Kerel rot lekker op uit een echte gym en ga GAYY trainenn..

Jij bent de ultimate ecto denk die iedereen wel kent die alle toestellen bezet houdt en denkt alles te weten maar er alleen NIET uitziet.

amen..

Haha ok hardgainers.



Hardgainers :bj: BadMF

Mijn god, wat een typische holbewoner reactie.
 
Panharing zei:
Haha ok hardgainers.



Hardgainers :bj: BadMF

Mijn god, wat een typische holbewoner reactie.

Denk even diep na , lees alles nog eens goed door . Kijk ook nog eens naar de naam van dit forum . ;)

Zou het dan kunnen dat hier veel mensen komen die jij nu tegen de schenen stoot ?

Zelf vraag je respect , biedt het dan eerst
 
Een holbewoner topic zul je bedoelen, wat wil je ermee bereiken. Je leed delen met andere forumecto's die het onderspit moeten delven in de gym tussen de massamonsters? Die niet tegen het geluid van ijzer, tegen het geluid van trainende goden kunnen die zich staan af te beulen en het hilarisch vinden dat kleine mannetjes van 80 kilo het beter denken te weten en een arogante blik geven omdat de grote jongens toch alleen maar groot zijn geworden door de anabolen?.... Zoek een andere sport "panharing"
 
Little Me zei:
Denk even diep na , lees alles nog eens goed door . Kijk ook nog eens naar de naam van dit forum . ;)

Zou het dan kunnen dat hier veel mensen komen die jij nu tegen de schenen stoot ?

Zelf vraag je respect , biedt het dan eerst

Lees jij ook eens al mijn replies. Als je dat hebt gedaan zie je dat ik helemaal niets tegen bodybuilders in het algemeen heb. Respect voor die mensen wat ze bereikt hebben.

Het wordt een ander verhaal als er van die gasten rondlopen die bijdehand doen en zich king of the gym voelen en neerbuigend doen tegen beginners. Daar heb ik het dus over ok?

Maar goed, ik heb 't gehad met dit topic.
 
Ik weet wat je bedoeld, vind dat het veel voorkomt op niet hardcore scholen ( strijd tussen elkaar wie er sterker is en je aan de hand daarvan je beter voelen) Triest is dat. Vroeger wel gemerkt, nu niet meer :)

Ik zie het wel nog bij een vriend van me, hij is niet echt groot( weinig aanleg, maar doet wel zijn best) Hoor ik van hem dat ze tegen hem en een vriend van hem komen bluffen, en als ik dan een keer met hem kom trainen komen ze slijmen en gaan ze de volgende keer zich anders gedragen tegen hem.

zielig vind ik het, iem is niet beter of belangrijker omdat ie groter is.

leuk om groot te zijn, maar vind niet dat je er misbruik van moet maken.
 
Hahaha dit is een van de grappigste draadjes die ik in tijden gelezen heb.
Ik wil mezelf geen massa monster noemen maar ben al tijden een lid van de bigboy club en wil dit even zeggen:

Ik zie ze elk jaar voorbij komen (zoals de meeste hier) jonge mennekes die er vol tegen aan gaan en zoveel mogelijk info op doen op het internet en wat dan ook en zich dan helemaal de man voelen. Maar naar 6 maanden is de motivatie weg omdat het niet hard genoeg ging of omdat ze het gewoon niet in zich hebben en dan zie je ze niet meer.
Dan zou ik bij elk nieuw fanatiek ventje al mijn info moeten droppen en hem helpen. Nee **** that laat hem eerst maar eens bewijzen aan mij dat hij de ballen heeft om hard te trainen voor 1-2 jaar en durft te eten en dan wil ik heel graag hem verder helpen maar ik ga niet mijn tijd verdoen (en vele andere hier) aan newbies waarvan toch 9 van de 10 afhaken.

Dat is wel k*t voor de enkele die wel echt wil en echt vol houd. Maar ik heb het alleen gehaald en dan moeten zei dat ook maar doen. Ik kom naar de sportschool voor mijn ontwikkeling en niet voor die van stoere newbs. Als ze advies willen en in de watten gelegd willen worden of hun handje moet vast gehouden worden dan huren ze maar een personal trainer.

PS bij zwaar trainen hoort geluid en vallende gewichten. Bevalt dit je niet dan is bodybuilding niet jouw sport.
 
Ze zouden juist een bron van inspiratie moeten zijn voor je, hate me, doubt me that's the inspiration I need;)
 
Brulleeeeeeeuh, Roepuuuuuh, Gaaaaaaaaan
 
Back
Naar boven