MuscleMeat

Paul Dillett 1996 Ironman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ondanks dat hij niet zo heel netjes poseert kan je wel zien dat het een mass freak beest is!
 
ja maar dat is niet zo moeilijk. daar valt ook niet over te twisten maar het WAS een mass freak beest. nu niet meer.
 
Hahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha
 
Die schouders!:eek:
 
Enorme schouders, maar het nadeel is dat bij een most muscular zijn bovenkant borst wel wat wegvalt. Verder is zijn posing niet geweldig inderdaad, maar echt dramatisch vind ik het nu ook weer niet. Mooi fysiek met inderdaad een mooie taille.
 
someone is looking jellyy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 16:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

index.jpg
 
waanzinnig goed fysiek vind ik persoonlijk. Had vaak best hoger mogen eindigen. Zijn frame is echt ongelofelijk, wat een aanleg ! vooral met zijn lengte!
altijd dat gezeur over zijn geposeer, gewoon een top fysiek!!
 
Monster , maar echt lelijke veins op zijn borst man
 
Ik snap gewoon niet dat mensen zo reageren over een prof bb die op zo een niveau is...en dan zeggen dat hij niet kan poseren....wtf kan jij dan? waar poseer jij? welke wedstrijd? dat heb je nou eenmaal met de breezer en beach boys die anderen afkraken...net die andere lummel met dat petje die overal met zijn riem loopt zelf in centrum en als je hem ziet trainen 2 schijfjes van 5 aan een kant nek press en dan nog veren en smokkelen en dan elke keer kai greene afkraken zielige gewoon voor woorden al die breezer boys die nooit een wedstrijd hebben gedaan of als een pinokio op een c wedstrijd hebben gestaan met de massa van een lucifer stok

Is 50KG? Is nog niet eens zo slecht.

Ontopic: Ik vind zijn poses niet eens zo slecht in die video :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven