Fitness Seller

Breaking News Paul Walker (Fast & Furious etc.) overleden

Bezoekers in dit topic

GPRO

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
7.468
Waardering
1.328
Lengte
1m81
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Car crash, ter plaatse overleden.. RIP

In Californië is acteur Paul Walker (40) omgekomen bij een auto-ongeluk. Walker is vooral bekend van de speelfilm-serie The fast and the furious.

De auto waarin Walker zat botste tijdens een liefdadigheids-evenement op een een boom en vloog in brand.

De acteur zat volgens een bericht op zijn Facebook-pagina niet zelf achter het stuur. Een vriend van Walker bestuurde de Porsche. Walker was een liefhebber van sportauto's.

Zevende Fast & Furious
Walker, geboren en getogen onder de rook van Hollywood, begon zijn acteercarrière als baby in een reclame voor Pampers. Op zijn twaalfde speelde hij voor het eerst in televisieseries als Who's the boss.

Kort daarna kreeg hij ook zijn eerste rollen in speelfilms. Zijn doorbraak kwam met de rol als Brian O'Connor in de eerste The fast en the furious-film in 2001. Ook speelde hij in Flags of our fathers van Clint Eastwood.

De opnames voor de zevende The fast and the furious zijn in volle gang.
 
Die reed geen 40 zeg maar..

RIP

media_xll_1974741.jpg
 
Live fast, die furious. Film niet gezien, acteur nooit gezien.

Rust in vre.
 
Rust in vrede.
 
Laatst bewerkt:
Hij reed niet eens zelf..
Ben benieuwd hoe deel 7 gaat aflopen nu.

Anyway R.I.P to young
 
Van je vrienden moet je het hebben - not. R.i.p.
 
RIP Brian O'Connor
 
Serieus perte total! rip.
Heb van de filmreeks enkel de 5 gezien.
 
Ride or die (zin uit die laatste film)


Jammer
 
Wow hefig dit!
De eerste film is voor mij echt 1 van de beste "feel good" films die ik gezien heb, ik zag hem in het vliegtuig toen ik en me beste amigo(R.I.P) in 2001 terugkwamen van Azie na een heerlijke vakantie in de herfst/winter.
Echt jammer dat Paul Walker aka Brian Spilner er niet meer is. R.I.P !!

Vond dat moment dat ze wegliepen bij die tempel nadat zijn auto kapotgeschoten was en dan later bij het feest aankomen en Toretto hem toch binnen vraagt.
Dan hoor je deze track
http://www.youtube.com/watch?v=NG65MuBfE-k

En ik ben totaal geen JahRule fan maar in deze film was hij ok en goeie track als bijdrage.
http://www.youtube.com/watch?v=jlVnwgLDXek
 
Laatst bewerkt:
Holy shit, die is stuk. Volgens mij was dit een Porsche Carrera gt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar is de rest van de auto :eek:

R.I.P.
 
Was hij de stare and drive thing aan het doen?
RIP
 
Typisch om bij zo'n ongeluk om het leven te komen.

RIP
 
Daarom rij ik nooit graag mee als passagier, en helemaal niet aan dergelijke hoge snelheden.
 
Back
Naar boven