XXL Nutrition

Pauze na winstrol only kuur? Test-E + Deca

Bezoekers in dit topic

Juanh

Cool Novice
Lid geworden
11 aug 2014
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Beste kameraden,

Ik zit in de laatste dagen van mijn winstrol only kuurtje (50 Mg) en heb besloten geen nakuur te doen. De volgende kuur die ik van plan ben te gaan doen is Test-E + Deca. Nu heb ik twee vragen:

1. Wat is de aan te raden hoeveelheid? Het is de eerste prik kuur voor mij.
2. Hoelang zou ik moeten wachten na de winny kuur? Of beter nog om meteen door te gaan? Winny heb ik 7 weken gedaan (+ 5kg ongeveer).
3. Kan ik het beste 1x per week of 2x per week doseren?
4. Ik dacht aan een 4 weken nakuur, is dat lang genoeg en welk middel zou ik het beste kunnen nemen gebaseerd of deze kuur?



1-12 Test-E (250 of 500 Mg?) EW of 2x pwk
1-12 deca (250 Mg?) EW of 2x pwk
1-12 HCG
13-16 nakuur

Alvast bedankt voor jullie wijze raad! Gr!
 
Hou het lekker bij 500mg test als je hersteld bent.
 
Maar wanneer ben je dan "hersteld". Dat vraag ik me eigenlijks ook wel af.
 
Maar wanneer ben je dan "hersteld". Dat vraag ik me eigenlijks ook wel af.

Juist, ik dus ook. Ik heb wel eens begrepen dat je ongeveer een gelijke periode off moet zijn dat zou een week of 7 betekenen in dit geval.
 
Niet na winny nakuren is dom. Je systeem is onderdrukt geweest en het herstel zal langzamer gaan en je zal ook een deel van de gains moeilijker behouden..

Zou minimum 2 maand afhouden om volledig terug tot heling te komen en daarna kan je een volgende kuur starten. Ik lees dat je daar wel wilt nakuren. Waarom dan nu niet? Anabolen zijn anabolen, oral of inject, en leggen je axis zo goed als plat.
 
Maar wanneer ben je dan "hersteld". Dat vraag ik me eigenlijks ook wel af.


Als je dat zeker wilt weten moet je een bloedtest laten doen.
 
Mijn eerste inject kuur was 500mg test-e en 400mg deca. Nette 6 a 7kg aan overgehouden na een half jaar en wel na-gekuurd met nolvadex. Daarna zelfs zonder aas langzaam doorgegroeid en qua kracht erop vooruit gegaan. Tussen mijn kuren zit altijd 1 a 1,5 jaar, zodat ik zekerweet dat ik echt volledig weer op eigen testosteron groei. Je moet het maar kunnen, zeggen sommige gebruikers, maar ik ben sterk genoeg om dit vol te houden. Mijn eerste kuur, een winny 50mg ed oral only, heb ik ook niet na-gekuurd en ook gewoon mijn massa (pak 'm beet 3 a 4kg) vastgehouden evenals de kracht deels.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Oh en voor diegene die vaker kuren per jaar,houden meestal het volgende aan: duur van de kuur incl. nakuur = periode dat je zonder aas zou moeten trainen. Dus een kuur van 12 weken en een nakuur in week 14 tot 17, betekent na de laatste pil nolvadex (dus in week 17) ook de "rustperiode". Dus zou je na ongeveer 17 weken weer kunnen kuren. Echter, zo belast je je lichaam wel enorm. Keuzes maken of dat het waard is en waarvoor je het doet. Want dat is wat veel mensen nog wel eens willen vergeten... Heb je ambities om wedstrijden te gaan doen dan ontkom je hier niet aan. Doe je het als hobby? Perk het dan een beetje in en neem genoegen met eens per jaar een kuurtje te nemen, of misschien zelfs om de 2 jaar. Je kan je lichaam na een kuur namelijk wel zo prikkelen dat het na de herstelperiode weer van jezelf door kan groeien. Kwestie van rust, trainingsschema aanpassen en spelen met je voedingsschema. Vooral als je nog niet te oud bent. En anders moet je genoegen nemen met je massa en je gaan focussen op duursport :)
 
Niet na winny nakuren is dom. Je systeem is onderdrukt geweest en het herstel zal langzamer gaan en je zal ook een deel van de gains moeilijker behouden..

Zou minimum 2 maand afhouden om volledig terug tot heling te komen en daarna kan je een volgende kuur starten. Ik lees dat je daar wel wilt nakuren. Waarom dan nu niet? Anabolen zijn anabolen, oral of inject, en leggen je axis zo goed als plat.

Dat klopt niet helemaal, niet alle middelen aromatiseren (winstrol bijvoorbeeld niet) vandaar dat een nakuur naar mijn mening (en die van vele anderen) niet nodig is.

Bij de nieuwe kuur wordt de axis wel onderdrukt en vandaar dat ik daar wel voor een natuur ga.
 
Waarom zou je eerst willen herstellen en dan weer onderdrukt raken? Nu je toch al onderdrukt bent beginnen met de injecties en als die klaar zijn pas nakuren. Je kan het idd simpel houden bij een eerste inject kuur zoals test + een kickstart. Goedkoop en functionele eerste keer.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Maar wanneer ben je dan "hersteld". Dat vraag ik me eigenlijks ook wel af.

Je bent hersteld als je lichaamseigen testosteron productie weer op gang is. Hoe weet je dat: bloedonderzoek

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Dat klopt niet helemaal, niet alle middelen aromatiseren (winstrol bijvoorbeeld niet) vandaar dat een nakuur naar mijn mening (en die van vele anderen) niet nodig is.

Bij de nieuwe kuur wordt de axis wel onderdrukt en vandaar dat ik daar wel voor een natuur ga.

Edit: zat met me gedachte bij gyno :o
 
Laatst bewerkt:
Ik zou doorgaan, zeker als je besloten hebt om niet na te kuren.
Snap die, als eerder vermeld ook niet.
 
Onmidddelijk doortrekken nu legt de axis nog harder plat en je herstel erna zal nog langer duren. Ik zou eerst herstellen en dan volgende keer bij ELKE kuur correct nakuren.
 
Onmidddelijk doortrekken nu legt de axis nog harder plat en je herstel erna zal nog langer duren. Ik zou eerst herstellen en dan volgende keer bij ELKE kuur correct nakuren.

Geen zin om op in te gaan ik ga maar eens slapen :o
 
Om een lang verhaal kort te houden, waarom 2x nolvadex gebruiken als het ook 1x kan ;) "zijn geen snoepjes" haha
 
Back
Naar boven