AndroidHealthClinic

pauze tijdens bankdrukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MesMaeker

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2009
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Hallo. Zag tijdens mijn vakantie in spanje in het plaatselijke fitness hok iemand die tijdens bench press ( smith machine) eerst 5 reps deed, daarna de halter ongeveer 10 seconden omhooghield en daarna nog een keer 5 reps. Wat voor nut heeft dat?
 
Hallo. Zag tijdens mijn vakantie in spanje in het plaatselijke fitness hok iemand die tijdens bench press ( smith machine) eerst 5 reps deed, daarna de halter ongeveer 10 seconden omhooghield en daarna nog een keer 5 reps. Wat voor nut heeft dat?

Had je aan hem moeten vragen
 
Kan een klungel zijn, maar ook een bedoelde actie zijn. Met deze methode had ik heb alleen wel ff gelocked in de smith ipv laten rusten in je handen tijdens de pauze
 
Hallo. Zag tijdens mijn vakantie in spanje in het plaatselijke fitness hok iemand die tijdens bench press ( smith machine) eerst 5 reps deed, daarna de halter ongeveer 10 seconden omhooghield en daarna nog een keer 5 reps. Wat voor nut heeft dat?


om weer beetje krachten te verzamelen voor nog een paar reps
 
Doe ik ook als ik een scheet moet laten :D
 
om weer beetje krachten te verzamelen voor nog een paar reps

dit

doe het zelf ook wel eens.

ben je eigenlijk bij 8 reps er helemaal door, ff 5 sec wachten en dan kan ik er toch nog weer 2 uitpersen.
 
om weer beetje krachten te verzamelen voor nog een paar reps

dit zal het zijn geweest wss.
en wat iemand anders hier zei, ff wegleggen en dan weer doorgaan, je wilt wel spanning houden op je spieren he.
dus even bovenin vasthouden "herstellen" en dan er nog eentje uitpersen werken zeker.

je voelt ook al verschil als je direct achter elkaar reps maakt, of telkens bovenin een seconde stilhoudt.

overigens is 10 sec. wel lang, maar het principe werkt wel.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 13:46 ----------


dit kende ik nog niet :)

maar er zijn ook zo waanzinnig veel methodes
 
Gebruik laatste tijd ook rest pauze 15 sec rust en ik vind het super
 
Zoals Sandows Legacy al zegt.
Ik vind het ook wel prettig, zeker als je tot fail wil gaan (en verder? :) ) en echt het maximale van het maximum eruit wil persen
 
Back
Naar boven