MuscleMeat

pauze (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
is het niet verstandig om een paar weken te stoppen met trainen? een soort oplaadpauze.
levert dit zodoende nieuwe spierstimulans op waardoor je sneller groeit dan dat je die weken door zou trainen? beetje te vergelijken als je net begint met trainen.

Ik zou er zelf niet aan moeten denken om al een week niet te trainen, maar ik vraag me toch af of dit een positieve invloed heeft. De drang om weer hard ervoor te gaan die zal er overduidelijk zijn. Maar hoe lang mag zon pauze zijn?
En moet je dan ook nog steeds zo constant met je voeding omgaan. denk t wel maar graag jullie meningen en ervaringen.
 
om de 6 a 7 weken, een volledige week rust.

Ik doe het en meerderen met mij. Het is om je lichaam volledige rust te geven en helemaal te laten herstellen. Meestal kom je uitgerust en sterker terug na de rustweek.

Qua voeding ga ik meestal zo'n 50gram naar beneden in koolhydraten. De rest hou ik gewoon hetzelfde.
 
Ik plan meestal om de 6 wkn een week "actieve" rust, en 2-3 maal per jaar 1-2 wkn complete rust.

Als ik niet train mis ik zowiezo m'n pre- en post workout shake dus zit ik rond de 500Kcal lager
 
een pause is idd goed, maar houdt bij 1 hooguit 2 weken. blijft wel voldoende eiwitten eten.

als alternatief kan je ook meer herhalingen met minder gewicht gaan maken om de spieren goe te blijven doorbloeden
 
ik neem in principe nooit pauze tenzij t voor vakantie is
 
En hoe vaak neem je vakantie?
 
Back
Naar boven