MuscleMeat

Paypal, bulknutrition.com en andere vragen..

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
3
Zijn de transactiekosten via paypal kosteloos? En heeft er iemand al eens besteld van bulknutrition.com? Hoe lang duurde het voordat je het product geleverd hebt gekregen?

als ik 2 potten Xtend (2x Xtend 1035 grams $50.99 ) zou bestellen via 1fast400 of Bulknutrition, op hoeveel extra kosten kan ik dan rekenen?

:thumbs:

PayPal is idd kostenloos. Je hebt wel een creditcard en een PayPalaccount nodig maar dat wist je wss reeds.

Ik heb nog nooit besteld bij BN maar wel bij een andere grote Amerikaanse site (BB.com) en daar duurde het met FedEx drie dagen tot elf dagen. Uit reacties uit oudere threats hier kan ik opmaken dat dit bij Bulknutrition ongeveer hetzelfde is.

Xtend is een goed product. Ik heb het ook nog gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
je hebt dus wel een CC nodig???

Extra kosten? Soms kreeg ik enkele weken later een factuur met administratie- en inklaringskosten van €20-25 van FedEx en soms niet. Ik heb ook eens contact opgenomen met FedEx om hun te vragen over die kosten en toen vertelden ze me dat als ik dit via domiciliëring betaalde de administratiekosten wegvielen en dat was toch steeds zo'n €17.

Voor PayPal heb je waarschijlijk niet per sé een cc nodig al is dat wel het handigste imo. Je kunt het waarschijnlijk ook met een gewone bankrekening.

Voor PayPal heb je geen CC nodig, het enige wat je moet doen is geld overmaken van je 'normale' rekening naar je PayPal account.
Voor het overmaken ga je naar Add Funds, en zie je 'PayPal's Account Number' & 'Your Bank Transfer ID' staan.

Het eerste is jouw rekeningnummer en het 2de vermeld je bij Mededelingen bij de overschrijving.
Als je dit hebt gedaan, duurt het ongeveer 2 werkdagen tot het op jouw PayPal staat. Het geld overmaken van jouw PayPal account, naar het bedrijf naar keuze duurt ongeveer 1 dag.

Dan is het ongeveer 4/5dagen wachten tot jij je bestelling ontvangt, met vaak een maand daarna een naheffing van de douane van zo'n 20% van de gehele bestelling.

Kleine correctie: Voor PayPal heb je in Nederland idd géén cc nodig, maar van een Belgische bankrekening kan je tot op heden nog steeds geen geld overmaken op je PayPal account en blijf je gebonden aan een cc.

thx!!

k*t!!! las dit later pas: Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:

en dit heb ik dus niet gedaan... heb wel al 150 euro overgemaakt.. wat nu?

ik heb dus bij mededelingen iets verkeerds ingevuld :(

Pauper!

heb een mail gestuurd. Ff afwachten

Terug
Naar boven