XXL Nutrition

Paysafecard gezeik

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Probeer ik op een site voor VPN een account aan te maken zodat ik met een nl ip adres naar uitzending gemist kan kijken. Zie mooi de betaling met paysafecard staan, geen zin in gezeik met creditcard etc.

Ik betaal, krijg meteen een foutmelding.
Ik check het saldo van paysafe, moet contact met ze opnemen. Heb ze dus zojuist gemaild, meteen de vraag voor kopie id ,foto van de paysafe, waar ik deze gekocht heb en voor welke site gebruikt.
Paar keer gevraagd waarom het nodig is mijn gegevens meteen bekend te moeten maken, maar ze reageren telkens met dezelfde standaard mail.

Vuile flikkers, het geld is weg. Toch ben ik wel benieuwd wat nu de oorzaak is, lid worden van een vpn dienst lijkt me toch niet de boosdoener. De aanbieder van mijn paysafe?
Iemand eens hetzelfde gehad?
 
Maat van me heeft eens t zelfde gehad heeft zen geld nooit terug gezien met paysafe
 
is dat duur zon vpn account?
 
Maat, als je alleen vanuit Nederland wilt surfen kan dat veel gemakkelijker zonder geld uit te geven. Download Chrome indien je dat nog niet gebruikt en Download de extensie 'hola better internet' vanuit Google's eigen play store. Met een muisklik kan je bepalen vanuit welk land je jouw ip adres wilt laten komen!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Oh dit was al een maand geleden

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Zoek vpn Unlimited is goedkoop
 
Maat, als je alleen vanuit Nederland wilt surfen kan dat veel gemakkelijker zonder geld uit te geven. Download Chrome indien je dat nog niet gebruikt en Download de extensie 'hola better internet' vanuit Google's eigen play store. Met een muisklik kan je bepalen vanuit welk land je jouw ip adres wilt laten komen!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Sluizen naar bedrijven je gegevens door. Sinds dien overgestapt op PIA
 
Back
Naar boven