Fitness Seller

Gestopt PBS contest log: Get the Shape you want !

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwaliteitsmassa opbouwen met 20 reps?

Werkt dat voor jou om massa op te bouwen? En bedoel je ook dat de massa kwalitatief anders (beter) is dan de massa die je opbouwt met 8 reps?

nou massa niet echt denk ik, maar meer spierdefinitie zeker wel en dikkere pomp!


10weken is imo erg lang ik zou anders 6 weken aanhouden, dan 4 weken 8-12 reppers en vervolgens 6-8 reps.
maar als jou lichaam werkt op 20 reps heb ik niks gezegt, zou het persoonlijk niet doen.

eerlijk gezegt train ik altijd op zoveel reps, snap niet dat er hier niet veel mensen zijn die dat ook doen,
want die paar grote jongens dat ik ken doen het allemaal... terwijl bij de meeste beginners 8-12 reps word aangeleerd,

20 reps alleen af en toe op het eind als 'widow maker'
Mijn mening.
Dikke bike

wat bedoel je hiermee ´widow maker´ ?

forever_bee_pollen.png


Ik heb ook altijd verschrikkelijk veel last van hooikoorts. Ik had vroeger bloedneusen van wel 1,5uur dikke ogen 50-60keer proesten hele seizoen zowat een verkouden gevoel.

Totdat ik dit ging gebruiken nu naar een jaar of 4-5 dit gebruiken. Ben ik er voor een grootgedeelte vanaf nog steeds wel is proesten maar geen bloedneusen meer en dikke ogen.

Miss een idee voor jou ;)


Thanks, gewoon in de natuurwinkel zeker ?
die bloedneuzen heb ik wel niet maar dat verkouden gevoel etc dat wel , I really HATE it ... kan niet eens normaal trainen.
 
Nee je moet iemand zoeken die het verkoopt bij je in de buurt. De natuurwinkel heeft het niet
 
gebeurd hier nog wat?
 
Hmm, misschien ziek geworden van verkeerde pillen of zo..
 
Echt jammer , was een leuk topic . :(
 
beetje jammer dat je meedoet aan een contest, je log start, even actief bent en verdwijnt...

of ben je op vakantie?
 
hier ben ik weer.

ff wat kleine problemen gehad waar ik liever niet over spreek.
ben ook ff 2 weken ziek geweest niks kunnen eten, gelukkig geen massa verloren hehe...
het hatelijke aan deze periode is dat we geen koelingssysteem hebben in onze fitness. dus na klein kwartiertje zit ik me al helemaal kapot te zweten. dus dat moet ik nog ff regele. ook krijgen we nog 1 nieuw toestel erbij voor rug, weet niet hoe dat heet, lijkt op bentover barbell row . deadliftmatten komen er ook aan.
ik begin maandag 14 juni met posten van trainingen en voeding want dan begin ik er serieus aan, ben nu al het materiaal, voeding en supps :p aan het kopen.

momenteel 82-83kg 1m77
en hopelijk gaan we deze x naar de 90kg :D
 
T-bar ? :)

Succes bro, mooi dat je weer beter bent.
 
Welcome back mate
 
HA, Mooi dat je er weer bent man. Ik d8 dat je niet meer mee deed. Hoe is het met je motor eigenlijk?
 
Ik kijk uit naar uw trainingen vanaf morgen ;)

Komt er ook nog een foto update ? :p
 
hey,

heb net getraind, zal om de dag even de trainingen posten.
het is de bedoeling om om de dag te trainen en dat gaat er als volgt uitzien:

ma. Borst biceps triceps
di. /
woe. Rug schouders
do. /
vrij. Borst biceps triceps
zat. /
zo. Rug schouders
ma. /
di. ... enzovoort

Benen pak ik als opwarming als er genoeg tijd is, ofwel 1x per week in het weekend.

vandaag 14 juni

BP
20x 60
8x 80
8x 90
8x 100
SP
8x 60
6x 80
4x 90
Butterfly
8x 70
8x 80
6x 90
20x 50

Ik ga nu even eten en half uurtje rusten
daarna biceps en triceps traine

yooooo
 
Bump :p

Tevreden met het resultaat voor de contest ? mzzl
 
geen contestfoto's hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven