XXL Nutrition

PC Vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

willem9

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
20.780
Waardering
760
Stel, ik koop een nieuwe PC (enkel de "toren", dus geen scherm). Is het dan mogelijk om deze rechtstreeks aan te sluiten op mijn TV en die dan als scherm te gebruiken? Het scherm is 32 inch.

Alvast bedankt.
 
Geen probleem.
 
Stel, ik koop een nieuwe PC (enkel de "toren", dus geen scherm). Is het dan mogelijk om deze rechtstreeks aan te sluiten op mijn TV en die dan als scherm te gebruiken? Het scherm is 32 inch.

Alvast bedankt.

Wat voor televisie is het een LCD of Plasma? Of zon oude beeldkanon?
 
Moet je videokaart wel een uitgang hebben voor de kabel, en snel genoeg zijn (afhankelijk met wat je ermee wilt gaan doen)

maar werkt prima uit mijn ervaring
 
Wat voor televisie is het een LCD of Plasma? Of zon oude beeldkanon?

Vroeger werden tv's niet uitgedrukt in inch dus het is een LCD. Heb jij ooit btw een CRT gezien met 32inch grootte???
 
Een TV is gemaakt voor weergave van filmische beelden niet voor het weergeven van computerbeeld. Net zo goed dat een computermonitor niet geeigend is voor films. Natuurlijk kan je een monitor of TV oneigenlijk gebruiken, maar je levert wel in op het gebied van beeldkwaliteit.
 
De meeste computers hebben tegen woordig toch echt wel een videokaart met een uitgang voor de kabel. Dus het moet geen probleem zijn. Die kabel moet je volgens mij weer apart erbij kopen, maar dat kost je een tientje.
 
ik doe het wel eens,en werkt goed
 
Een TV is gemaakt voor weergave van filmische beelden niet voor het weergeven van computerbeeld. Net zo goed dat een computermonitor niet geeigend is voor films. Natuurlijk kan je een monitor of TV oneigenlijk gebruiken, maar je levert wel in op het gebied van beeldkwaliteit.

Maar ik gebruik mijn pc enkel voor de volgende zaken: internetten, muziek luisteren en films kijken.
Wanneer ik films kijk, zou ik toch sowieso mijn pc aansluiten op de tv en wanneer ik naar muziek luister maakt de beeldkwaliteit weinig uit.
Denk jij dat ik veel last ga hebben van slecht beeld bij het surfen?
 
De meeste computers hebben tegen woordig toch echt wel een videokaart met een uitgang voor de kabel. Dus het moet geen probleem zijn. Die kabel moet je volgens mij weer apart erbij kopen, maar dat kost je een tientje.

Meestal sluit je gewoon de vga of dvi kabel aan op je tv. Niet andersom.
 
zou it niet doen hoor, ziet er eht niet uit (slecht beeld) lage resolutie werkt gewoon echt klote. Bovendieen heb je denk zoiezo eerst een pc monitor nodig om je tv-out je configuren (activeren)
 
Back
Naar boven