MuscleMeat

Pct na 3 weken

Bezoekers in dit topic

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
4.934
Waardering
1.141
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Nu heb ik na een jaar off te zijn weer een kuur begonnen 200primo/250test e na de 3de week heb ik me bedacht en helemaal geen zin om verder te kuren (voor een jaar off te zijn ben ik 3 jaar on geweest )

heb geen hcg liggen en ga binnen 2 weken op reis Nakuur nodig ?
Heb nolva en chlomid
 
Nee. Misschien weekje tamoxifen als je normaliter snel gyno zou krijgen na een kuur.
 
Nee. Misschien weekje tamoxifen als je normaliter snel gyno zou krijgen na een kuur.
Thanks was op jou reply aan het wachten hehe,
Geen glands meer dus ook geen gyno :)
Low dose nolva en chlomid kan dat 2 weken ? Of onnodig
 
Onnodig.
 
105kg op 178cm... Nice! Mag ik vragen naar een foto ter referentie? Ben zelf nog kleiner, maar zie niet vaak mensen onder de 180 de 105kg aantikken en ben wel benieuwd wat ik mag verwachten als ik zelf ooit die kant op weet te gaan.
 
105kg op 178cm... Nice! Mag ik vragen naar een foto ter referentie? Ben zelf nog kleiner, maar zie niet vaak mensen onder de 180 de 105kg aantikken en ben wel benieuwd wat ik mag verwachten als ik zelf ooit die kant op weet te gaan.
Stats zijn meer dan een jaar geleden en ondertussen gestopt met bodybuilding en naar mma overgeschakeld blijft nu nog maar 83 kg van over
Kan wat oude foto’s laten zien in privé als je wil
 
Stats zijn meer dan een jaar geleden en ondertussen gestopt met bodybuilding en naar mma overgeschakeld blijft nu nog maar 83 kg van over
Kan wat oude foto’s laten zien in privé als je wil

G4p :$
 
Stats zijn meer dan een jaar geleden en ondertussen gestopt met bodybuilding en naar mma overgeschakeld blijft nu nog maar 83 kg van over
Kan wat oude foto’s laten zien in privé als je wil
Graag! Stuur je een PM? Zoals ik al zei is het puur ter referentie, of je het nu vast hebt gehouden of niet.. Wel tof die omschakeling naar MMA :thumb:
 
-
 
Laatst bewerkt:
Je bent 20 kg verloren na het kuren? Was dit met opzet om mma conditie op te bouwen?
 
Stats zijn meer dan een jaar geleden en ondertussen gestopt met bodybuilding en naar mma overgeschakeld blijft nu nog maar 83 kg van over
Kan wat oude foto’s laten zien in privé als je wil
Ik ben ook wel geïntreseerd wat voor zieke schape dat moest zijn.
 
Je bent 20 kg verloren na het kuren? Was dit met opzet om mma conditie op te bouwen?
Ben 40 kg afgevallen op net een jaar ja om in de -79 gewichtsklasse te vechten

heb ook geen pct gedaan en volledig gestopt met kracht training (misschien 1 keer per maand af en toe voor de fun )
 
Ben 40 kg afgevallen op net een jaar ja om in de -79 gewichtsklasse te vechten

heb ook geen pct gedaan en volledig gestopt met kracht training (misschien 1 keer per maand af en toe voor de fun )

geen pct na drie jaar on?

hoe verliep het herstel, heb je nog bloed laten prikken?

hoe was dat gewichtsverlies mentaal voor je?
 
geen pct na drie jaar on?

hoe verliep het herstel, heb je nog bloed laten prikken?

hoe was dat gewichtsverlies mentaal voor je?
Mentaal nergens last van ook omdat ik me focus op mma en weg blijf uit de gym ik was weer met een kuur begonnen maar de drang is te groot om dan weer voluit te gaan en dan stop ik er liever mee .

Bloed laten prikken ook niet gedaan .
Mentaal tja langs de ene kant mis je het maar langs de andere kant ben ik liever meer functioneel en beweeglijk
 
Back
Naar boven