XXL Nutrition

Pct na sarms

Bezoekers in dit topic

michaelios

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
200
Waardering
147
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Ik doe 8-12 15mg rad 140. Ik heb een heel andere pct dan clomid of nolva mee gekregen van achter de toonbank. Kan weinig uitleg vinden wat het verschil is met mijn pct en hoe ik dit anders moet toepassen dan clomid of nolva.
IMG_20201024_213908.jpg
 
Dit is gewoon een supplement. Wel een handige aanvulling eventueel, maar zou toch voor de normale manier gaan.
 
Lekker in de prullenbak gooien.
 
Ik doe 8-12 15mg rad 140. Ik heb een heel andere pct dan clomid of nolva mee gekregen van achter de toonbank. Kan weinig uitleg vinden wat het verschil is met mijn pct en hoe ik dit anders moet toepassen dan clomid of nolva. Bekijk bijlage 510489
Of terug naar de toonbank en even daar informatie vragen. Zou je met een brood toch ook doen.
 
Of terug naar de toonbank en even daar informatie vragen. Zou je met een brood toch ook doen.
Of die knakker over de toonbank trekken en zeggen dat t je cortisol gerelateerde rage is
 
Of die knakker over de toonbank trekken en zeggen dat t je cortisol gerelateerde rage is
Die gast is zeker 25 kilo droog zwaarder dan mij. Ik denk dat ik eerst maar eens probeer het gesprek aan te gaan ;)
 
Maar jullie zijn het dus wel met elkaar eens een fatsoenlijke PCT te doen? want daar zijn de meningen ook wel eens over verdeeld heb ik gezien. Misschien heeft hij dit ook mee gegeven omdat hij van mening is dat clomid of nolva niet nodig zal zijn.
 
Back
Naar boven