MuscleMeat

Pct

Bezoekers in dit topic

Gast 174139

Novice
Lid geworden
27 jul 2023
Waardering
0
Jupjup beesten!

Ff snelle vraag,

Bezig met test e cycle 500 de week
Had gedacht aan een week of 12,
Dinsdag start ik week 7
Ik ben wat aan het opzoeken en doen om
Nog wat meer bij te leren maar vind het niet juist precies
Ik heb al nolvadex klaarliggen die ik 2 weken na mijn cycle zal nemen maar is dit genoeg of moet ik er nog iets bij nemen?
ik zie hier veel over hCG maar is dit voor mij van toepassing of niet ?

Alvast bedankt gymbro’s

Meestal zoek je deze dingen uit voordat je gaat kuren .. nolvadex alleen zal alleen je oestrogeen onderdrukken in de periode dat je test te laag is ...hcg geeft je testikels impulsen dat het weer moet produceren .En als je iets beter je best doet op dit forum zie je tientallen voorbeelden van mensen die niks weten over een nakuur ..

Dus nolva alleen is genoeg voor mij aangezien ik nog geen kinderwens heb

hoelang moet ik nolva nemen ?

Laatst bewerkt:
Dus nolva alleen is genoeg voor mij aangezien ik nog geen kinderwens heb

hoelang moet ik nolva nemen ?

8.Wanneer moet ik Clomid of Nolvadex hiervoor gebruiken? Hoe lang en hoeveel?

Dit hangt om te beginnen af van de gebruikte producten. Meer specifiek wat het langstwerkende product was in de kuur. Als je alleen oralen of test suspensie of winstrol injecties gebruikte, dan begin je Clomid/Nolva therapie onmiddelijk daarna. Indien korte esters als propionaat of acetaat werden gebruikt, start dan 4-6 dagen na je laatste shot. Als je lange esters gebruikt (enanthaat, undecylenate, undecanoate, decanoate, heptylate, ...) start dan de therapie 10-14 dagen na je laatste shot.

Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken, dan 100 mg/dag voor 2 extra weken. Met nolvadex, welke de voorkeur geniet, start met 50 mg/dag voor 2 weken en 25 mg/dag voor 2 extra weken. In beide gevallen dus 4 weken.

Voor je deze gebruikt raadpleeg je best eerst de profielen over deze stoffen welke je hier kan vinden:

Doping

Kijk hier voor een meer uitgebreide uitleg over nakuren.

beter niet nakuren just saying ;)

Beter cruise tussendoor en anders nakuren of niet. daar zijn veel meningen over en onderzoeken zijn niet duidelijk. Want arts die in onderzoek meedeed laat cliënten ook nakuren.
Ik zou zelf het advies geven voor 20mg Nolva en HCG 1500iu per week voor 4 weken (nolva na 10 dagen beginnen, HCG kan gelijk met laatste inject) op een kuur van 500mg Test.
Je kunt ook HCG gedurende de kuur zetten 500iu eod, om je ballen niet te laten krimpen.

juist minder dan als je wel zal nakuren ;) lees de studies maar boven je laatste reactie
Heh serieus, das gek haha er werd me altijd het omgekeerde verteld , dus gewoon niets meer doen na mn laatste shot

En wanneer zou ik dan mijn volgende cycle mogen starten

Niet dat ik het in de eerste 5/6 maanden zou doen maar gewoon uit nieuwsgierigheid

Heh serieus, das gek haha er werd me altijd het omgekeerde verteld , dus gewoon niets meer doen na mn laatste shot

En wanneer zou ik dan mijn volgende cycle mogen starten

Niet dat ik het in de eerste 5/6 maanden zou doen maar gewoon uit nieuwsgierigheid
bloedwaarden checken zijn deze weer in orde you are ready to go

daar ga je echt wel wat van inleveren want dat zal geen 10kg puur spier zijn ;)
Kracht zal ik wss ook wel serieus verliezen waarschijnlijk

Bench is van 105 naar 125 gegaan 1rm
Squat van 10x100 naar 12 keer 130
BB Rows van 8x80 naar 10x100

Ik denk dat ik een maandje of 6 ga cruizen in de plek wat denk je daarvan wengstertje?

Ik denk dat ik een maandje of 6 ga cruizen in de plek wat denk je daarvan wengstertje?
RonnReeves is daar totaal niet blij mee.

Cruising GIF by The Cruise Dudes

Back
Naar boven