MuscleMeat

Peace Bea

  • Topic starter roxxe
  • Startdatum
  • Reacties 26
  • Weergaven 922
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
e0lts9.jpg


ach die marokkanen hé :P
 
Ontzettend jammer dat ons staatshoofd zich verlaagt tot dit niveau. Deze foto is dus echt he, ik hoorde het op het journaal dat dit gebeurd was. Om te kotsen.
 
Idd.....heb het gezien. Ali Baba omhelste onze Bea.
 
Heeft iemand ook de serie foto's gevonden waarin hij haar als een schaap in dr kont doet?
 
CitizenDildo zei:
Heeft iemand ook de serie foto's gevonden waarin hij haar als een schaap in dr kont doet?
nee wel die serie dat ie je moeder in dr kont doet...ook goed toch?
 
Die ali b is zo'n mongool he, past goed bij dat achterlijke wijf die ie een handje geeft :thumb:!
 
Het land uit met die kerel.
 
Hij heeft op zich best wel humor soms, maar is wel weer een popiejopie Marokkaan.

Dat neefje van m is al helemaal een inhoudsloze knakker met die wannabee gangsta coffeeshop oogjes van m.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I wanna be a gangsta baby

Too bad I'm so dumb I cant even steal my own bicycle.
 
Ali B noemt zich zelf de 'Knuffelallochtoon'...
 
Leviathan zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I wanna be a gangsta baby

Too bad I'm so dumb I cant even steal my own bicycle.

wie is in godsnaam zo slim dat ie z'n eigen fiets steelt? :o
 
Leviathan zei:
Hij heeft op zich best wel humor soms, maar is wel weer een popiejopie Marokkaan.

Dat neefje van m is al helemaal een inhoudsloze knakker met die wannabee gangsta coffeeshop oogjes van m.
racist.

heb je een keer een leuke marokkaan is het weer niet goed.

alhoewel het niet mijn sT is, kan ik de openheid en doelgerichtheid van onze Ali wel waarderen.
 
boogie zei:
racist.

heb je een keer een leuke marokkaan is het weer niet goed.

alhoewel het niet mijn sT is, kan ik de openheid en doelgerichtheid van onze Ali wel waarderen.

Inderdaad. Al ben ik meestal niet positief over marokkanen (ja ik generaliseer..) kan ik deze knuffelmarokkaan wel waarderen. Bij Jensen vond ik hem ook gewoon spontaan en gevat over komen.

Vind het ook wel een leuke actie bij onze suffe koningin. Of je er van houdt of niet. Het overgrote deel van de jeugd, houdt tegenwoordig van nederrap zoals Ali B, Lange Frans etc. etc. Het is dus gewoon goed dat onze Ali B dit doet.
 
ik ben je beu ik heb het echt gehad .
bea is mijn nieuwe chick nu word het opzouten schat .
 
:eek: Bea heeft een steekpenning geaccepteerd met met mocro terroristen!!!Deze handdruk bevestigt de deal!!!:eek: Nederlanders, hoort mij aan...weg met de koningin!!!sluit de rijen!!!weg met de monarchie!!dit schreeuwt om een revolutie:D!!!
 
Niks mis mee toch, beter dit dan dat hij het tasje jat van Bea. Ik vind zijn muziek waardeloos, maar verder gewoon die gast zijn gang laten zijn.
 
boogie zei:
racist.

heb je een keer een leuke marokkaan is het weer niet goed.

alhoewel het niet mijn sT is, kan ik de openheid en doelgerichtheid van onze Ali wel waarderen.


mee eens
 
Back
Naar boven