Fitness Seller

peace (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

austin

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
58
Waardering
1
veel agressie de laatste tijd op het forum...er wordt nogal wat ingehakt op elkaar....

we zijn hier toch om kennis op te doen en te ontspannen.

:wave:
 
Jep, en het gaat toch over BB hier??
Af en toe iets anders tussendoor oke, bv reactie op gebeurtenissen in de media, maar we zijn nu te veel off topic bezig.
 
nou ben ik tuurlijk ff een weekje weggeweest.. maar jullie gaan me toch niet vertellen dat in 1 week het hier vijandig is geworden???

Klinkt misschien stom maar ik voelde me de laatste tijd erg k*t vanwege de houding van veel mensen om mij heen op mijn werk enz.. nu ik uit griekenland kom benik veel relaxeder.. die mensen daar doen nergens moeilijk over... het verkeerd is relaxed de mensen alles... waarom kunnen we hier niet gewoon relaxed zijn.. ??
 
Omdat er een Arelaxed persoon aanwezig is... :D
 
Originally posted by austin
veel agressie de laatste tijd op het forum...er wordt nogal wat ingehakt op elkaar....

we zijn hier toch om kennis op te doen en te ontspannen.

:wave:


Dit is het C&C gedeelte, open voor alle onderwerpen dus niet off-topic naar mijn idee.

Over dat op elkaar inhakken ben ik gedeeltelijk met je eens maar dit betreft meer de topics Mr X vs Happende Posters (zie andere thread).

De andere hot topics, over n&w/km vind ik niet dat er echt hard en persoonlijk op elkaar ingehakt wordt. Je moet is zien hoe ik soms met m'n beste vrienden discussier over maatschappelijke problemen echt hard tegen hard, soms heel confronterend maar altijd hoor en wederhoor voor elkaars standpunten. Je bent het niet alrijd met elkaar eens maar zolang er disussie is kan je nader tot elkaar komen. Zolang scherpte in een discussie niet vervalt in grofheid en persoonlijke aanvallen zijn dit soort topics wat mij betreft een verrijking van het DBB.COM board.

Maar een peace post draag ik altijd een warm hart toe.

:thumb: :heart:
 
Re: Re: peace

Originally posted by man_of_magic



Dit is het C&C gedeelte, open voor alle onderwerpen dus niet off-topic naar mijn idee.

Over dat op elkaar inhakken ben ik gedeeltelijk met je eens maar dit betreft meer de topics Mr X vs Happende Posters (zie andere thread).

De andere hot topics, over n&w/km vind ik niet dat er echt hard en persoonlijk op elkaar ingehakt wordt. Je moet is zien hoe ik soms met m'n beste vrienden discussier over maatschappelijke problemen echt hard tegen hard, soms heel confronterend maar altijd hoor en wederhoor voor elkaars standpunten. Je bent het niet alrijd met elkaar eens maar zolang er disussie is kan je nader tot elkaar komen. Zolang scherpte in een discussie niet vervalt in grofheid en persoonlijke aanvallen zijn dit soort topics wat mij betreft een verrijking van het DBB.COM board.

Maar een peace post draag ik altijd een warm hart toe.

:thumb: :heart:

Ik wil onze discussie niet bepaald agressief noemen. Eerder fel en scherp en daar is mijn inziens absoluut niks mis mee :)
 
goed

ik vind het juist erg leuk en goed, dat er niet alleen over bb gepraat wordt!!! voor ons allemaal neemt bb een belangrijke plek in, in ieder zijn dagelijks doen en laten toch?! maar verder om ons heen gebeuren zoveel andere dingen en heeft ieder van ons verschillende meningen/intresses, dat het allemaal maar een meerwaarde voor ons allemaal heeft om dat hier ook te plaatsen vind ik, heet niet voor niks lifestyle en non-bb!!!!
hoe denken jullie hierover??
 
Re: goed

Originally posted by exarchos
ik vind het juist erg leuk en goed, dat er niet alleen over bb gepraat wordt!!! voor ons allemaal neemt bb een belangrijke plek in, in ieder zijn dagelijks doen en laten toch?! maar verder om ons heen gebeuren zoveel andere dingen en heeft ieder van ons verschillende meningen/intresses, dat het allemaal maar een meerwaarde voor ons allemaal heeft om dat hier ook te plaatsen vind ik, heet niet voor niks lifestyle en non-bb!!!!
hoe denken jullie hierover??

Tuurlijk een off topic thread moet kunnen, ben ik het wel mee eens, echter moet dit niet de overhand krijgen, ik kom hier om info te verkrijgen over training en aanverwante item's, en als er meer gedisc.wordt over andere zaken dan hierover, mist het forum z'n doel vind ik.
 
dit is een off topic gedeelte dus ga je gang...

wanneer iemand persoonlijk een ander voor wat gaat uitmaken vind ik niet tot vrijheid van meningsuiting horen, wat mijn inziens veel te ver gaat.

Laat ik jullie ook weten wanneer personen elkaar regelrecht gaan uitschelden of uitmaken voor wat dan ook, dat ik daar ook in ga hakken > met m'n delete knop <.

Peace bro's
 
Back
Naar boven