Fitness Seller

Peak schema's voor squat, dl, bench met ongeveer zelfde lengte cyclus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FGVH

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
144
Waardering
71
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste Forummers,

Nu voetbal stilligt wil ik weer even gaan werken aan de big lifts. Ik had een aantal periodiseringen (Hatfield, Verkhoshansky) opgezocht voor bench, dl en squat echter deze hebben vrij uiteenlopende lengtes van de cyclussen. Hebben jullie nog tips voor schema's voor deze lifts die alledrie ongeveer dezelfde tijd beslaan? Ik zoek naar iets wat ongeveer 6 weken duurt, daarna wordt wellicht het voetbal weer hervat. Ik hoor het graag.

Groetjes
 
6 weken is 6 weken knallen en dan weer ballen. Of 6 weken knallen en dan niet ballen, maar door knallen.

Periodisering lijkt me pas zin hebben bij jaren trainen en tegen de tijd dat je moeilijker progressie maakt.
 
6 weken is 6 weken knallen en dan weer ballen. Of 6 weken knallen en dan niet ballen, maar door knallen.

Periodisering lijkt me pas zin hebben bij jaren trainen en tegen de tijd dat je moeilijker progressie maakt.
Wauw, echt goed aansluitend antwoord op zijn vraag! Ik volg wel...
 
Wat zijn je huidige stats? En wat heb je hiervoor gedaan?
 
Wat zijn je huidige stats? En wat heb je hiervoor gedaan?
Laatste meetmoment ongeveer 4 weken terug DL 185kg, bench 107,5kg en squat 130kg. Ondertussen heb ik alsnog gekozen voor een Verkhoshansky 6 week peak cycle gekozen voor alledrie de lifts en tot nu toe ben ik tevreden. Over twee weken ga ik weer 1RM testen en kijken wat het heeft gedaan. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik er na ga doen; voetbal is voorlopig nog niet aan de orde maar het is wellicht niet verstandig om gelijk weer een zware compoundcycle te doen. Ik zat te denken om de kracht en recruitment die ik heb opgebouwd in deze cycle om te zetten in een meer plyometrisch programma.
 
Back
Naar boven