MuscleMeat

Peanuthead mogelijk gevaarlijker dan Al-Qa'ida (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoody

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2010
Berichten
20.331
Waardering
4.832
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Obama: Eenlingen als Breivik groter gevaar dan Al-Qa'ida

woensdag 17 augustus 2011 08:00
Geen terroristische groeperingen als Al-Qa'ida, maar eenlingen als de Noor Anders Breivik zijn het grootste gevaar voor Amerika. Dat zegt de Amerikaanse president Barack Obama, enkele weken voor de herdenking van de aanslagen van 11 september 2001.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Volgens de Amerikaanse president [Link niet meer beschikbaar] vormen eenlingen het grootste gevaar
[Link niet meer beschikbaar]
Lees alles over de aanslagen in Noorwegen in het[Link niet meer beschikbaar]

Obama deed zijn uitspraken tegenover nieuwszender CNN.
Amerika staat volgende maand uitgebreid stil bij de terroristische aanslagen van 11 september 2001, waarbij ruim drieduizend doden vielen.
Eenlingen
Het grootste gevaar komt volgens Obama van eenlingen, die gedreven door ideologie een groot aantal slachtoffers willen maken.
Als voorbeeld noemde de president de Noor [Link niet meer beschikbaar], die met een bomaanslag en een schietpartij[Link niet meer beschikbaar] doodde. Volgens Obama is het veel moeilijker dergelijke eenlingen op te sporen, dan terroristische netwerken aan te pakken.
Obama denkt niet dat het radicaal-islamitische terreurnetwerk Al-Qa’ida in staat is tot nieuwe aanslagen als die uit 2001. Volgens de president is het netwerk veel zwakker en heeft het minder mogelijkheden dan twee of drie jaar geleden. Dit jaar slaagden Amerikaanse militairen erin Al-Qa’ida-leider Osama bin Laden [Link niet meer beschikbaar]
 
lol

Vind die prothese van hem wel verdacht. Kan makkelijk een kernbom in zitten.
 
reported to fbi
 
:roflol: :roflol: Wuttuhfuhh
 
Hoody, je had je "grap" wellicht beter kunnen maken door Peanuthead door Angelus te vervangen. Dan snapte iedereen 'm tenminste:)
 
Pinda heeft de guns iig al, nu het zware geschut nog
 
peanut heeft 1 been
 
apenoothoofd95 is die chick van grindhouse?

rose-mcgowan-machine-gun-leg.jpg
 
Volgende keer dat ik bij de benenmaker ben vraag ik toch wel even om zo'n attachment :D
 
Volgende keer dat ik bij de benenmaker ben vraag ik toch wel even om zo'n attachment :D

heb je het nu over het deel met de kogels, of het deel met de tieten?
 
Het k*tje natuurlijk, Angelus. Hoe durf je dat te vragen?
 
Back
Naar boven