Fitness Seller

Gestopt Peanuthead95 wedstrijdlog en zo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
27.027
Waardering
5.938
Lengte
1m70
Massa
98kg
Bij deze dan, alhoewel ik denk dat de meesten mij wel kennen:
Peanuthead95, een 18 jaar jonge adonis zonder rechtervoet en verschillende vingerkootjes.

Het meedoen met de contest staat al een jaar of 2 op mijn verlanglijstje, maar dat werd elke keer verzet omdat ik mijn shape niet goed genoeg vond. Dat was dit jaar ook bijna het geval, maar het moet er toch ooit van komen :)
Verder ben ik wel van plan andere wedstrijden te doen in de nabije toekomst. Misschien dat ik met deze contest ook de nodige coaching/begeleiding/whatnot tegenkom.


Stats:
Niet up to date, zal ik deze week nog even doen.
Leeftijd: 18
Lengte: ~167-169?
Gewicht: ~80
VP: ~11,5%
Missende ledematen: Rechterbeen (prothese)

BP:
160kg
DL: 180kg
SQ:
160kg

Note de verhoudingen in de krachtstats. Met pull oefeningen zoals DL gripproblemen heb omdat ik meerdere vingerkootjes mis en straps niet alles oplossen. Bij SQ heb ik last van mijn prothese.


Het benentrainen met mijn prothese gaat overigens érg moeilijk en is zwaar. Het creëert drukplekken in de knieholte waar menig shiatsu therapeut jaloers op is, met als gevolg dat ik dagen loop te slepen met dat been en stinkende wonden in de knieholte.
Met de max van 160kg heb ik ook al een prothese versleten. Hier sprong namelijk spontaan een flinke scheur in :roflol:

Momenteel gebruik ik een simpele 4 daagse UB/LB met de nodige cardio omdat ik de split beu was.
Mijn voeding zodat enkele weken geleden op een ~2000 kcal met de (uit mijn hoofd) EKV-verhouding van 45-30-25. De laatste twee weken heb ik niet volgens schema gegeten om weer even op te laden :)


Alle foto's zijn hier en hier te vinden. Nieuwe plaats ik uiteraard hier :)

Foto's (1 & 2 maanden geleden?):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Before pics 12-05-2013
(note dat ik vochtig sta door de laatste paar weken, geen pomp, k*t belichting. Enfin, maakt niet uit, zijn before pics :D)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een baas.
 
In, als je zo hard traint dat je prothese scheurt is dit zeker de moeite waard om te volgen :p
+1 voor doorzettingsvermogen
 
babbythumbs.jpg

toppie
 
Jij gaat winnen ensow
 
Monster tricep! succes beeest. Ik zou je doen.
 
Hallo iedereen leuke complimentjes :$. Groenten Peanut.
 
wow nice, ik volg.
 
Ongelofelijk buff! Ik volg!
 
Ik volg ook peanut, op een of andere manier had ik altijd het idee dat je een ecto was. Maar niets is minder waar, goeie massa!
 
Succes man.
 
:(





Succes bro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven