MuscleMeat

Pedo partij in Netwerk

Bezoekers in dit topic

Haha hoop dat er eentje in Nijmegen rondloopt! Die iets aan mensen wilt vragen :D
 
ik wou net zegge, als toch zo iemand voor je staat dan stoot je die toch gelijk zn tanden uit zn bek
 
idd, ik wel tenminste.

bah die ad echt wat een smerige pedo is dat zeg!
 
de stream lagged als de mother****er bij mij.
 
ik wou net zegge, als toch zo iemand voor je staat dan stoot je die toch gelijk zn tanden uit zn bek

Vooral als ik met mijn zoontje er loop. Zoals die dat deed met die ene vrouw. Geef ik ook meteen het goede voorbeeld aan mijn zoon.
 
idd,

dat die vent uberhaupt aan zo'n ventje durft te vragen hoe hij denkt over coïtus :eek:
 
Vond het een heel interessante uitzending!

Wat lopen er toch rare mensen rond...
 
die opa en die 2 ecto s moeten meteen tegen de grond gehoekt worden..
 
Interessante uitzending inderdaad. Wel typisch hoe iedereen meteen begint te schreeuwen en roepen hoe walgelijk het wel niet is. Het is nog totáál niet bespreekbaar, die zgn. emancipatie van het kind. Taboe, taboe, taboe. Heel interessant onderwerp is dit, maar blijkbaar kan niemand er op een normale manier over praten. Die cda-trut zette zichzelf ook lekker voor lul.
 
Slim dat die gasten vol met hun kop op de tv komen!!! Ik weet er wel raad mee als ik ze tegen kom:mad: . Zonder pardon!!!
 
Sorry hoor, dit is echt weer iets voor Nederland. Dat er ook nog serieus over gediscussieerd en gepraat wordt. Die gasten zijn ziek, en dan in die mate dat ik hier bijna lig te koken van woede in mijn eigen kots. Een partij oprichten? Een elektrische stoel klaarzetten!:mad:
 
Sorry hoor, dit is echt weer iets voor Nederland. Dat er ook nog serieus over gediscussieerd en gepraat wordt. Die gasten zijn ziek, en dan in die mate dat ik hier bijna lig te koken van woede in mijn eigen kots. Een partij oprichten? Een elektrische stoel klaarzetten!:mad:

Dat zei men vroeger hier over homofielen ook. Destijds had jij mogen hangen voor je geaardheid.
 
Dat zei men vroeger hier over homofielen ook. Destijds had jij mogen hangen voor je geaardheid.

Zelf parTid? Ik hoop dat je echt een beetje loopt te geinen, als jij deze mensen niet ziek vind begin ik aan jou verstandelijk vermogen te twijfelen:D Ik ga niet in op jou homocoïtusuele discussie. Misschien ben ik wat cru als ik zeg vermoorden die pedo's, maar een beetje geestelijke hulp en een castratie zou niet verkeerd zijn lijkt mij zo. Ik wil jou wel zien als jou vier jarig dochtertje met een opa ligt te krikken terwijl ze niet eens het volle besef heeft hierin een wil te hebben en dus verpest wordt. VOL BESEF...dat is wel even een voorwaarde voordat je iemand seksueelbenaderd. Bevrijding van het kind? Botvieren van je zieke walgelijke lusten op onschuldige kinderzieltjes. Wat homocoïtusuele doen met hun partners is voor mij niet interessant, dat zijn volwassenen.
 
Laatst bewerkt:
**** weet je, kinderen van 4 en dan hebben ze het over gelijkheid. Donderop, kleuters zijn enorm te beinvloeden en reken maar dat adje en zijn cornuiten daar gebruik van zullen maken.
 
bah..
vieze kakkerlakken zijn het!
weet iemand hun site ik wel er ff wat kwijt.
 
Back
Naar boven