Fitness Seller

pedo student geweigerd in Nijmegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een sicko's lopen er toch rond...

zou me graag een keer goed uitleven op zo'n mannetje....(meteen goede cardio)
 
Wat een sicko's, voor mijn part mogen ze die gast meteen voor de rest van z'n leven opsluiten.
 
Ja die kan ik wel inelkaar slaan ja ... mmh heerlijk man ...
Kga ook kickboxen erbij doen denk ik ..... kan ik helemaal knallen als het nodig is .
 
en terecht, vieze hond.
 
oud nieuws, was in juni al bekend ( ook al een topic over geweest)

Norbert woont nog steeds in Velp ( bij Arnhem), Roosendaalsestraat (?), hij staat gewoon in de telefoongids en is zelfs niet te beroerd om de telefoon op te pakken

:mad:
 
Hehe toffe inwoners klus ;)

Idd oud nieuws
 
Idd terecht! Toch nog mensen die hun verstand gebruiken!
 
wat dacht je hier dan van? niet normaal meer wat er hier in nederland allemaal kan. stelletje ziekelingen

dump.geensT.nl
 
't is gewoon tuig... opsluiten en zorgen dat het licht altijd aan staat en de kraan druppelt :thumb:
 
ja dat heb je niet verkeerd bekeken klusmier :D
alleen schijnt nogal crimineel te zijn daar of valt dat wel mee?
 
ja dat heb je niet verkeerd bekeken klusmier :D
alleen schijnt nogal crimineel te zijn daar of valt dat wel mee?



nu ik hier ben, of voordat ik hier al was ??

:D :D :D



valt best mee, alle grote steden in NL hebben hun slechte plekken..........dus Curacao ook
;)
 
En daar lossen ze het tenminste zelf vaak op ;)
 
zag vorige keer hier op omroep brabant een docu over pedofielen.. die norbert geloof ik zat ook in die aflevering, te vertellen over zijn gevoelens voor jonge meisjes van 12 :eek:

mafkees! afschieten zeg ik :mad:
 
Ik heb stuk of 20 namen als jullie je willen uitleven... van marginale 20'ers tot 70'ers... Hoeveel keer heb ik nu al niet zo'n oproep gedaan? :) Privé militie... ooit komt ze er nog wel eens hopelijk
 
en terecht dat ze die weigeren! hij gaat nou iets met een tanden studie doen hoorde ik net op de radio..
 
en terecht dat ze die weigeren! hij gaat nou iets met een tanden studie doen hoorde ik net op de radio..


Ok doe je mondje maar open dan leun ik met mijn hand wel tussen je benen .....:mad: man man man .
Het zal je ortondontist maar wezen ... kan er heel boos om worden ...
Wie heeft die zieke geesten gemaakt ... :(
 
Ze zouden hem verplicht in een bejaardentehuis moeten laten werken ;)
 
Back
Naar boven