AndroidHealthClinic

'Pedopartij' wordt niet verboden

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De politieke Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) mag gewoon blijven bestaan. De Haagse rechtbank oordeelde dit vandaag tijdens de uitspraak in een kort geding dat was aangespannen door de stichting Soelaas, die onderzoek doet naar pedofilie in Nederland. Soelaas had de rechter gevraagd om de 'pedofielenpartij' te verbieden.

Volgens de rechter heeft de stichting echter helemaal geen ''klemmend en spoedeisend belang'' bij een verbod op de partij. Bovendien meent de rechter dat de PNVD net als elke politiek partij, recht van bestaan heeft. Tijdens het kort geding op 7 juli bleek al dat de stichting Soelaas nauwelijks juridische argumenten kon aandragen voor een verbod. De aanklagers hielden vooral een moreel betoog.

(bron:fok.nl)

Was te verwachten natuurlijk maar goed als we er niet op stemmen komen ze ook niet in de 2de kamer
 
Als hun zo door gaan komen ze niet eens meer buiten hun eigen huis :D
 
Als de ael (met zulke trouwe moslim achterban :rolleyes: ) het niet eens red, dan halen deze paupers het al helemaal niet.
 
Lang leve de rechtstaat zou Hirsi Ali zeggen, alles kan niets moet :thumb: (behalve dan als je 5km te snel rijd of fout geparkeerd staat).

Trouwens kan dit in de juiste sectie in het vervolg, moet heel de dag topics naar politiek en samenleving verhuizen ;)
 
mijn stem gaat naar de prullenbak en blijft er ook waar gaat het heen met dit land
 
nee **** het hele kabinet als ze dit toelaten wordt het niks meer hier
 
Big_T zei:
Lang leve de rechtstaat zou Hirsi Ali zeggen, alles kan niets moet :thumb: (behalve dan als je 5km te snel rijd of fout geparkeerd staat).

Trouwens kan dit in de juiste sectie in het vervolg, moet heel de dag topics naar politiek en samenleving verhuizen ;)


Niet zo he T... kwam er net pas achter dat ik ook in deze sectie topics kan plaatsen...:D
 
Yzord zei:
Als de ael (met zulke trouwe moslim achterban :rolleyes: ) het niet eens red, dan halen deze paupers het al helemaal niet.
Ik denk niet dat er iemand verwacht dat ze ook maar iets gaan betekenen in de politiek, maar alleen al het feit dat het MAG in dit land is een schande. Voor zover ik weet is er geen ander land in de wereld waar een rechter een pedofielen partij goedkeurt (of tenminste laat bestaan).
Peoples zei:
Niet zo he T... kwam er net pas achter dat ik ook in deze sectie topics kan plaatsen...:D
Ok, np
 
Nee maar zo ken ik er nog wel 10 T...

Wij zijn nu eenmaal een heeeeeel vrij land waar bijna alles mag of in iedergeval gedoogd word. Weinig landen die dat ons na doen.

Daarintegen brengt het een hoop sores met zich mee maar dat moeten we maar gewoon accepteren...
 
Is denk ik de prijs voor zoveel vrijheid peeps
 
spiertje16 zei:
Is denk ik de prijs voor zoveel vrijheid peeps

Ja precies... we zijn ook gewoon stel zeikers bij elkaar....:D
 
Waar gaat het naartoe met Nederland, ongelooflijk een pedo partij.Ik wil die oprichters gewoon helemaal slopen als ik eraan denk ik.
 
Big_T zei:
Ik denk niet dat er iemand verwacht dat ze ook maar iets gaan betekenen in de politiek, maar alleen al het feit dat het MAG in dit land is een schande.

Natuurlijk is het een schande, maar dat ze openbaar gaan heeft ook voordelen. Op het moment dat ze de wet overtreden, is dat zichtbaar en kunnen ze wel aangepakt worden. Als er een ledenlijst is, en die komt in handen van justitie, heb je weer meer info over wie de pedo's zijn en een netwerk vormen.
 
Het kan alleen verboden worden als hun letterlijk zeggen dat je aan pedofilie moet gaan doen, maar hun willen alleen dat verbod opheffen(het zo in de wet krijgen dat kinderen vanaf 12 jaar coïtus/drugs/alcohol mogen doen). Hoewel alcohol toch geen probleem meer is in deze tijd (ouders die breezers kopen voor kindlief)
 
Rawplayer zei:
Het kan alleen verboden worden als hun letterlijk zeggen dat je aan pedofilie moet gaan doen, maar hun willen alleen dat verbod opheffen(het zo in de wet krijgen dat kinderen vanaf 12 jaar coïtus/drugs/alcohol mogen doen). Hoewel alcohol toch geen probleem meer is in deze tijd (ouders die breezers kopen voor kindlief)

Volgens mij willen hun 12-jarige jongens en meisjes dronken voeren en verkrachten en er nog mee wegkomen ook! :rolleyes:
 
boerenkool zei:
Volgens mij willen hun 12-jarige jongens en meisjes dronken voeren en verkrachten en er nog mee wegkomen ook! :rolleyes:

ja, daar lijkt het op
 
hm op zich een goede manier om te zien wie zich daar bij thuis voelen, weet je gelijk wie je in de gaten moet houden.

..helaas zal het alleen van enkele mensen duidelijk worden die bijv in een partij gaan zitten of besturen.
 
boerenkool zei:
Natuurlijk is het een schande, maar dat ze openbaar gaan heeft ook voordelen. Op het moment dat ze de wet overtreden, is dat zichtbaar en kunnen ze wel aangepakt worden. Als er een ledenlijst is, en die komt in handen van justitie, heb je weer meer info over wie de pedo's zijn en een netwerk vormen.
Sowieso kiezen deze personen ervoor om het legaal aan te pakken, dat is juist wat me stoort. Men wil blijkbaar de bevolking proberen overtuigen dat pedofilie niet hetzelfde is als pedocoïtusualiteit. Pedofilie word vlak naast mooie begrippen als 'liefde' en 'naastenliefde' geplaatst. In hun zieke geest is het net hetzelfde.

De volgende stap is dat mensen stilaan de partij gaan accepteren (immers als de rechter het zegt dan 'moet het wel ok zijn'), en enkele naïeve gekken zouden het zelfs kunnen gaan begrijpen en gaan stemmen voor een partij die zogenaamd liefde tussen alle mensen verkondigd. Ondertussen gaat het om niets anders dan een groepje zieke pedofielen die er enkel op uit zijn om de leeftijdsgrens voor coïtus met kinderen te verlagen om hun eigen lusten op een legale manier te bevredigen.

Ik hoorde vandaag iemand op de radio (Standpunt.nl) zelfs bijna accepteren en verdedigen wat pedofilie inhoudt. Zo ver zijn we al gekomen, en we weten uit ervaring (homo's/bi's) dat eens de eerste stap gezet is, de tweede makkelijker volgt.

Mensen die lullen over het onderwerp bespreekbaar maken hebben geen idee waar ze het over hebben. Er is nog altijd een verschil tussen een partij oprichten en je eigen zieke onzin bij de bevolking verkondigen alsof het de waarheid is, en het laten behandelen van iemand die (vaak door problemen in de pubertijd en jeugd) een soort knak in de hersenen heeft gehad en daardoor een heel fout beeld heeft van het soort partner dat hij of zij als voorkeur zou moeten hebben.
 
Amen bigt
Dat is precies waar ik ook bang voor bem
 
Back
Naar boven