XXL Nutrition

PED's en vruchtbaarheid

Bezoekers in dit topic

Rockwell_

Novice
Lid geworden
16 aug 2022
Berichten
25
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
ben al een tijdje opzoek naar wat extra studies en info over het gebruik van PED's in verband tot vruchtbaarheid. Zo las ik dat door het gebruik van AAS je een hogere kans hebt om een dochter te krijgen i.p.v. een zoon. In hoever is dit waar, onderzocht en tot welk extend? Voel je vrij extra topics, studies en info omtrent dit onderwerp te sturen.
 
Is niet waar.
 
Denk niet dat hier onderzoek naar gedaan is. Dus waarschijnlijk kun je lang zoeken.
Verder missen we behoorlijk wat context in je vraag.
 
Denk niet dat hier onderzoek naar gedaan is. Dus waarschijnlijk kun je lang zoeken.
Verder missen we behoorlijk wat context in je vraag.
Ik baseer mijn vraag op deze video:
helaas word er niks aan bronnen of studies gelinkt en is het gesprek ook nogal vaag, daarom hoopte ik dat mischien iemand een studie hierover had gevonden. Ik moet wel zeggen uit mijn eigen ervaring zie ik dat veel bodybuilders inderdaad meer dochters krijgen dan zonen maar gezien dat maar een paar enkele mensen zijn die ik ken kan ik daar geen concrete conlusie uit trekken.
 
Ik heb twee dochters en 1 zoon verwekt op aas
 
Ik baseer mijn vraag op deze video:
helaas word er niks aan bronnen of studies gelinkt en is het gesprek ook nogal vaag, daarom hoopte ik dat mischien iemand een studie hierover had gevonden. Ik moet wel zeggen uit mijn eigen ervaring zie ik dat veel bodybuilders inderdaad meer dochters krijgen dan zonen maar gezien dat maar een paar enkele mensen zijn die ik ken kan ik daar geen concrete conlusie uit trekken.

Zegt wat mij betreft wel genoeg dat het een vaag gesprek is en er geen wetenschappelijk onderbouwd materiaal is. Dat laatste is er ook gewoonweg niet, er is geen onderzoek gedaan naar deze specifieke vraag.
 
Rockwell_ Je kunt beter niet dat soort video's bekijken
 
Back
Naar boven