AndroidHealthClinic

peesontsteking:s

Bezoekers in dit topic

knaller

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2007
Berichten
303
Waardering
2
Hallo luitjes


Zit al flinke periode met een peesontsteking links bovenin min rug.achterkant schouderblad...
Tijd geleden heb ik hiervooor naproxen gehad een week of 5, hierna was het ook duidelijk minder, maar weg is het nooit geweest...
Het begint nu helaas weer op te branden en heb vandaag dus maar weer ff snel zon naproxen opgevreten, dee dokter zei destijds dat als het niet zou helpen hij er een spuitinn zou zetten, maar hoorde van diverse personen dat zon spuit x of 3 werkt en het dan echt over is, en dat trek ik niet gesien ik net 20ben...
Ben ook benieuwd of die naproxen min groei erg belemmerd, of zelfsnaar beneden haalt...train schouders en rug nu ook wel iets minder zwaar, om het toch niet nog verder te over belasten...
Maaar wat denken hullie, zal die naproxen of een eventuele spuit slechte invloed hebben, of zal het meer tussen min oren zitten....weeet dat ik het rustig aan moet doen,maar vind dat echt moeilijk, wil graag lkkr hard knalllen vooral omdat het zo goed ging:P
 
niet aan beginnen.

Ga naar een goede fysio en hou je rust! pezen zijn slecht doorbloed dus hebben een lange hersteltijd nodig
 
ik heb zelf die cortisonspuit na 3 maanden ellende laten zetten, geen spijt..
als je het doet 1 week niet trainen en daarna rustig opbouwen met de helft van het gewicht en hetzelfde aantal reps.
je RC oefeningen blijven doen en schouderverneukoefeningen vermijden.
 
ik heb zelf die cortisonspuit na 3 maanden ellende laten zetten, geen spijt..
als je het doet 1 week niet trainen en daarna rustig opbouwen met de helft van het gewicht en hetzelfde aantal reps.
je RC oefeningen blijven doen en schouderverneukoefeningen vermijden.

+1

Als een cortison spuit goed gezet wordt kan het veel baat hebben, helaas zijn er soms dikke prutsers die niet weten wat ze doen en dan heb je meer last dan daarvoor.
 
+1

Als een cortison spuit goed gezet wordt kan het veel baat hebben, helaas zijn er soms dikke prutsers die niet weten wat ze doen en dan heb je meer last dan daarvoor.

klopt, niet door je huisarts laten zetten maar door een sportarts.
is een moeilijke injectie, hij moet de pees "besproeien"
het verzwakt de pees wel, daarom echt heel rustig opbouwen
 
klopt, niet door je huisarts laten zetten maar door een sportarts.
is een moeilijke injectie, hij moet de pees "besproeien"
het verzwakt de pees wel, daarom echt heel rustig opbouwen

oke dan skinnie thanks voor je nuttige info...als het me blijft plagen ga ik maar weer naar de dokter, en dan eerst evt een foto maken vooordat ze gaan besluiten noom een spuit te zetten, heb het er niet zo op
 
Ik zit er ook over te denken eens mijn onderarmen te laten doen, het ziet er niet naar uit dat die ooit gaan genezen zo. MAar goed, ben nu bezig met igf+hgh dus wie weet!
 
Back
Naar boven