MuscleMeat

Peesontsteking

Bezoekers in dit topic

CrazeDawg

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2009
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Hallo iedereen,
Ben eindelijk geregistreerd, ik zal gelijk overgaan naar het probleem die mij dwars zit.

Ik ben afgelopen september gestopt met trainen, toen was ik 7 maanden aan het trainen. Maar ja vanwege te ingewikkelde opleiding had ik geen tijd meer om aan me zelf te werken tot nu, nu ik gestopt ben met de opleiding. :D

Gisteren ben ik eindelijk wezen trainen, en hele nacht heb ik niet geslapen, omdat mijn pezen waren ontstoken. Vanmorgen toen ik in de spiegel ging kijken hoe erg het was, was het opgezwollen. Opzwelling voelde warmer aan dan de rest van mijn lichaam. De opzwelling zat dan ook aan de triceps kant net boven de elleboog, zegmaar waar je de bot kan voelen van de joint van boven arm bot en onderarmbotten.

Kan hierdoor mijn arm niet volledig streken en buigen.

Zit even in moeilijke situatie waarbij ik op het moment geen huisarts heb:p

Ik denk dat het komt omdat ik iets te vel weer er tegen aan ben gegaan. In plaats dat ik mijn spieren liet wennen eerst.

Maar ik zelf vind van niet, heb dan ook maar paar oefeningen gedaan, Borst Incline Dumbbell Bench Press, 12-14-16kg. al niet te veel reps. Erna rug cable pulldown 3 sets, opbouwend gewicht laatste set 40. en cable pull zegmaar voor de bredte van de rug ook 3 sets, opbowend laatste set 40. Schouders met press machine, ook weer 3 sets opbowend gewicht. En als laatste trapezium 3 sets 20/22.

Zou dat aan mijn te intensive begin liggen?
Welke tips zijn er om de gezwel er sneller uit te halen?
En gewoon tips zijn ook welkom.

Grtz, en alvast bedankt
 
Pezen gaan niet van het ene op het andere moment ontsteken.

Als je langere tijd niet hebt getraind, zeker als de periode dat je wel hebt getraind ook kort is geweest, moet je rustig aan beginnen. Wat meer herhalingen met minder gewicht. Je lichaam moet weer wennen.
 
Back
Naar boven