Fitness Seller

Pehr - Stronglifts Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hele discussie over dus die ga ik hier niet voeren. ;)
Melk en kaas daar zitten foute stoffen in. Niet iedereen reageert hetzelfde dus hoeft niet perse zo te zijn. Maar melk en melkproducten maken je huid dikker/vetter.
Maar dit is mijn menig en mijn begeleider deelt deze. :)
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Wat een k*ttijd!
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Fijne vakantie vent! Geniet ervan!
 
Geniet ervan!:D

Ik deel wel de mening dat melk en kaas wel een no-go zijn voor een echte droog fysiek..foor een clean bulk zou je misschien wel IIFYM (If it fit your macro's) aanhouden.

Wil je een keer echt cutten dan moet voor de meeste mensen zuivel eruit (kwark/kaas/melk etc)

Maar goed, nu eerst genieten! Tot de 30e!:D
 
Geniet ervan!:D

Ik deel wel de mening dat melk en kaas wel een no-go zijn voor een echte droog fysiek..foor een clean bulk zou je misschien wel IIFYM (If it fit your macro's) aanhouden.

Wil je een keer echt cutten dan moet voor de meeste mensen zuivel eruit (kwark/kaas/melk etc)

Maar goed, nu eerst genieten! Tot de 30e!:D

Ik heb met 3 liter melk per dag naar gecut.
 
Ik heb met 3 liter melk per dag naar gecut.
Denk dat ecto's/meso's het wel redelijk kunnen handelen..ben je meer endo dan gaat het niet lukken. En denk dat naar bijvoorbeeld 4% bf ook niet mogelijk is met melk/kwark in het dieet.

Niet iedereen is hetzelfde, maar heb zelf ondervonden dat mijn huid aanzienlijk dunner werd toen ik mijn kwark en melk uit mijn dieet haalde (en natuurlijk wel aanvulde met andere producten)
 
-
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug! Klinkt als een goede vakantie!!

Goede jaarwisseling alvast!!:D
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Het zit allemaal nietee pik!
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven