MuscleMeat

Peijs verbiedt losse spullen in auto

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
AMSTERDAM - Om de veiligheid in auto's te verhogen mogen vanaf 1 januari 2006 losse spullen niet langer in een rijdend voertuig liggen. Paraplu's, stratenboeken en andere, bij een botsing of noodstop gevaarlijke, projectielen mogen niet meer in een personenauto rondslingeren.

Minister Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) heeft deze maatregel laten vastleggen in het nieuwe voertuigreglement. Losliggende voorwerpen in de auto kunnen bij onverwachte bewegingen op de weg voor ernstig letsel zorgen. Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article22929091.ece?rss


Welja, hoeveel $$$$ zal dit opleveren in 2006?! :mad:

Niet dat de politie hier gericht op gaat controleren natuurlijk, want zo zijn ze niet. :o
 
Wat een onzin zeg, dalijk mag je maar 1 passagier meenemen omdat de andere ook gewond kan raken bij een ongeluk.. ???
 
Jezus, dat mens had zeker niks nuttigers te doen.
 
Als ik ga trainen heb ik altijd m'n handdoek en sportkleren op de bijrijdersstoel, incluis rijbewijs en verzekeringsshit zou dat wel mogen ???

Uiteraard levensgevaarlijk natuurlijk, die handdoek kan in m'n gezicht vliegen als ik een aanrijding krijg en dan zie ik niets meer, of dat rijbewijs kan net met een punt in mn oog vliegen. :rolleyes:
 
Dan mag zij mijn auto elke keer komen opruimen..want ik doe het niet....

Het moet toch niet erger worden.....
 
k*t HOER?? :yes: :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een triest mens, is zij ook niet degene die tegen suv's is ?
 
MightyDuck zei:
Als ik ga trainen heb ik altijd m'n handdoek en sportkleren op de bijrijdersstoel, incluis rijbewijs en verzekeringsshit zou dat wel mogen ???

Uiteraard levensgevaarlijk natuurlijk, die handdoek kan in m'n gezicht vliegen als ik een aanrijding krijg en dan zie ik niets meer, of dat rijbewijs kan net met een punt in mn oog vliegen. :rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon een helm dragen is wel zo veilig, werkt ook voor agressieve zonnebloemen. :D
 
bartp zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon een helm dragen is wel zo veilig, werkt ook voor agressieve zonnebloemen. :D


ja goed idee, maar dan ook een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

veiligheidsbril :cool:
 
Nog ff en je mag nog geen scheet in je eigen hut laten...

idioterie is het.. van de bovenste plank. Gewoon weer een extra melkkoe voor de overheid.
 
"Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien. "

Vaak??? Zijn daar statistieken van dan? Denk je nu echt dat er iemand last heeft van die voorwerpen in een (zwaar) ongeval? Gaat eerder om de externe impact van andere voertuigen dan om wat rommel die rondvliegt. Is dat mens helemaal dement ofzo?
 
Big_T zei:
"Is dat mens helemaal dement ofzo?
Ik d'r meer als een anorgastische grijze muts die haar frustraties tracht om te zetten in nuttige bijdragen voor de maatschappij...maar de plank weer eens misslaat.

Allemaal slappe hap.. ze zouden eens flink geld beschikbaar moeten stellen voor bestuurders van dit land.. Een al eerder aangehaalde quote is hier zeker op zijn plaats "if you pay peanuts, you get monkeys". Fatsoenlijke bestuurders en top managers halen hun neus op voor het schijntje wat je krijgt als je in de politiek stapt.. logisch dat de wannabe's de mooie zetels gaan bezetten met dit soort wanpolitiek als gevolg..

En nu ga ik eten.. begin een beetje knorrig te worden volgens mij :o
 
nou nou nou, wordt ze meteen uitgemaakt voor k*thoer. dat vind ik wel erg ver gaan hoor.

ff offtopic: waarom is mijn post over dildo's en mr. j verwijderd ???
 
SSSSSSSht stil nou,straks hoort ze het nog!
Voor je het weet rij je straks met twee dranghekken achter je voorstoelen!

Of gaat je ziekenfonds premie weer omhoog omdat paraplu punten in je rechterhersenkwab uit het pakket geschrapt worden :(
 
Big_T zei:
"Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien. "

Vaak??? Zijn daar statistieken van dan? Denk je nu echt dat er iemand last heeft van die voorwerpen in een (zwaar) ongeval? Gaat eerder om de externe impact van andere voertuigen dan om wat rommel die rondvliegt. Is dat mens helemaal dement ofzo?

'Wegwerken begrotingstekort' are today's magic words! :(


boogie zei:
nou nou nou, wordt ze meteen uitgemaakt voor k*thoer. dat vind ik wel erg ver gaan hoor.

ff offtopic: waarom is mijn post over dildo's en mr. j verwijderd
???

Wat denk je van onzin in een serieus topic?
 
K*tregering zal nog wel meer regeltjes en wetten gaan bedenken om geld binnen te trekken......

Nederland = verzorgingsstaat :rolleyes:

Nederland is een rechtsstaat
 
Big_T zei:
"Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien. "

Het is inmiddels bewezen dat radicale rondvliegende Moslims gevaarlijker zijn. ;)

Wanneer gaat de overheid daar eens preventief tegen optreden, ipv het immer bekende mosterd na de maaltijd.

Voor elke regel en wet die erbij komt, kunnen ze ook een boefje in de handboeien slingeren of bijvoorbeeld eens naar behoren berechten
 
MrJ zei:
Wat denk je van onzin in een serieus topic?

offtopic!: @MrJ woow word het hier zo serieus dan :eek:
en daarbij ik vraag me af waarom mijn reactie werd verwijderd!
dit was een serieuze reactie die ik hier had geplaatst!..ik dacht dat iedereen nog een eigen mening mocht hebben over bepaalde zaken pfff.
enfin kom verwijder deze maar ook nu je toch leuk bezig bent
damn maat
 
Laatst bewerkt:
Het is weer te gek voor woorden.
 
Weet je wat ook zeer veilig is; met z'n alle overal max 30 km/h gaan rijden.
Tyfus zeg, het kan altijd veiliger en beter, maar dit gaat wel erg ver vind ik,
 
bartp zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon een helm dragen is wel zo veilig, werkt ook voor agressieve zonnebloemen. :D

BERTJE VISSER!!!!! :D:D:D

maar k kan me hier wel in vinden eigenlijk (blijkbaar als enige)

een pc, monitor en weet ik wat allemaal nog meer op 120 km/h
U(k)=0,5m * v^2
en daarnaast: losliggende meuk op de vloer van een auto kan onder een rempedaal schieten (drankflesjes e.d.)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven