MuscleMeat

Peiling Nederlandse / Europese Verkiezingen + Stemtest

Europese verkiezingen verkiezingen 2009: wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 0 0,0%
  • PVDA

    Stemmen: 1 1,6%
  • VVD

    Stemmen: 5 8,2%
  • Groenlinks

    Stemmen: 2 3,3%
  • SP

    Stemmen: 3 4,9%
  • Christenunie-SGP

    Stemmen: 0 0,0%
  • D66

    Stemmen: 5 8,2%
  • Newropeans

    Stemmen: 1 1,6%
  • Europa voordelig! & Duurzaam

    Stemmen: 0 0,0%
  • Solidara

    Stemmen: 0 0,0%
  • Partij voor de Dieren

    Stemmen: 2 3,3%
  • EKP

    Stemmen: 0 0,0%
  • De groenen

    Stemmen: 1 1,6%
  • Partij van de Vrijheid

    Stemmen: 28 45,9%
  • Liberaal Democratische Partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • PEP

    Stemmen: 0 0,0%
  • Libertas

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blanco/ongeldig

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben (nog) niet stemgerechtigd

    Stemmen: 2 3,3%
  • Ik stem niet

    Stemmen: 4 6,6%
  • Ik ben een Belg.

    Stemmen: 7 11,5%

  • Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zodat je op de grachtengordel een mannelijk lotgenoot innig kunt vasthouden zonder dat een Berber verhit bloed krijgt. Realisme.

Toch wel sneu dat Nederland deze groepen binnen zijn landsgrenzen heeft. Ben het helemaal eens met Poetin, mannelijkheid is een solitaire beer zijn in de heuvels van de natuur.


En dan door de nieuwe premier van Rusland voor de lol te worden afgeschoten tijdens een plezier jachtje...

;)
 
Er is geen enkele partij die ik op dit moment mijn stem zie vertegenwoordigen.

PVV --> stelletje hypocriete leeghoofden die alleen maar uit zijn op macht.

VVD --> neo-liberale geld is belangrijker dan mensen partij. klaten arme mensen meer betalen zodat rijken minder hoefen bij te dragen.

CDA --> ik ben geen christen

SGP --> ik ben ook geen christen fundamentalist

CU --> ik ben nog steeds geen christen...ook al hebben ze veel verstand van staatskunde.

PvdA --> stelletje klasse verraders en een grote verzameling aan leugenaars.....de meeste lagere leden hebben het hart op de juiste plaats...maar wat er op de eerste plaatsen in de lijst staat is niet echt veel.

D66 --> vage partij...zegt het een en doet het ander...af en toe zeggen ze goede dingen. Pechtold is een geschikte kerel.

SP --> Partij die haar basis principes opzij heeft gezet voor de vage term "solidariteit". Maar is wel actief en als ze wat zeggen dan staan ze er ook voor. Komen op voor mensen zonder geld...en dat bevalt me wel. Maar ja...als je je oorsprong hebt in het Marxisme en je zet dat overboord omdat dat electoraal beter uitkomt...wat ben je dan nog?

Groenlinks --> De enige partij die in haar laatste landelijke programma privacy heel erg hoog op de prioriteitenlijst had staan. Verder een te hoog grachtengordel gehalte.

Partij voor de Dieren --> Just to **** the system en dat wicht is wel te doen :)

de Groenen --> Zijn lekker klein en kunnen dus niet al te veel kwaad. Maar ja...zijn klein...en zijn bomen belangrijker dan mensen? De groenen in duitsland zijn eigenlijk ook een stelletje hypocrieten. dus?



De rest ken ik niet....of niet goed genoeg om inhoudelijk een oordeel over te geven.

Nog geen idee...
 

Hier kwam ik dus op uit via de kieswijzer. Maar ik heb de debaten gevolgd en ik twijfel om gewoon helemaal niet te gaan stemmen. Het is echt allemaal crap. Er is gewoon géén partij waar ik me helemaal in kan vinden. De VVD gaat het niet meer woorden denk ik, vooral na dit gelezen te hebben:

http://www.palestina-komitee.nl/NPK-berichten/124

Ik heb echt een ****ing grafhekel aan Israel. Dan ben ik het het nog eerder eens met groenlinks.

Sowieso gingen de debaten ook echt over nogal onbelangrijke zaken en kan ik alleen maar zeggen op welke partijen ik ECHT niet ga stemmen (d66, cu, pvv, cda, die partij met die moslim als lijstrekker, PvdD). Libertas sprak me op enkele punten nog wel aan, maar faalde hem ook wel op enkele punten zwaar voor mij (geen duidelijke uitspraak doen over bepaalde onderwerpen zoals t homohuwelijk etc.)

Moeilijk, moeilijk:o
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
9qd840.png
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ligt vrij dicht bij elkaar dus.
 
PVV/VVD

Ik wil in ieder geval kernenergie
 
is het waar dat als je niet stemt dat je stem naar de grootste partij gaat?
 
Mijn ID kaart is verlopen, kan ik nu nog gaan stemmen?
 
1: PVV
gedeelde 2e plek: VVD, CDA en EPP
5: SP
6: Pvda

alleen jammer van de PVV dat ze het oneens zijn de stelling dat Europa geen stengere milieuwetten zou moeten hebben omdat andere grote landen het ook niet doen.

Ik bedoel iemand moet een voorbeeld geven! We kunnen niet de vinger naar elkaar gaan wijzen.

Als argument hebben ze dan, het is niet voor Europa om te beslissen:
Dat is al heel dom, dat betekent als we in Nederland milieubewust zijn dat ze in andere landen nog wel onze lucht vervuilen.

En dat Europa niet het braafste jongetje van de klas moet zijn: Waarop ik zeg: Wie gaat dan het voorbeeld geven?
 
Laatst bewerkt:
volgens die stemwijzer staat SP bovenaan voor mij, vreemd :P
 
Mijn burgerplicht gedaan, PVV gestemd!
 
D66 gestemd.
 
Zwarte donderdag voor nederland.
Toch blij dat Groenlinks en D66 degelijk hebben gedaan :)
 
Back
Naar boven