Fitness Seller

Pens

Bezoekers in dit topic

martossw

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2010
Berichten
1.149
Waardering
57
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Ik ben dus 3 weken weg geweest. Veel slecht voedsel gehad , veel bier etc... weinig beweging (0,0 getraint)

Nu ben ik weer terug en ben ik veel massa (spieren) verloren.. heb wel een pens gekregen :o . Nu wil ik die pens er graag weer af hebben, maar ondertussen wel me massa op me armen,borst ,schouders etc weer terug krijgen.
Doe gewoon me oude schema weer (4 daagse split) en eet ook weer gezond en veel :D .
Engiste wat ik er nu extra bij doe is 4x per week 6km hardlopen... is dit verstandig? Ik wil z.s.m me massa weer terug hebben, werkt dit hardlopen niet averechts? Of kun je prima gainen en gewoon 4 dagen per week hardlopen om je buikje weg te werken?


Bedankt alvast!
 
Veel massa verloren is vaak een illusie als je terug komt van een 'geniet' vakantie. Omdat je voeding minder was zag je er minder vol (qua vvm) uit en lijk je vetter. Als je een week bulkt en op rustdagen/'s Ochtends wat cardio doet ben je zo weer terug. Daarna gewoon verdergaan waar je gebleven was.
 
Train je dan ook 4x per week?
Als je het vol kan houden lijkt het me prima, zorg wel dat je genoeg eiwitten binnen krijgt voor spieropbouw.
 
hardlopen hoeft niet je kt in de weg te zitten.

Geef het twee weken en dan zie je waarschijnlijk dat een groot gedeelte al weer weg is.:D
 
Train je dan ook 4x per week?
Als je het vol kan houden lijkt het me prima, zorg wel dat je genoeg eiwitten binnen krijgt voor spieropbouw.

Ja 4x per week gewoon kracht trainen in de sportschool. Voedingsschema is dik in orde. Dat hardlopen doe ik vaak na de krachttraining, spring ik in de auto en ga ik thuis meteen hardlopen, na die tijd lekker douchen.

Ik had voor vakantie ook al best een pensje... maar had ook flink gebulkt.... (nu is hij echt te dik voor mij doen) ben een ecto maar moet met stappen continu m'n buik inhouden :cool:
 
Back
Naar boven