XXL Nutrition

pensioen leeftijd terug van 67 jr naar 65 jr ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

specialpaint

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
3.320
Waardering
478
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
dbb ers

help mij even uit mijn droom kan iemand mij even uitleggen toen de ING BANK bankroet ging en de toen huidige minister bos de boel opkocht , en de pensioen gerechtigde leeftijd van 65 jaar naar 67 jaar ging

dit nu terug gedraaid word omdat de bank zijn schulden heeft afbetaald en de huidige directeuren nu tonnen per jaar extra salaris krijgen

of mis ik iets ????

opa
 
huge hefner is 80 gaat toch ook niet op pensioen
 
huge hefner is 80 gaat toch ook niet op pensioen

die betaalt ook geen premie he ?? en onze premie word ook door de pensioenfondsen vergokt op de aandelenmarkt ..
 
je bedoelt de uitbetaling van de premie indien je pensioensparen doet bij mij word die uitbetaald op 65j maar ben niet bij Ing.

is wel een nieuwe wet in Belgie dat je tot je 67 moet werken, beetje raar wel had ik nog niet bij stil gestaan eigenlijk.
 
je bedoelt de uitbetaling van de premie indien je pensioensparen doet bij mij word die uitbetaald op 65j maar ben niet bij Ing.

is wel een nieuwe wet in Belgie dat je tot je 67 moet werken, beetje raar wel had ik nog niet bij stil gestaan eigenlijk.

bij het opkopen van de ing bank door minister bos (financiën) werd het Nederlandse volk opgezadeld met 2 jaar extra werken voor je met pensioen mocht nu ze schuldenvrij zijn zou je toch denken het gaat weer terug maar dat gebeurt denk ik nooit.. denk aan kwartje van kok ..
 
bij het opkopen van de ing bank door minister bos (financiën) werd het Nederlandse volk opgezadeld met 2 jaar extra werken voor je met pensioen mocht nu ze schuldenvrij zijn zou je toch denken het gaat weer terug maar dat gebeurt denk ik nooit.. denk aan kwartje van kok ..

Of denk bijvoorbeeld aan de 1000 euro per persoon die destijds door Rutte was toegezegd. Allemaal leugens ten top!
 
Omdat banken enerzijds in hun oude gedrag vervallen wanneer het weer wat beter lijkt te gaan en aan de andere kant omdat zij het nodig achten bepaalde bestuurders te belonen voor geleverde prestaties en deze tegelijkertijd voor langere tijd aan zich proberen te binden door middel van deze beloningen.
 
dbb ers

help mij even uit mijn droom kan iemand mij even uitleggen toen de ING BANK bankroet ging en de toen huidige minister bos de boel opkocht , en de pensioen gerechtigde leeftijd van 65 jaar naar 67 jaar ging

dit nu terug gedraaid word omdat de bank zijn schulden heeft afbetaald en de huidige directeuren nu tonnen per jaar extra salaris krijgen

of mis ik iets ????

opa

Ja want de enige reden dat de pensioensleeftijd naar 67 ging was omdat de ING genationaliseerd werd... :rolleyes:
 
bij het opkopen van de ing bank door minister bos (financiën) werd het Nederlandse volk opgezadeld met 2 jaar extra werken voor je met pensioen mocht nu ze schuldenvrij zijn zou je toch denken het gaat weer terug maar dat gebeurt denk ik nooit.. denk aan kwartje van kok ..

Vergrijzing
 
dbb ers

help mij even uit mijn droom kan iemand mij even uitleggen toen de ING BANK bankroet ging en de toen huidige minister bos de boel opkocht , en de pensioen gerechtigde leeftijd van 65 jaar naar 67 jaar ging

dit nu terug gedraaid word omdat de bank zijn schulden heeft afbetaald en de huidige directeuren nu tonnen per jaar extra salaris krijgen

of mis ik iets ????

opa

Dat is een behoorlijke nachtmerrie opa, die droom van jou.
Ik heb het nou zo'n 6x overgelezen maar ik begrijp niet wat je bedoelt. :)
 
Dat is een behoorlijke nachtmerrie opa, die droom van jou.
Ik heb het nou zo'n 6x overgelezen maar ik begrijp niet wat je bedoelt. :)

Hij denkt dat doordat de ING weer geprivatiseerd wordt, de pensioensleeftijs weer naar 65 kan...
 
Wordt er in NL gekeken naar de loopbaanjaren?
 

Dit inderdaad

Er zijn meer arbeidskrachten nodig om de markt staande te houden en de pensioenen te betalen (ook minder pensioen dus, dat krijg je later), heeft weinig met de ING te maken.
 
Dit inderdaad

Er zijn meer arbeidskrachten nodig om de markt staande te houden en de pensioenen te betalen (ook minder pensioen dus, dat krijg je later), heeft weinig met de ING te maken.

Heeft eigenlijk met AOW te maken en minder met pensioen.
 
dbb ers

help mij even uit mijn droom kan iemand mij even uitleggen toen de ING BANK bankroet ging en de toen huidige minister bos de boel opkocht , en de pensioen gerechtigde leeftijd van 65 jaar naar 67 jaar ging

dit nu terug gedraaid word omdat de bank zijn schulden heeft afbetaald en de huidige directeuren nu tonnen per jaar extra salaris krijgen

of mis ik iets ????

opa

Waar staat dat het een met het ander te maken heeft ?


Waarom de AOW wijzigt

Door de vergrijzing neemt het aantal mensen dat recht heeft op AOW toe met ongeveer 2 miljoen. Nu staan er tegenover elke AOW-er 4 werkenden. In 2040 is dat gedaald tot 2 werkenden. Dit betekent dat minder mensen de uitgaven voor de AOW moeten opbrengen. Terwijl de kosten van de AOW naar verwachting oplopen van € 30 miljard nu, tot ongeveer € 50 miljard in 2040.

dus nee :)
 
mensen die nu rond de 30 zijn mogen nog lang lang werken :(
 
Back
Naar boven