Fitness Seller

pensioen leeftijd terug van 67 jr naar 65 jr ?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gezien de bevolkingsgroei blijft afnemen lijkt het me ook niet dat hier snel verandering in gaat komen.
 
Vaak denk ik nee specialpaint heeft nu echt een nieuw dieptepunt te pakken, en toch flik je het weer kerel. Fijn weekend.
 
punt 1.. het was niet de ING BANK maar de ABN/ AMRO BANK ..

punt 2.. vandaag nieuws gezien ??? 100.000 euro per jaar erbij voor bestuursleden heel politiek 2e kamer spreekt schande abn /amro is een staatsbank he ?? van wie is dat geld ??? van jullie sukkels

jullie moeten nog gemiddeld nog 35-40 jaar werken en ik heb dieptepunt bereikt ( goodfellas)

door die overname door minister bos moet ik nu 2 jaar langer werken voor mijn pensioen als het er nog is tegen die tijd gaat om principe ze stelen van mij en belonen zich er daarna ook nog mee met salaris verhoging

leef maar lekker nu wil jullie wel eens horen als ze jullie pensioen om zeep hebben geholpen whaaaaaaaaaaaaaa
 
werken is fijn en gezond
 
werken is fijn en gezond

ja mee eens maar ik wens wel beloond te worden en niet bestolen. en helemaal van mijn duur verplichte afgedragen premies
 
mja de boer werkt zich kapot op zen veld terwijl de koning in weelde leeft, altijd zo geweest zal altijd zo zijn.
 
Gezien de bevolkingsgroei blijft afnemen lijkt het me ook niet dat hier snel verandering in gaat komen.

En het gedeelte van de bevolking dat wel groeit betaalt geen belasting. :trollface:
 
Vind het wel grappig dat mensen van mijn leeftijd al zeiken dat ze een paar jaar langer moeten werken
Alsof je zo'n kutbaan hebt dat je niet kan wachten totdat je met pensioen gaat

pensioen leeftijd wordt gekoppeld aan de levensverwachting volgens mij (tenzij CAO)
 
Vind het wel grappig dat mensen van mijn leeftijd al zeiken dat ze een paar jaar langer moeten werken
Alsof je zo'n kutbaan hebt dat je niet kan wachten totdat je met pensioen gaat

pensioen leeftijd wordt gekoppeld aan de levensverwachting volgens mij (tenzij CAO)

Is volgens mij vooral een begrotingsplaatje. AOW uitkeringen die nu uitgekeerd worden, worden direct gefinancierd door de mensen die ook op dit moment premie betalen. Dus als er meer uitkeringen betaald moeten worden, moeten er meer premies betaald worden. Maar omdat er niet genoeg mensen zijn, laten ze deze groep mensen maar gewoon langer betalen om dat 65+ overschot te compenseren.







punt 1.. het was niet de ING BANK maar de ABN/ AMRO BANK ..

punt 2.. vandaag nieuws gezien ??? 100.000 euro per jaar erbij voor bestuursleden heel politiek 2e kamer spreekt schande abn /amro is een staatsbank he ?? van wie is dat geld ??? van jullie sukkels

jullie moeten nog gemiddeld nog 35-40 jaar werken en ik heb dieptepunt bereikt ( goodfellas)

door die overname door minister bos moet ik nu 2 jaar langer werken voor mijn pensioen als het er nog is tegen die tijd gaat om principe ze stelen van mij en belonen zich er daarna ook nog mee met salaris verhoging

leef maar lekker nu wil jullie wel eens horen als ze jullie pensioen om zeep hebben geholpen whaaaaaaaaaaaaaa

Sorry opa, maar je snapt er echt geen ene pest van. Die salarissen hebben echt niks met AOW leeftijd te maken. Sterker nog als 20 mensen 100.000 omhoog gaan is dat maar 2 miljoen. Wauw wat moet daar veel belastinggeld voor worden opgehaald. 2 jaar extra werken komt door een tekort in de miljarden.

Zie het zo: jij verdient 1000 euro, maar het onderhoud van je kinderen kost je 1500 euro. Dus je moet meer werken. Zo werkt het nu met de AOW en de aow leeftijd. De huidige beroepsbevolking harkt niet genoeg premiegelden binnen om de 65+'ers van hun aow te kunnen voorzien, dus moeten ze steeds langer blijven werken omdat die groep 65+'ers blijft groeien ten opzichte van de werkenden.
 
punt 1.. het was niet de ING BANK maar de ABN/ AMRO BANK ..

punt 2.. vandaag nieuws gezien ??? 100.000 euro per jaar erbij voor bestuursleden heel politiek 2e kamer spreekt schande abn /amro is een staatsbank he ?? van wie is dat geld ??? van jullie sukkels

jullie moeten nog gemiddeld nog 35-40 jaar werken en ik heb dieptepunt bereikt ( goodfellas)

door die overname door minister bos moet ik nu 2 jaar langer werken voor mijn pensioen als het er nog is tegen die tijd gaat om principe ze stelen van mij en belonen zich er daarna ook nog mee met salaris verhoging

leef maar lekker nu wil jullie wel eens horen als ze jullie pensioen om zeep hebben geholpen whaaaaaaaaaaaaaa

Wat Eddine idd zegt, verder niets aan toe te voegen. Reageer alleen maar om te zeggen dat je echt een simpele bent :roflol:
 
Wat voor werk doet opa dan eigenlijk? vroeg het me gewoon af...
 
Schilder ofzo
 
:roflol::roflol:

GVD dit meen je niet..
ja, en ik rook zo af en toe een :joint: maar er zijn meer mensen die drugs(alcohol) gebruiken :P
 
Prachtig om te zien hoe iemand zo in zijn eigen wereldje kan leven zonder enig realiteitsbesef.
 
:roflol::roflol:

GVD dit meen je niet..
ja, en ik rook zo af en toe een :joint: maar er zijn meer mensen die drugs(alcohol) gebruiken [emoji14]
Volgens mij gebruik jij veel meer met je emoties die alle kanten opvliegen
Brb rage post brb edit brb huilen
 
Prachtig om te zien hoe iemand zo in zijn eigen wereldje kan leven zonder enig realiteitsbesef.

ach wat leuk om te lezen ik werk al bijna 30 jaar en heb van het hele arbeid proces meer meegemaakt dan jullie samen ooit zullen doen. jullie leven nu kijken totaal niet vooruit trainen , kuren , blowen en elk weekend festival etc etc

hoe de pensioenen . arbeidsmarkt . wao. etc etc nu is weet ik wel . ik heb maar 1 vraag gesteld en meer niet

door de overname van . abn /amro door de regering is het nederlandse volk verplicht 2 jaar langer te werken voor de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt word dat was de enige reden om de schuldenlast van de regering op te vangen dit vanaf een bepaald geboorte jaar en daar zit ik in. dus ik ben de lul

jullie moeten nog maar zien of je je pensioen nog haalt waarschijnlijk is het er dan niet meer of ben je dood door de roids dus leef er maar lekker op los

en ja ik ben idd schilder/spuiter/ uitvoerder en heb een goede baan kan kopen wat ik wil en ga 3x per jaar op vakantie en leef de leven whaaaaaaaaaaaa

opa
 
ben al jaren niet meer op vakantie geweest moet alles aan de belastingen geven elk jaar. betaald goed in't zwart dan dat schilderen.
ook heb ik geen geld voor festivals of drugs :(
 
Ben blij dat je niet bij een krant werkt. Zou helemaal gek worden als ik dit iedere ochtend zou moeten proberen te ontcijferen.
 
Back
Naar boven