MuscleMeat

Pentagon wil preventief nucleaire wapens kunnen inzetten. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dit weer typisch een uitspraak voor amerika, al zal Axestream nu wel boos op me worden.:o
 
big kelvin zei:
Ja net wat ik zij irak enzo die bin laden en als hij in polen zit shit happens.
Gefeliciteerd, het is je gelukt om me na 2 jaar op DBB voor het eerst negatieve karma uit te laten delen.
 
dr. Gonzo zei:
Gefeliciteerd, het is je gelukt om me na 2 jaar op DBB voor het eerst negatieve karma uit te laten delen.
Knap he :cool:
 
run-ner zei:
wat vind je dan zo verkeerd aan kernENERGIE?

T gaat om nogal precaire toestanden... Kernenergie is geen kinderspel. en gezien het feit dat in praktisch alle gevallen er echt geld met zo'n ding moet worden VERDIEND, zal er echt altijd wel een stel klootzakken zijn dat de winst voor de veiligheid laat gaan. Miss is het hier in Nederland redelijk oke, maar als op een gegeven moment aan gammelahoeroe land een kerncentrale wordt verkocht, heb ik al snel geen hoge pet op van de veiligheid...
Niet omdat ik zo erg pro natuur ben of zo, maar gewoon qua voortbestaan van grote groepen mensen (hetgeen natuurlijk wel een duidelijk verband met elkaar heeft..,)
 
vind het helemaal niet beangstigend. Iedereen kankerd op de VS de laatste tijd (beetje nieuwe trend) maar zij zijn wel het voorbeeld van een democratie.

We moeten niet zo miepen over de VS, 60 jaar terug hebben ze nog voor ons een paar miljoen mensen opgeofferd!!

Als wij als Europa gewoon bondgenoten blijven is er niks aan de hand. We moeten juist de VS alle steun geven, ipv er heletijd op te kankeren. ben blij dat een supermacht aan 'onze' kant staat! Of had je liever zo'n primitief land als Korea of een of ander moslim-land als supermacht of als nucleaire vijand?

jij vind het dus niet gevaarlijk dat een land met zo'n verschrikkleijke reputatie als de vs deze verklaring doet?

de vs toont nog maar eens zijn hypcriet en gevaarlijk gezicht
 
VS is democratischer als Nederland. Dat Bush gewonnen heeft, heeft te maken met het gewicht van bepaalde stemmen.

VS heeft een duidelijke scheiding van machten, trias politica (Montesquie) ofwel scheiding van rechterlijke, bestuurlijke en wetgevende macht.

Hier in Nederland worden de rechters benoemd via de regering en heeft de regering besturende en wetgevende macht. Dus in dat opzicht zit de VS democratischer in elkaar dan Nederland.

En tja, over corruptie heb je wel gelijk in, maar waar is dat niet? Hier in ons land zijn de politici ook corrupt en de helft van de politie-agenten zijn verslaafd, dealen of houden zich bezig met andere criminele activeiten..

Overal waar sprake is van macht, is ook sprake van machtsmisbruik.

maar man toch, de rechters van de supreme court worden aangesteld door de president van de vs. Waar haal jij je info man?!
 
Ze zouden nog wel eens rare dingen kunnen gaan doen als ze daadwerkelijk op het punt staan hun positie als wereldmacht te verliezen. Een kat in het nauw...

Ik zie ze nog niet China nuken omdat ze hun positie aan het verliezen zijn.. Als ze dat ooit zouden overwegen denk ik niet dat ze het zouden halen.. :D
 
Opzich logisch, maar dan moeten ze wel 100% zeker zijn van die dreiging. Niet het Irak werk waarvan we nog steeds niet met zekerheid kunnen zeggen dat die wapens er waren of nu nog aanwezig/verplaatst zijn.
 
Opzich logisch, maar dan moeten ze wel 100% zeker zijn van die dreiging. Niet het Irak werk waarvan we nog steeds niet met zekerheid kunnen zeggen dat die wapens er waren of nu nog aanwezig/verplaatst zijn.

Die wapens waren er niet. Als saddam ze toch zou gehad hebben, zou hij ze echt wel gebruikt hebben toen de amerikanen binnenvielen, denk je niet.


tevens was de cia er zekervan dat ze wisten waar de wapens lagen en gaven de inspecteurs de juiste locaties. Die plekken bleken vol stof te liggen en er was geen radioactiviteit te bespeuren.

grote onzin waar amerika-fielen nog steeds twijfel trachten over te zaaien.
 
Laatst bewerkt:
13 september 2005
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven