AndroidHealthClinic

Pentagon wil preventief nucleaire wapens kunnen inzetten.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als wij als Europa gewoon bondgenoten blijven is er niks aan de hand. We moeten juist de VS alle steun geven, ipv er heletijd op te kankeren. ben blij dat een supermacht aan 'onze' kant staat! Of had je liever zo'n primitief land als Korea of een of ander moslim-land als supermacht of als nucleaire vijand?

ik kots op die "if your not with us, your against us" mentaliteit
 
RubenSossa zei:
Eigenlijk is Amerika altijd samen met Rusland de Wereldmacht geweest. Wat stelt Europa en hun VN nou eigenlijk voor? Helemaal niks..
Dat zou ik niet zeggen , denk dat wij door ons individueel samen zijn sterker zijn dan de meeste zouden denken .
Onze macht is ook eigen geld per land en ermee doen wat we willen , terwijl Amerika met zijn grote pot voor iedereen soms wel fout investeerd zoals laatst maar weer eens is bewezen met Katerina .

Een groep enkel en alleen beoordelen aan zijn trefkracht in oorlogstijden vind ik fout , ik bekijk de zaken liever over de gehele lijn en dan hebben de Amerikanen veel minder dan wij .
 
Hehe krijgen ze verstand gewoon een bom op die oostblok landen en het is over en ja wij helpen en dan.
 
Eigenlijk is Amerika altijd samen met Rusland de Wereldmacht geweest. Wat stelt Europa en hun VN nou eigenlijk voor? Helemaal niks..

en we zagen wat de o zo grote amerika voorstelde tijdens katrina: niks noppes nul zero
 
big kelvin zei:
Hehe krijgen ze verstand gewoon een bom op die oostblok landen en het is over en ja wij helpen en dan.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :D

omg de onwetendheid :D
 
EricR zei:
USA heeft zich in de oorlogsjaren opgeofferd omdat ze het grote 'Rode' gevaar zagen. Zo nobel waren ze niet met inmenging tijdens de Tweede Wereldoorlog, pas na Pearl Harbor is de oorlog dicht bij huis gekomen en is de USA ook in actie gekomen.

Ik vind het momenteel niet een supermacht waar je de kant van moet kiezen, daarvoor heeft de USA in de laatste 50 jaar te veel vervelende trekjes gehad. Veel gewapende conflicten ter wereld kiest de USA een kant, maar als puntje bij paaltje komt is de USA als eerste weg uit zo'n land. Genoeg landen die op apegapen liggen dankzij de inmenging van de USA.
en zo is het maar net ..

Amerika is nu eenmaal zo een Alexander staat die niks zal doen waar het geen baat bij heeft . Vroeger kleedde ze het misschien nog wat aan maar dat doen ze nu ook al niet meer .

Misdadigers onder het mom van dat het goed is , ja sorry maar zo lopen er wel een hoop gekken rond . Trouwens telkens die God shit van Bush komt er bij mij ook de strot uit , wie is er eigenlijk de fundamentalist ??

Probleem is wel dat die Amerikanen hun positie voor niks zullen afgeven , dat vind ik beangstigend , dat ze het op een bepaald punt niet meer achter de schermen kunnen regelen en er echte conflicten onstaan .
 
big kelvin zei:
Ja man dan is dit gezeur wel af geen gezanik meer gewoon boem en weg toch.

dude dit is het oostblok
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga je polen enzo nuken? :o
 
'Hun VN'? Europa heeft minder vingers in de pap bij de VN dan de landen er buiten. China, Rusland (grotendeels niet Europees), USA, Frankrijk en UK zijn de vaste leden van de veiligheidsraad. Dan zijn er nog wat wisselende leden, maar dus nooit meer dan 4 Europese landen totaal. De VN is in die zin verre van Europees.

Wat betreft altijd de wereldmacht, misschien de wereldmachten sinds het einde van de tweede wereldoorlog. Maar daarvoor hadden de Europese machtsblokken toch zeker de overhand. De Sovjetunie is onder Stalin een machtsblok geworden, maar ook pas nadat het bijna overlopen werd door de Duitsers. De USA was militair gezien ook pas na Pearl Harbor een echte wereldmacht, daarvoor was het gewoon een land met eigen problemen als uitvloeisel van de Grote Depressie. Wereldmachten, maar dus niet altijd.
 
roxxe zei:
dude dit is het oostblok
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga je polen enzo nuken? :o
Ja net wat ik zij irak enzo die bin laden en als hij in polen zit shit happens.
 
big kelvin zei:
Ja net wat ik zij irak enzo die bin laden en als hij in polen zit shit happens.


??? ??? ??? ??? watskeburt?
 
roxxe zei:
ik kots op die "if your not with us, your against us" mentaliteit


en ik kots op die: 'iedereen is tegen Amerika omdat dat trendy is dus ikke ook'
mentaliteit!
 
roxxe zei:
Ja man irak moet plat die oorlog komt mijn oren uit want waar gaat hij over nergens maak het dan met de grond gelijk en afgelopen kunnen die mannen ook wir naar huis en hetzelfde voor de andere Moslim landen die maken de wereld kapot met hun dreigingen en al bin laden zij het zelf wij gaan door tot de moslims overheersen dus.
 
RubenSossa zei:
en ik kots op die: 'iedereen is tegen Amerika omdat dat trendy is dus ikke ook'
mentaliteit!

dat zei ik nergens
 
Ja ok VN is niet bepaald europees aangestuurd maar eerder een wereldpolitiek formaliteit . Maar economisch hoeven wij nog steeds geen " schurken " staten te gaan afbreken om onze wapenindustrie te doen draaien . Knapste van al is dat ze al hun vijanden zelf hebben gemaakt en bewapend :rolleyes: .
 
RubenSossa zei:
en ik kots op die: 'iedereen is tegen Amerika omdat dat trendy is dus ikke ook'
mentaliteit!
:D ik ben anti states ik ben trendy ??? :D

waarom ben jij zo pro states dan ?
 
RubenSossa zei:
en ik kots op die: 'iedereen is tegen Amerika omdat dat trendy is dus ikke ook'
mentaliteit!
Heeft niks met trendy te maken, de USA weet dat het qua wapentuig het machtigste land is en misbruikt deze macht om nu de grote boeman te spelen. Wat dat betreft was de koude oorlog eigenlijk een zegen, in die tijd kon de USA nooit zo dominant zijn als nu. Een wereldmacht behoort niet als agressor op te treden, maar de USA heeft toch regelmatig in die rol verkeerd. Ja dan krijg je vanzelf tegenstand, zeker uit landen waar de mensen wel goed geinformeerd zijn en niet alles geloven wat door de regering van de USA naar buiten wordt gebracht.

Colin Powell moest pas geleden nog door het stof wegens zijn VN-optreden aangaande de vermeende wapens in Irak. Maakt toch wel erg duidelijk dat die hele oorlog op verkeerde gronden is gestart.
 
:roflol: :roflol: :roflol:
big kelvin zei:
Ja man irak moet plat die oorlog komt mijn oren uit want waar gaat hij over nergens maak het dan met de grond gelijk en afgelopen kunnen die mannen ook wir naar huis en hetzelfde voor de andere Moslim landen die maken de wereld kapot met hun dreigingen en al bin laden zij het zelf wij gaan door tot de moslims overheersen dus.
:roflol: :roflol: Newsflash :

u bent niet in het gare hanenhok :D

by the way sinds wanneer mag jij posten buiten "pro nieuws en foto's" en "aas" topics ?? :D
 
Moet wel zeggen dat er in de USA een flinke angst heerst voor andere culturen/landen met een beetje macht.
 
Little Me zei:
:D ik ben anti states ik ben trendy ??? :D

waarom ben jij zo pro states dan ?


nou goed dan jongens, ik ga niet meer bekvechten over de VS. Iedereen heeft een eigen mening hierover en dat respecteer ik.

Antwoord op je vraag: VS is gewoon een verdomd mooi land, en heeft ook veel goede kanten die tegenwoordig helaas door de media overschaduwt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven