XXL Nutrition

Peoples Meets Tommyboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2004
Berichten
4.757
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Bodybuildingatleet Chris was toevallig in the Neighbourhood en zou even een drankje komen nuttigen. Rond 16.15 kwam er een leuk opel corsaatje de straat in gereden: Chris met zijn Marije erbij. Raar genoeg zat Chris niet achter hett stuur maar daar komt geloof ik binnenkort vernadering in. Glaasje ingeschonken voor meneer peoples. lekker goedkoop: hij drinkt water. Dacht eerst dat ie geen biertje wou omdat ie moest rijden maar CHris is heel serieus met de bb dus gewoon water en nix anders. hartstikke gezellig allemaal. zo gezellig dat ik vergat een 2de maal om drinken te lopen (schandalig maarja). Beetje praten over mannendingen : bodbybuilding en autoos dus en vrouwen (ja hij moets natuurlijk wel beginnen over mijn topic over mijn ""ware liefde"") Dus was lachen . ga nu eten . was heel gezellig . tot de volgende x mzzzzzzzzzzl .
 
Nog gedoet?
 
ben je jaloers ;)
 
De zomerliefdes van DBB schieten als paddestoelen uit de grond de laatste tijd..
 
Een DBB meet komt meestal neer op samen trainen .... mis ik nu de training ? :D
 
ja komt misschie een keer . moet je even kijken wat peoples (chris) vanaaf post. voor trainen ben ik altijd te vinden. vandaag was er eigenlijk geen tijd meer voor . ik moest eten en hij moets geloof ik nog anderhalf uur reizen voor ie aan tafel kon schuiven.
 
hebben wel hammercurl gedaan met een glas water
 
Tommyboy zei:
hebben wel hammercurl gedaan met een glas water


En zijne zwans?

Nee bro erg leuk dat jullie zo'n gezellige tijd samen hebben gehad.
 
Ik denk nu komt er een spannend verhaal, maar helaas... :D
 
Foto's???? ow ja...er is niet gedoet :D
 
Hij wel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tommyboy zei:
Bodybuildingatleet Chris was toevallig in the Neighbourhood en zou even een drankje komen nuttigen. Rond 16.15 kwam er een leuk opel corsaatje de straat in gereden: Chris met zijn Marije erbij. Raar genoeg zat Chris niet achter hett stuur maar daar komt geloof ik binnenkort vernadering in. Glaasje ingeschonken voor meneer peoples. lekker goedkoop: hij drinkt water. Dacht eerst dat ie geen biertje wou omdat ie moest rijden maar CHris is heel serieus met de bb dus gewoon water en nix anders. hartstikke gezellig allemaal. zo gezellig dat ik vergat een 2de maal om drinken te lopen (schandalig maarja). Beetje praten over mannendingen : bodbybuilding en autoos dus en vrouwen (ja hij moets natuurlijk wel beginnen over mijn topic over mijn ""ware liefde"") Dus was lachen . ga nu eten . was heel gezellig . tot de volgende x mzzzzzzzzzzl .


ben jij dronken???
 
Zo hier is dan eindelijk de post van Peoples!!

We komen net weer thuis van onze reis uit Roosendaal. Het is allemaal wat later geworden da verwacht maar jah!

Ook wij vonden het heel gezellig vanmiddag Tommy! :D
Het is jammer dat we zo ver weg wonen want je lijkt me een goeie trainingsmaat. Vanmiddag ook te weinig tijd om ff samen te trainen maar dat komt nog wel een keer als we een weekend in Roosendaal zijn.

En wat heeft iedereen toch met "nog gedoet???"
Te hoog testosterongehalte??

Ik zal volgende keer wel tegen marije zeggen dat ze je ff moet pakken :P

Maar mensen ik ga nu nog ff nken dus..... ja er is/wordt nog gedoet :D:D:D
 
Dit hele topic mag van mij gedelete worden :)
 
Leuk hoor :D, waneer gaan julie saampies trainen :cool:
 
en dat was 3 jaar terug
 
Zo dat is nog eens een bump
 
Back
Naar boven