AndroidHealthClinic

Peptide bedrijf.

Bezoekers in dit topic

gilestsjernobyl

Cool Novice
Lid geworden
3 apr 2015
Berichten
221
Waardering
38
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Welke gebruiken jullie momenteel ? Ik zou eentje moeten hebben die vanuit de EU shipt ..
Het is natuurlijk wel belangrijk dat de producten goed zijn.
 
purepeptidesuk.com
 
Usapep heb ik besteld , gister nog besteld krijg het morgen binnen. Worden een paar mooie weken, heb igf lr3, pegmgf, ghrp2, cjc zonder dac , tb500 en nog wat kleine dingetjes.
 
Laatst bewerkt:
Hoe betalen jullie? Visa? Maestro?
 
Usapep heb ik besteld , gister nog besteld krijg het morgen binnen. Worden een paar mooie weken, heb igf lr3, pegmgf, ghrp2, cjc zonder dac , tb500 en nog wat kleine dingetjes.

Ik krijg van hun ook redelijk veel reclamemails, is het betrouwbaar? en hoe zit het met hun igf?
 
ervaring mee?
Ja. Maletonan is real deal. Ik zit nu aand e HGH frag. Werkt dit? Geen idee! ZIt in een lichte bulk nu zonder dat mijn VP omhoog gaat!
 
Nou ik moet zeggen dat die ghrp2 en cjc echt zijn, als ik ze injecteer 10 min erna kan ik mijn ogen niet eens meer open houden
 
ervaring mee?
Ik koop daar voor mezelf met wat vrienden.
Iedereen is tevreden eerlijk gezegd, wel lastig om te zeggen of het echt goed werkt..van igf krijg ik flinke pomp maar zet er zoveel naast dat ik niet weet wat wel en niet werkt :) maar ik vind het prima spul altijd testrapport erbij al zegt dat ook niet alles
 
Ik ga morgen met igf beginnen, dus we gaan het zien
 
Hou ons op de hoogte als je wilt.
 
Net getraind met die igf, en echt een onwerkelijke pomp , vergeleken met van de week dat ik nog niet had genomen, heb rug en tricep gedaan, en ze deden gewoon pijn na 3 setjes
 
Net getraind met die igf, en echt een onwerkelijke pomp , vergeleken met van de week dat ik nog niet had genomen, heb rug en tricep gedaan, en ze deden gewoon pijn na 3 setjes
Dosering ?
 
Doen ze er ook water bij of wat? Om te mixen :P
 
Kutsite. Toch maar IGF besteld.
 
Back
Naar boven